Anonimowi protestują przeciwko cenzurze Internetu w Turcji

10.06.2011 13:49, Autor: Anna Rymsza (Xyrcon), Kategoria: News
NewsImage

Strona TIB (Telecommunication Communication Presidency), tureckiej jednostki rządowej, która w ramach BTK (Information and Communication Technologies Authority) zajmuje się regulacją Internetu, od wczoraj ma problemy z działaniem. Strona stała się celem ataku haktywistów z grupy Anonymous, którzy w ten sposób protestują przeciwko cenzurze Internetu w Turcji.

Jak informuje Reuters, rządowa strona została zablokowana wczoraj o godzinie 15:00 GMT. Strona padła ofiarą ataku DDoS (Distributed Denial of Service), który jest częścią Operacji Turcja. W komunikacie do Rządu Turcji grupa wyjaśnia powód ataku. Według nich przez ostatnie lata tureckie władze coraz ciaśniej trzymały w ryzach Internet. Zablokowano tysiące stron i blogów, a dziennikarze internetowi stawali przed sądem w uwłaczających godności procesach.

22 sierpnia rząd turecki chce włączyć system filtrujący, który umożliwi zapisywanie aktywności wszystkich obywateli w Internecie. Nie wiadomo jeszcze w jaki sposób system miał by być wdrożony, ale jasno widać, że rząd Turcji nie zamierza zatrzymać cenzury na blokowaniu YouTube, Rapidshare, wyszukiwarki Google i blogów. Wzbudziło to falę protestów obywateli tego kraju, w którym nastroje i tak nie są najlepsze w obliczu mających odbyć się w niedzielę wyborów parlamentarnych.

Wcześniejszymi celami Anonymous były takie firmy, jak Visa, MasterCard i PayPal, które odmówiły przekazywania dotacji dla Wikileaks, oraz strony rządowe Egiptu i Iranu. Anonymous przeprowadzili także powszechnie potępiony atak DDoS na infrastrukturę sieciową Sony PlayStation. Kilka dni temu grupa opublikowała również wiadomość do NATO. Ich zdaniem nie powinno się nazywać ich terrorystami, gdyż są grupą walczącą o prawdziwą demokrację, i nie da się ich pokonać.


Aktualizacja, 10.06.2011 14:12

Nowozelandzki serwis Stuff przed chwilą poinformował, że hiszpańska policja aresztowała w Barcelonie, Walencji i Almerii trzech hakerów podejrzanych o przewodzenie grupie Anonymous. W posiadaniu aresztowanych znajdowały się serwery używane do koordynacji ataków na strony rządów Egiptu i Nowej Zelandii, oraz hiszpańskie banki.

r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (73)  

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
webnull | 10.06.2011 14:08#1

Popieram anonimowych, z resztą nie pierwszy raz.

Rząd coraz częściej atakuje wolność, miejmy nadzieję, że Polska nie pójdzie tym śladem co Turcja i Malezja.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
krzysiek.l | 10.06.2011 14:11#2

Nasz nierząd też kombinuje w podobny sposób by cenzurować internet!!! To inicjatywa Radka Sikorskiego

Avatar
anonimowany (niezalogowany) | 10.06.2011 14:19#3

Tak,tak aresztowali :D

Avatar
RedmanDSX (niezalogowany) | 10.06.2011 14:28#4

Nie ma wiarygodnych dowodów czy PSN zostało zhakowane przez Anonimowych czy inną grupę hakerską. Prezes Sony stwierdził nawet ostatnio że możliwe iż firmie nigdy nie uda się ustalić tożsamości hakerów.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bart86 | 10.06.2011 14:43#5

sprawdza przestępstwa zawsze ma motyw i usprawiedliwienie swoich działań ale wynik zawsze jest ten sam włamać się wykraść dane i odnieść z tego własne korzyści
kto pisze że ich popiera to niech się zastanowi czy popierał by również ludzi okradających bogaczy albo zabijających kryminalistów na własną rękę

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
piterk2006 | 10.06.2011 14:52#6

Ja też ich popieram. Co prawda tylko częściowo ale jednak. Oni nie są źli. Sami mówili, że to nie oni zaatakowali sony (przynajmniej nie bezpośrednio - mogła to zrobić "ich" osoba ale nie było to zarządzenie odgórne). Co prawda te ich protesty raczje nic nie dadzą. Dopóki atakują storny rządowe jest ok. Gorzej gdy przeszkadzają użytkownikom których rzekomo praw bronią.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
krystian4842 | 10.06.2011 15:42#7

@bart86:
Jeśli ci chodzi o Anonimowych to zauważ, że oni nikogo nie okradają, a "przekazują" swoje przesłanie. Co do ich ataków na Sony - to tylko pogłoski.

Też ich popieram. Zabrzmię patetycznie, ale "za wolność Internetu"!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
webnull | 10.06.2011 15:46#8

@bart86 | 10.06.2011 14:43
Taki prawy jesteś, a rząd i tak Cię wydyma.
Walka toczy się o wolność, a to jest jedna z najważniejszych wartości.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
luqass | 10.06.2011 16:22#9

takim działaniem nikogo nie przekonają, a wręcz przeciwnie są tylko argumentem do zaostrzenia cenzury, i ograniczenia wolności w internecie.
"Ich zdaniem nie powinno się nazywać ich terrorystami, gdyż są grupą walczącą o prawdziwą demokrację, i nie da się ich pokonać."- a który terrorysta nazywa siebie terrorysta? :D To są przecież bojownicy/wojownicy o wolność/równość/demokracje/ lub jakieś inne wartości. Ja nie widzę różnicy między nimi a "prawdziwymi" terrorystami.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
corrtez | 10.06.2011 16:26#10

A turcja chce dolączyc do UE. :)
Z takimi ustawami to raczej im to nie wyjdzie.

Anonimowi są niewygodni dla wielu polityków i rządów wiec podejrzewam ze jak znowu wydarzy sie jakis atak a nie bedą mogli znalezc winnych to kozlem bedzą wlasnie Anonimowi. Politycy w wielu krajach planują ograniczyc net ustawami i moim zdaniem predzej czy pózniej im sie to uda.

Taki Patriot Act, juz jest 10 lat od 9/11 a jest nadal w uzyciu i U$A nie zamierzają go zdjąc... I tego nie zrobią.

Zresztą politycy najlepiej wiedzą czego nam obywatelom do szczescia potrzeba

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 10.06.2011 16:37#11

@webnull
"Popieram anonimowych, z resztą nie pierwszy raz."

Wspierając terrorystów sam stajesz się terrorystą.

Avatar
Sorento (niezalogowany) | 10.06.2011 16:52#12

Anonymous nie przyznali się jakoby brali udział w ataku na Sony! Co wy wypisujecie?

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 10.06.2011 17:01#13

@Sorento

A ja się nie przyznaje do napisania tego komentarza. Tzn, że go nie napisałem? ;)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
webnull | 10.06.2011 17:09#14

@Anonim (niezalogowany) | 10.06.2011 16:37
Nie ważne jak mnie mogą nazwać kiedy walczę o wolność.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Ryan (redakcja) | 10.06.2011 17:20#15

@Sorento: Przeczytaj proszę uważnie aktualność.

"Anonymous przeprowadzili także powszechnie potępiony atak DDoS na infrastrukturę sieciową Sony PlayStation"

DDoS (#OpSony) było ich akcją. Przeprosili za nią, bo utrudniła życie graczom. Nie przyznają się do włamania, ale DDoS przecież nie jest żadnym włamaniem.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
delusion | 10.06.2011 17:33#16

Popieram anonimowych.

Avatar
maxxx8 (niezalogowany) | 10.06.2011 17:42#17

Polacy uwalniając się z komuny tez postępowali niezgodnie z ówczesnym prawem, i co z tego, kogo to obchodzi że niezgodnie. Wtedy wszyscy walczący z rządem też byli "terrorystami", ale my dziś dzięki temu mamy jakaś tam nie najgorszą demokrację. Wszystkie działania mające na celu zapobiegnięcie cenzury w Turcji(skuteczne działania bo petycje raczej na zbyt dużo się nie zdadzą) dla ich rządu też będą nie legalne, i myślicie że jakiegoś Turka to będzie obchodzić jeśli dzięki temu będzie miał wolny dostęp do internetu.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
onegumas | 10.06.2011 17:47#18

A kto powiedział, że demokracja to dobre rządy? Wolność bez ograniczeń czy wolność koncesjonowana? Kiedy wolność ogranicza wolność innych przestaje być taka fajna. W Turcji mają napiętą sytuację polityczno-kulturalną, mają swoich ekstremistów. "Haktywista"...a co to znaczy? Osobiście nie popieram ich, choć ich działania mogą mieć pozytywne skutki (?), ale w dłuższej perspektywie są to internetowi terroryści. Od zwykłych różnią się tym, że podkładają internetowe bomby pod instytucje i urzędy, a nie te prawdziwe. Nikt nie ginie, ale czy nikogo to nie krzywdzi...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Subversive | 10.06.2011 18:03#19

"Strona stała się celem ataku haktywistów z grupy Anonymous"
Definicja:
Haktywizm - najbardziej liberalny i demokratyczny wytwór terroryzmu. Jego motto: "Nie zginiecie, ale tak Was zaboli, że aż w pięty pójdzie" ;-)
Czy są potrzebni ? Zawsze powinien znaleźć się jakiś straszak, by przypomnieć władzy, że służą ludziom a nie na odwrót. Czasem jednak ta władza ma trochę racji (nie mówię tu o tureckiej).
Zobaczymy czy ucięli łeb koniowi czy... hydrze.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
ardzi91 | 10.06.2011 18:44#20

popierając Anonimowych popieracie też ataki na serwery Sony! Atak na prywatną korporację, która w żaden sposób nie reguluje zasad "wolnego"(pytanie gdzie się zaczyna i gdzie się kończy wolność w internecie? pytanie do Anonimowych) internetu, która dostarcza rozrywkę milionom użytkownikom na całym świecie..
Nie popieram Ananimowych gdyż prawo jest jedno i obowiązuje je wszystkich, można dojść do celu uczciwymi sposobami nie wyrządzając szkody nie winnym użytkownikom "wolnego" internetu.



PS: wszyscy dobrze wiemy, nie ma nieograniczonej wolności!!!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Łukash | 10.06.2011 19:20#21

-Aktualizacja, 10.06.2011 14:12-
Niedobrze. To i tak niczego nie zmieni ,na ich miejsce pojawi się 5 nowych Anonów ;)

Avatar
maxxx8 (niezalogowany) | 10.06.2011 19:30#22

Problem tylko w tym ze samo hasło "Nie ograniczaniu wolności" to tylko hasło, a czyny zmieniają świat dużo skuteczniej niż słowa.
onegumas:
Mówisz o tym ze wolność człowieka kończy się tam gdzie zaczyna się wolność drugiego, ale czy wprowadzanie cenzury to nie ingerowanie w "to miejsce" gdzie zaczyna się wolność innego człowieka.
Ograniczenie wolności, czy to nie jest coś co przynosi o wiele większe korzyść ograniczającemu niż ograniczonemu?
Jeśli ktoś mnie zaatakuje na ulicy to nie będę czekał aż mnie zatłucze tylko zareaguje w jakiś sposób(odpowiem na czyjeś działanie ograniczające moja wolność). A czy anonimowi nie odpowiadają na ograniczanie czyjejś wolności.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
orz | 10.06.2011 19:36#23

Wlasnie ma miejsce atak DDoS na http://www.anonnews.org/

Avatar
freedom lover (niezalogowany) | 10.06.2011 19:36#24

a nasz polskie internet? niech przy atakuja to premier nie będzie juz wyciągał łap po naszą wolność!


ardzi91 napisał PS: wszyscy dobrze wiemy, nie ma nieograniczonej wolności!!!

Zgadzam sie na tym vortalu na pewno!!!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
corrtez | 10.06.2011 19:38#25

@subverisive

Dokladnie taki straszak sie przydaje szczególnie gdy prawo nie reguluje pewnych sytacji lub jest uzywane do niecnych celów pzrez wielkie korporacje ;)

A terroryzm to jest slowo wzgledne wszystko zalezy po której stronie sie jest. Jedni nazwą to terroryzmem a inni walką o wolnosc...

Avatar
frix (niezalogowany) | 10.06.2011 19:39#26

@ardzi91, nie można dojść do celu w uczciwy sposób (odnośnie tegoż tematu). wszędzie wciska nam się wszystko na siłe i wmawia, że to dla naszego dobra. A ty śpij dalej zaślepiony siedząc pół dnia na neciku lub pykając na ps3 i nie iwdząc co się dzieje...
rządzący, koncerny mają nas (czyli bydło) gdzieś . Popieram Anonymous w 100%. Walczmy!!!

Avatar
Arxt (niezalogowany) | 10.06.2011 19:51#27

Będziecie mieli "wolność", jak za jakieś 40-50 lat Francja stanie się kalifatem Europejskim. A Polska będzie graniczyć z turcją....od zachodu. W Niemczech też zaczyna się robić sajgon coraz gorszy. Już nawet kanclerz Merkel przyznała że społeczeństwo multi-kulti się nie sprawdza.
Europejski model rodziny to 2+1 dziecko i pies. U muzułmanów jest 2+8 dzieci. W końcu oni będą większością. Europa upadnie tak jak Cesarstwo Rzymskie.

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 10.06.2011 19:59#28

Popieram Anonymous. Oni chronią internet przed cenzurą, moim zdaniem internet powinien być w pełni wolny, bo to jest jedyne miejsce, w którym możesz pisać co chcesz. Gdym tylko tak dobrze znał się na informatyce jak oni, na pewno bym się do nich przyłączył. Ale mam przed sobą całe życie więc na pewno to zrobię.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
orz | 10.06.2011 20:05#29

Zarejestruje sie czlowiek, a potem jego komentarze i tak musza czekac na moderatora. Gdzie jest § II.3 regulaminu i "publikowanie komentarzy bez oczekiwania na zatwierdzenie przez moderatora"? Zaraz was anonimowi zaatakuja za pogwalcenie gwarantowanej wolnosci slowa! ;D

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 10.06.2011 20:07#30

@webnull
"Nie ważne jak mnie mogą nazwać kiedy walczę o wolność."
Al-Kaida też walczy o wolność. Podobnie jak inne organizacje terrorystyczne.

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 10.06.2011 20:13#31

@webnull
"Walka toczy się o wolność, a to jest jedna z najważniejszych wartości."
Podstawowym prawem człowieka jest wolność. Istnieje wiele rodzajów wolności, ale najważniejszą jest wolność od strachu - tzw. bezpieczeństwo. Bez tej wolności nie można zapewnić innych wolności.
Tak już jest na tym świecie, że niektóre wolności ze sobą kolidują. Czasami zachodzi potrzeba ograniczenia mniej znaczących wolności na korzyść tych ważniejszych. To miało miejsce w tym przypadku.
Każdy kto ceni swobody ponad bezpieczeństwo nie zasługuje na żadną z tych wolności.
Nie można pozwolić na swobodne działanie organizacji, której działania są wymierzone przeciwko najważniejszej z wolności człowieka - bezpieczeństwu. Osoby będące członkami organizacji "Anonimowi" - propagujących piractwo i publikowanie nielegalnie pozyskanych treści - w gruncie rzeczy niczym nie różnią się od terrorystów z Al-Kaidy czy somalijskich piratów. Tak samo narażają na niebezpieczeństwo masy ludzi.
Tak samo jak walczymy o wolność w Iraku i w Afganistanie, powinniśmy walczyć z tymi aktywistami, których działania godzą w wartości demokratyczne i libertyńskie oraz idee otwartego Państwa.
Mądrości Wam i sobie życzę.

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 10.06.2011 20:16#32

W cywilizowanym świecie nie może być przyzwolenia na publikowanie i rozpowszechnianie nielegalnie pozyskanych treści.
Wątpliwe jest także by ludzie z Rapidshare starannie sprawdzili wszystkie publikowane tam materiały i upewnili się, że ich ujawnienie nie spowoduje żadnego zagrożenia. Rząd Turcji nie chce dopuścić do narażania czyjegoś życia i dlatego zadecydował, że zablokuje dostęp do tych treści.
Grupa Anonimów nosi znamiona organizacji terrorystycznej i stanowi wyraźne zagrożeniem dla bezpieczeństwa narodowego cywilizowanego świata.
Należy zacząć od zamrożenia ich kont bankowych i zablokowania możliwości przekazywać wpłat na ich konta. Jakakolwiek forma wspierania tej grupy powinna być postrzegana jako przestępstwo.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bart86 | 10.06.2011 21:54#33

@webnull
wywołam powstanie w Polsce podczas walk ograbię banki i wyjadę z pieniędzmi albo zostanę i je ukryje, jak rewolucja wygra to będę mówił że walczyłem o wolność ale o wielkiej posiadłości i pełnym koncie to już nie wspomnę
walka o wolność tak ale walka o wolność nie powinna być przykrywką dla działań szkodliwych i nielegalnych, które pod ta powłoką pozorów są zwykłym przestepstwem

Avatar
uriel77 (niezalogowany) | 10.06.2011 23:05#34

@luqass;
a kim byli według ciebie ludzie walczący w powstaniu warszawskim :)
punkt widzenie zawsze zależy od punktu siedzenia

Avatar
uriel77 (niezalogowany) | 10.06.2011 23:21#35

@Anonim
@bart86
polecam lekturę Orwell 1984.
W imię bezpieczeństwa nie zyskuje się wolności, tylko ją traci.
Wolność to ryzyko, odpowiedzialność za samego siebie, za swoje czyny. Ale ta wolność musi być pełna inaczej to totalitaryzm.
Nawet gdy giną ludzie w zamachach - jest to cena nasz styl życia.
Bo przecież najbezpieczniej jest na smyczy - "prawda piesku"

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TheBlackMan | 11.06.2011 0:28#36

Tak przy okazji, w temacie:

Miałem rację od początku do końca we wszystkich "teoriach spiskowych" na temat elit spiskujących potajemnie przeciwko wolności internetu jakie kiedykolwiek głosiłem na tym portalu.

Przypomnę może ostatnie wydarzenia:

1. Szczyt "internetowy" G8
2. Spotkanie Bilderbergerów (czy jak im tam)
3. I ZALEDWIE kilka dni później co się dzieje ? :

http://www.wykop.pl/link/775335/usa-francja-oraz-wielka-brytania-zawieraja-sojus.../

Proszę bardzo. Macie swoje "teorie spiskowe". W praktyce.
Rządy JAWNIE spiskują przeciwko nam i już się z tym nie kryją. Pora się obudzić.

A "Anonimowi" nie są wcale jakimiś tam chuliganami, tylko wojownikami o wolność internetu.

Można albo być świadomym, albo być niewolnikiem. Wybór należy do każdego z nas.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TheBlackMan | 11.06.2011 0:30#37

To nie jest jakaś bajka, ani coś co dzieje się daleko od nas gdzieś w jakimś iraku albo piczokistanie.

To się dzieje tu i teraz. Wojna o wolny internet właśnie zaczęła się na dobre.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bart86 | 11.06.2011 1:23#38

@TheBlackMan
daj sobie wpuścić w kompa trojana od anonimus wezmą sobie pieniądze z twojego konta na finansowanie walki o wolność, wspomożesz w ten sposób ich finansowo albo lepiej od razu poślij im dane do swojego konta :P

Avatar
madmax2012 (niezalogowany) | 11.06.2011 8:13#39

U nas też nie ciekawie Donek-z-Peru-mistrz-bajeru cały czas się przymierza do wprowadzenia cenzury - pod pretekstem "dobra dzieci"... oraz "walki" z piractwem... oby i tutaj Anonimowi zaaragowali w porę :D - a

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TheBlackMan | 11.06.2011 9:35#40

@bart86

[[[daj sobie wpuścić w kompa trojana od anonimus wezmą sobie pieniądze z twojego konta na finansowanie walki o wolność, wspomożesz w ten sposób ich finansowo albo lepiej od razu poślij im dane do swojego konta :P]]]

Aha świetnie, a to ma się do tematu.... jak ?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SSEE | 11.06.2011 10:43#41

[[[A "Anonimowi" nie są wcale jakimiś tam chuliganami, tylko wojownikami o wolność internetu.]]]

Wcale. Wcale a wcale.


(Btw. nie chuliganami, tylko przestępcami. Nazywajmy rzeczy po imieniu).

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TheBlackMan | 11.06.2011 11:21#42

@SSEE

[[[Wcale. Wcale a wcale. ]]]

Chyba lepiej teraz rozwalić parę serwerów, niż potem zapierniczać z kosami na barykady, nie ?

Dopóki plany nie zostały do końca wdrożone, mamy jeszcze szansę to zatrzymać bez użycia przemocy fizycznej. Potem zostaną już tylko rozwiązania siłowe.

Ale może dla ciebie to takie nie do końca zrozumiałe, w końcu pomroczność jasna w takim stadium zaawansowania jak twoje to ciężka choroba.

[[[(Btw. nie chuliganami, tylko przestępcami. Nazywajmy rzeczy po imieniu).]]]

Chuligani to też przestępcy, więc moja wypowiedź jest merytorycznie poprawna.

----
Na przyszłość jak nie masz nic wartościowego do powiedzenia, to lepiej powstrzymaj kłapaczkę.

Avatar
zorientowany (niezalogowany) | 11.06.2011 11:21#43

niestety wolnosc sie konczy, juz w egipicie wyłączono internet. dlatego w celu uswiadomienia was serdecznie polecam film "Oni Żyją" z 1988 roku Johna Carpentera, wystarczy znalezc urywek jak bohater znajduje okulary ktore zdejmuja zasłone iluzji billboardow, usmieszków ludzi oraz "szczerosc" tekstu pisanego i pokazują co za ta obłudą sie kryje ... jeszcze raz polecam

Avatar
zorientowany (niezalogowany) | 11.06.2011 11:23#44

pamietajcie ze kazda rewolucja jest złamaniem prawa, absolutnie każda, bo prawo okupanta jest tak skonstruowane, ze cos co nie jest zgodne z jego wytycznymi jest przestepstwem, a agenci sa wszedzie ktorzy zyja na garnuszku panstwa np. policja, wojsko czy prominenci partyjni lub ich pociotki. wiecie co to "operacja hasbara" ? sprawdzcie na google

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bart86 | 11.06.2011 12:26#45

@TheBlackMan
a no ma anonymus głośno mówi o walce o wolność a po ciuchu wykrada dane osobowe i tworzy wirusy ciekawe co byś powiedział jakby to ty byś trafił na ich keylogera i wyczyścili by ci konto w banku? tez byś tak ich popierał?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SSEE | 11.06.2011 12:28#46

[[[Chyba lepiej teraz rozwalić parę serwerów, niż potem zapierniczać z kosami na barykady, nie ?]]]
Nie, nie lepiej. Rozwalanie serwerów jest takim samym przestępstwem jak rozwalanie witryn czy podpalanie samochodów.


[[[Dopóki plany nie zostały do końca wdrożone, mamy jeszcze szansę to zatrzymać bez użycia przemocy fizycznej. Potem zostaną już tylko rozwiązania siłowe.]]]
„My”? Jacy my?
„Plany”? Jakie plany?
Czy jesteś w stanie napisać coś, co nie jest wyświechtanym mitem?


[[[Ale może dla ciebie to takie nie do końca zrozumiałe, w końcu pomroczność jasna w takim stadium zaawansowania jak twoje to ciężka choroba.]]]
Tylko tyle potrafisz? Tak słaby jesteś? (emocjonalnie, intelektualnie?). Tylko współczuć.


[[[Na przyszłość jak nie masz nic wartościowego do powiedzenia, to lepiej powstrzymaj kłapaczkę.]]]
Gdybyś – jakimś cudem - tę zasadę zastosował do siebie, milczałbyś jak grób. Ale, jak wszyscy na DP doskonale wiemy, jesteś mistrzem hipokryzji i podwójnych standardów, więc co rusz musimy się natykać na mierzwę twoich słów.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bart86 | 11.06.2011 12:40#47

@krystian4842
a święty mikołaj istnieje anonymus to hakerzy jak każdy inny okradają, handlują danymi itp itd ale niektórzy widzę wierzą jednak w bajki i myślą że anonymus to rycerze w walce o wolność :P

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Powerfeniks | 11.06.2011 13:38#48

@Anonim, SSE, bart86, oprucz tego ze siedzicie caly dzien przed kompem to nic nie kumacie o tym swiecie, wasz idiotyzm i irracjonalizm jest bezbledny, na temat wyslanych zolnierzy o ktorych pisze anonim to juz konkretny debilizm ;] kumasz chlopcze po co rzady rozsylaja zolnierzy do tych krajow? bo ja wiem, jestem w temacie polityki jak i rownierz sil specjalnych, tak chopcze "desant" dokladniej ;] nieporownoj tu nigdzie anonimous group z terrorystami bo g**** wiesz w temacie, SSSE daj sie z manipulowac jak male dziecko a rzady niech beda twoim prywatnym pe..... sponsorem bo chyba tego gosciu oczekujesz naiwny jestes, bart86 pisanie bredni o prawie to jedno ale zamkniecie oczu na to co jest oczywiste to zupelnie inna sprawa, anonimowy atakuja w specyficznych sytuacjach ile rzadow juz zapowiedzialo ograniczenie wolnosci w internecie? wolnosc w europie? widziales jak zkolowane jest spoleczenstwo w europie zachodniej? Czyste robociki systemowe ;]

"NWO" to juz nie jest teoria spiskowa!!! W 100% popieram akcje Anonimowych.

@TheBlackMan ja ziomek w stu procentach przyznaje ci racje,pzdr.

@Ryan co to znaczy "powszechnie potepiany"? ja akurat w 100% popieram a systemowe oglupione robociki niech sie pier..... pzdr.

HE HE HE dla was wszystkich tez pewnie jestem terrorysta ;]?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
krasnal500 | 11.06.2011 15:39#49

takimi działaniami raczej pogarszają cała sprawę, ogólnie to jest jakaś paranoja - każdy kto ma internet to chce z niego korzystać w pełni, lub też chce być anonimowy

bez obaw w Polsce coś takiego by nie przeszło

Avatar
KONTO USUNIĘTE | 11.06.2011 22:43#50

@Powerfeniks
Się tak nie uruchamiaj chłopcze, bo orgazmu dostaniesz. Weź najpierw kup sobie słownik ortograficzny.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TheBlackMan | 11.06.2011 23:11#51

@SSEE

[[[Nie, nie lepiej. Rozwalanie serwerów jest takim samym przestępstwem jak rozwalanie witryn czy podpalanie samochodów.]]]

Przestępstwem mówisz ?
A kto odpowie za przestępstwo robienia z nas niewolników ?

Po to są właśnie rewolucje i bunty, żeby takich PRZESTĘPCÓW likwidować szybko i skutecznie.

[[[„My”? Jacy my?]]]

O przepraszam - mała korekta.
My, ale nie ty.

O nic się nie martw. Kontynuuj swoje plecienie debilizmów na forach trzy po trzy, a my zajmiemy się resztą.

[[[„Plany”? Jakie plany?
Czy jesteś w stanie napisać coś, co nie jest wyświechtanym mitem?]]]

Czy linki do artykułów, które podałem nie są wystarczająco jasne ?
Zapomniałem że ciebie to musi uderzyć w czoło młot z napisem "CENZURA INTERNETU", żeby dotarło aż do orzeszka ziemnego który jest w środku.


[[[Tylko tyle potrafisz? Tak słaby jesteś? (emocjonalnie, intelektualnie?). Tylko współczuć.]]]

Przepraszam, ale skoro widzę że nic nie dociera, to próbuję to robić twoją metodą zniżając się do twojego poziomu komunikacji.
Tj sposobu komunikacji bliskiego góralom nizinnym.


[[[Gdybyś – jakimś cudem - tę zasadę zastosował do siebie, milczałbyś jak grób. Ale, jak wszyscy na DP doskonale wiemy,]]]

WY ? Wszyscy doskonale wiecie ? To w twojej głowie jest ktoś jeszcze ?
Chcesz o tym porozmawiać ?


[[[jesteś mistrzem hipokryzji i podwójnych standardów,]]]

Oczywiście że jestem. Skoro ty tak napisałes bez podawania argumentów, to nie może być co do tego wątpliwości.
W końcu od 20 lat hobbystycznie jesteś wyrocznią.


[[[więc co rusz musimy się natykać na mierzwę twoich słów.]]]

Mimo wszystko, twoja mierzwa mierzwi moją mierzwę.
Chylę czoła, nie znam nikogo kto potrafiłby mierzwić z taką efektywnością jak ty.

Avatar
Oklaski (niezalogowany) | 11.06.2011 23:55#52

Oklaski dla TheBlackMan ; )

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bart86 | 12.06.2011 1:55#53

@Powerfeniks
"bart86 pisanie bredni o prawie to jedno ale zamkniecie oczu na to co jest oczywiste to zupelnie inna sprawa, anonimowy atakuja w specyficznych sytuacjach"
specyficzne sytuacje anonymus samo wywleka na światło dzienne a o tych gorszych i przestępstwach już nie wspomni nikt by nie wspomniał

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bart86 | 12.06.2011 1:57#54

jeśli turcy chcą wolności to jest to ich własna wewnętrzna sprawa, i oni powinni załatwić sobie to sami, nikt nie ma prawa się w to wtrącać, a nie jakaś grupa, która pod przykrywką popełnia przestępstwa i okrada ludzi

Avatar
Arxt (niezalogowany) | 12.06.2011 6:04#55

Ten vortal "dobre programy" pisze o cenzurze internetu w Turcji, a "moderator" sam nie dopuszcza innych komentarzy niż politpoprawne.
W Polsce to jedynie blogi są jeszcze jako tako wolne od cenzury. Portale, gazety i inne mainstreamowe media ostro cenzurują niewygodne fakty.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SSEE | 12.06.2011 7:56#56

[[[Przestępstwem mówisz ?]]]
Tak, przestępstwem. Zmiana tematu ci nie pomoże: Anonimowi są przestępcami.

[[[Kontynuuj swoje plecienie debilizmów na forach trzy po trzy, a my zajmiemy się resztą.]]]
Wy? Chcesz o tym porozmawiać? ;)

[[[A kto odpowie za przestępstwo robienia z nas niewolników ?
Po to są właśnie rewolucje i bunty, żeby takich PRZESTĘPCÓW likwidować szybko i skutecznie.]]]

Nie myślałeś kiedyś o zmianie nicka na „TheBiggestMitoman”? ;)


[[[[[[jesteś mistrzem hipokryzji i podwójnych standardów,]]] Oczywiście że jestem. Skoro ty tak napisałes bez podawania argumentów, to nie może być co do tego wątpliwości.]]]

Skoro sobie życzysz, to proszę bardzo:
http://www.dobreprogramy.pl/ImagePublications/Custom/GaleriaZlot/083.jpg
Obrazek pokazuje to, co już większość czytelników DP wie: że jesteś młodym człowiekiem, który co innego mówi (a gębę ma pełną górnolotnych frazesów i zwykłych bredni), a co innego robi. Tłumaczono ci już wielokrotnie (nie tylko ja), że tak zapiekły przeciwnik MS, na jakiego sam się wykreowałeś, powinien z uśmiechem odmówić przyjęcia podarków produkcji MS. Lub nie strugać z siebie śmiertelnego wroga MS. To, co się okazało, wykazało sprzeczność pomiędzy werbalizowanymi poglądami a postawą "w realu". I tyle. Tak, mam zamiar wytykać ci to do znudzenia - niemal każdemu zdarza się coś podobnego, ale nie każdy swoją postawę (i słabość) tak głośno upublicznia. Cierpisz, bo zechciałeś być osobą publiczną, jak np. politycy. Im też wytyka się każdy, nawet najmniejszy błąd, na który nikt by nie zwrócił uwagi w przypadku zwykłego obywatela.


(Tak, to fragment PW, jaką swego czasu dostałeś. Szkoda mi czasu na pisanie tego samego po raz kolejny).


--------
Na marginesie: w następnej wypowiedzi możemy spodziewać się od BlackMana krótkiego „foch!”, dumnego milczenia lub wyjaśniania, że czarne jest białe. A może tym razem czymś zaskoczy? ;)

Avatar
Krupka... (niezalogowany) | 12.06.2011 8:58#57

"bez obaw w Polsce coś takiego by nie przeszło"
Była ostatnio akcja na jakiegoś człowieczka co się z Bronka naśmiewał? Była.
Miała być jeszcze powołana rada monitorująca internet... spokoojnie, ci prawdziwi terroryści, co odbierają ludziom wolność pod pozorem walki z piractwem, pornografią itp itd jeszcze do nas dotrą .
A wtedy i w Polsce powstaną jacyś "Anonimowi"...

Avatar
ddd3 (niezalogowany) | 12.06.2011 10:47#58

Tak... Orwell "1984" się kłania. Albo np. "V jak Vendetta". Do obejrzenia i przemyślenia.
To władza ma służyć ludziom a nie odwrotnie.
Nadal ktoś wierzy, że za atakami 11 września stoi Al-Qaida? hehe ;)

Dlaczego człowiek staje się terrorystą? Bo do przesady ogranicza mu się wolność.
Terrorystą jest Palestyńczyk, był nim też "Powstaniec Warszawski", bo on też sprzeciwiał się władzy.
Niestety duża część naszej historii opiera się na spiskach. I trwają one nadal.
Pomyślcie kiedy macie tzw. dzień wolności podatkowej. https://www.upr.org.pl/data/1/Banknot.jpg
MYŚL.

Avatar
KONTO USUNIĘTE | 12.06.2011 11:14#59

A kto to jest ci Anonimowi, że dyktują swoje warunki? Banda terrorystów, która będzie szantażować świat bo coś im się nie podoba? Ich wszystkich tych anonimowych powinni zamknąć bo to jest zagrożenie dla świata i dla bezpieczeństwa w sieci.
Banda p*******ch głupków którym się wydaje że wszystko wolno.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kontaganto | 12.06.2011 11:39#60

@ardzi
"Nie popieram Ananimowych gdyż prawo jest jedno i obowiązuje je wszystkich,"
Dobre sobie. Z jakiej planety jesteś ? Nie ma różnic w prawie między państwami ? Ludzie są równi wobec prawa ? To 2 to tylko na papierze.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TheBlackMan | 12.06.2011 12:30#61

@SSEE

[[[Skoro sobie życzysz, to proszę bardzo:
http://www.dobreprogramy.pl/ImagePublications/Custom/GaleriaZlot/083.jpg
Obrazek pokazuje to, co już większość czytelników DP wie: że jesteś młodym człowiekiem, który co innego mówi (a gębę ma pełną górnolotnych frazesów i zwykłych bredni), a co innego robi. Tłumaczono ci już wielokrotnie (nie tylko ja), że tak zapiekły przeciwnik MS, na jakiego sam się wykreowałeś, powinien z uśmiechem odmówić przyjęcia podarków produkcji MS. Lub nie strugać z siebie śmiertelnego wroga MS. To, co się okazało, wykazało sprzeczność pomiędzy werbalizowanymi poglądami a postawą "w realu". I tyle. Tak, mam zamiar wytykać ci to do znudzenia - niemal każdemu zdarza się coś podobnego, ale nie każdy swoją postawę (i słabość) tak głośno upublicznia. Cierpisz, bo zechciałeś być osobą publiczną, jak np. politycy. Im też wytyka się każdy, nawet najmniejszy błąd, na który nikt by nie zwrócił uwagi w przypadku zwykłego obywatela.]]]

Po raz kolejny podajesz ten sam, bezsensowny argument, a ja po raz kolejny ci odpowiem i po raz kolejny do ciebie nie dotrze.
Ale dobra.

Po pierwsze PRIMO, po przyjęciu nagrody nie zmieniłem swoich poglądów ani o milimetr w żadną stronę. To był test na to jak stały jestem w swoich poglądach i zdałem go celująco. 5 lat temu miałem praktycznie dokładnie takie same poglądy jak teraz.
Po drugie PRIMO, nagroda nie była od Microsoftu, a od Dobrych Programów. Microsoft był tylko jednym z WIELU sponsorów.
Po trzecie PRIMO, jeżeli chciałbm nie być hipokrytą to wedle twojego systemu musiałbym na zlot nie przyjeżdżać W OGÓLE, bo nawet już przyjeżdżając na zlot mogę spać częściowo za pieniądze Microsoftu. Co jest kompletnie bez sensu, bo przecież mogę też spać za pieniądze innych sponsorów.
Po czwarte PRIMO, Microsoft płaci mi za to żebym po nim jeździł i promował Linuksa. Czy można wyobrazić sobie lepszy sposób na promocję swoich poglądów ? Na pewno nie jest to hipokryzja, może najwyżej wyrachowany sposób na walkę z syfiastą chorobą jaką roznosi ta firma.

Proszę cię, pisz dalej, udowodnij że jesteś bezmózgiem.

----
Na resztę bzdur nie odpisuję bo już mi się zwyczajnie nie chce. Dyskusja znowu zatoczyła koło.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TheBlackMan | 12.06.2011 12:33#62

Dobra, zapomniałem że jeszcze na to tylko miałem odpisać:
----

@SSEE

[[[[[[Przestępstwem mówisz ?]]]
Tak, przestępstwem. Zmiana tematu ci nie pomoże: Anonimowi są przestępcami. ]]]

Gościu, znowu sprtytnie zmieniłeś temat, nie odpowiadając w ogóle na mój argument na temat robienia z nas niewolników.

Nie mam już do ciebie siły.

Czy ty w ogóle potrafisz rozmawiać jak człowiek, czy tylko jak małpa ?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TheBlackMan | 12.06.2011 12:37#63

@SSEE

Aha, znowu zapomniałem o czymś bo się śpieszę.

Nigdzie nie zaprzeczyłem że anonimowi nie są przestępcami, więc twój atakowanie mojego ominięcia tematu jest bez sensu.

Owszem, wedle dzisiejszego prawa być może anonimowi są przestępcami, nie zaprzeczam. Tylko jak dla mnie to nie zmienia kompletnie nic.

Rządy popełniają pierwsze przestępstwo JAWNIE spiskując przeciwko wolności słowa jaką daje internet.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kontaganto | 12.06.2011 12:41#64

@TheBlackMan lawirujesz chłopie lawirujesz. Masz chyba we krwi pokrętną logikę. Lecz to jest charakterystyczne. Brakuje tylko jeszcze trików emocjonalnych.

Miłej gawędy Panowie i nakręcania się :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SSEE | 12.06.2011 13:15#65

[[[Po pierwsze PRIMO, po przyjęciu nagrody nie zmieniłem swoich poglądów ani o milimetr w żadną stronę.]]]

Naprawdę?
A kto napisał coś takiego:

„Aktualnie **nie** nienawidzę Microsoftu, zwyczajnie mam go głęboko tam gdzie światło nie dochodzi”.
http://www.dobreprogramy.pl/Steve-Ballmer-Nie-zrezygnujemy-ze-Skype-na-Linuksa,A... ;12.05.2011 18:26

Święty Mikołaj? ;)

Po raz kolejny okazuje się, że masz w głowie taki bałagan, że nie panujesz nad tym, co piszesz. A mimo to żądasz, by traktować cię poważnie. Sto pociech.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TheBlackMan | 12.06.2011 13:36#66

@kontaganto

[[[@TheBlackMan lawirujesz chłopie lawirujesz. Masz chyba we krwi pokrętną logikę. Lecz to jest charakterystyczne. Brakuje tylko jeszcze trików emocjonalnych. ]]]

Nie lawiruję, tylko się śpieszę.
Myślisz że nie mam nic ciekawszego do roboty tylko odpisywać SSEE ?


@SSEE

[[[Naprawdę?
A kto napisał coś takiego:
„Aktualnie **nie** nienawidzę Microsoftu, zwyczajnie mam go głęboko tam gdzie światło nie dochodzi”. ]]]

No dobra, faktycznie - pomyłka z pośpiechu.

Trochę zmieniłem poglądy, ALE
1) Dopiero po 5 latach, więc nie widzę tu żadnego związku.

2) Nienawidziłem Microsoft głównie za syfiaste oprogramowanie które robi i z którym BYŁEM ZMUSZONY się użerać. Nie używam już jego oprogramowania, więc nie muszę go nienawidzić. Proste jak w mordę strzelił.

Moja interakcja z oprogramowaniem Microsoftu jest zwyczajnie praktycznie zerowa. Microsoft mnie zwyczajnie nie interesuje.

3) Nienawiść to puste i destruktywne uczucie. Nie można całe życie nienawidzić bo to potrafi człowieka zniszczyć.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TheBlackMan | 12.06.2011 13:39#67

@SSEE

PS.

3 czy 4 lata nienawiści do Microsoftu w zupełności mi wystarczy. Nie chcę na starość być smutnym, zamkniętym w sobie, nienawistnym i obrażonym na wszystko człowiekiem.

Więc zwyczajnie olałem Microsoft, nie używam jego szajsiastych produktów i mam teraz spokój.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Łukash | 12.06.2011 15:28#68

Panowie @SSEE i @TheBlackMan ,nie ukrywam ,że fajnie czyta się te Wasze ekwilibrystyczne wywody ,zakrapiane retoryką rodem z starożytnego Rzymskiego senatu ,ale na Bogów ,na temat panowie, piszcie na temat :)

Avatar
anty$ystem (niezalogowany) | 13.06.2011 12:34#69

SSEE to najprawdpodobniej beneficjent tych bandytów, ten smród wydobywający się z jego klawiatury trąci mi służbizmem i relatywizmem. stawiam na jakies koneksje z niebieskimi pretorianami zwanymi policją lub jakąś mafią zwaną partia polityczną, ktore zmieniają kontrole nad rewirem co 4 lata, w japonii yakuza kontroluje hazard, a w PL, platforma obłudników, juz niedlugo PIS odbije rewir obstawiajac swoich mafiosów w strategicznych instytucjach, a policja oprócz części uzytecznych rzeczy jak łapanie zabojców, generalnie są pachołkami na usługach władzy, takie prostytutki jak policja pacyfikuje ruchy wolnosciowe, np zomo w PRLu itd., daj kość psu to bedzie bezmyslnie bronił pana, niewazne kim jest, zwierzeta. policjant jest robocopem, nie moze myslc, ma program we łbie i wystarczy jeden podpis mafiosa zwanego politykiem, by robocop zmienił traktowanie osoby na "nie przestępce".

Avatar
antysystem (niezalogowany) | 13.06.2011 12:43#70

bandytów czyli władzy, tych na czele piramidy kapitalistycznej,

piramida obrazuje kto jest czyim pasozytem
https://secure.wikimedia.org/wikipedia/pl/w/index.php?title=Plik:Anti-capitalism...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
aganiok | 13.06.2011 16:21#71

"Anti-capitalism_color.jpg"...
Copyrighted 1911...

Nie ma to jak aktualny argument. ;)

Avatar
antysystem (niezalogowany) | 13.06.2011 18:56#72

"Książę (Il principe, 1513, wyd. 1532) - najsłynniejsze dzieło Niccolo Machiavellego, jedna z najważniejszych pozycji w dziejach filozofii politycznej, poradnik strategii utrzymania władzy, źródło doktryny politycznej zwanej makiawelizmem." tez podwazysz ze stare ? :D

sądzisz, że żyjemy w protegowanych czasach szumnego wieku 21-ego i władza dla naszego bezpieczenstwa (a raczej bezpieczenstwa swoich portfeli) robi te goebbelsowskie posuniecia ? to ze dawniej był car w rosji, w rzymie cezar to cos zmienia w kwestii manipulacji i podporzadkowywania sobie ludzi? zawsze tak było, jest i bedzie. zadni beneficjenci nie pozwolą na to by świadomosc sie szerzyła i szara masa broniła, bo kretynow i bezsilnych sie najłatwiej doi.
kolorowe billboardy, miniaturyzacja sprzętu elektronicznego i wypacykowane półnagie panie w teledyskach tworzące sztuczny świat optymizmu do ktorego trzeba po trupach dążyć mają być na to dowodem ? nie rozśmieszaj mnie

czym jest szkoła ? czemu szkoła nie uczy rzeczy uzytecznych a pompuje teorie oderwane od rzeczywistosci ? przypadkowo ? czemu nie ma w szkole nauki np. prawa spadkowego ktore dotyka prawie kazdego, czy prawa konsumentow, wiesz jak dlugo przysluguja alimenty i kto moze o nie wnosic ? czy wiesz jak oszczedzac pieniadze, energie itp ? znasz swoje prawa obywatelskie podczas przesluchania ? uczyl cie ktos w szkole publicznej jak sie skutecznie uczyc, czy spostrzegawczosci ? uczyl cie ktos szybkiego czytania ? uczyl cie ktos sztuk walki ? uczyl cie ktos o wszystkich i jak wysokie mamy podatki ? czy znajomosc jezyka obcego pozwala ci w kazdym momencie wyjechac na zachod czy nagle na granicy cie zatka tamtejszy dialekt ? oczywistym jest, że NIE UMIESZ,bo tak ma byc, to nie przypadek, wladza nie uzbroi ludzi w wiedze, dobra percepcje, swiadomosc i techniki samoobrony bo mafijni politycy i policja mialaby problem heh, chodzi o to by prawdziwe info od kuchni bylo dla wybranych ktorzy na tym robia kase, a szara mase puszcza sie systemowo, tumani i terroryzuje na uczelniach gdzie zaliczeniowy wpis do indeksu staje sie sw. graalem, studenciny jak skladniki mielonki z teledysku "another brick in the wall" stoja na linii w oczekiwaniu na topór

Avatar
hakjer (niezalogowany) | 13.06.2011 21:16#73

@webnull,

nawet jeśli w Polsce spróbują zrobić coś podobnego, polskie podziemie się odezwie.

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Test: PocketBook Pro 612

Biblioteka w kieszeni
Spotkajmy się na HotZlocie!

13-15 07 2012, Zamek na Skale
Recenzja MSI WindTop AE2410

Powiew świeżości?
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av