BlackBerry znów przeprasza, nowe telefony pod koniec 2012

16.12.2011 12:28, Autor: Tomek Bryja (tomekb), Kategoria: Felieton
NewsImage

Wybór smartfona dla wymagającego użytkownika nie jest wcale prostym zadaniem. Do produktów Apple oprócz sporej ceny przyczepiony jest też styl życia, który nie każdy chciałby w pakiecie z telefonem, produkty na Androidzie są często niedorobione, a ich filozofia może irytować (i nie jest to wyłącznie moje zdanie), Nokia ze swoją platformą stoi w rozkroku między przestarzałym Symbianem a egzotycznym jak na polskie warunki Windows Phone i...

...gdyby nie BlackBerry, to w zasadzie nic więcej już by nie było. Problem w tym, że BlackBerry przypomina staruszka opowiadającego dzieciom wciąż te same, nudne już historie z młodości. Fundament jego pomysłu na siebie - dostęp do poczty w trybie push w oparciu o osobne APNy w sieciach komórkowych - zdezaktualizował się i w wykonaniu BlackBerry przypomina kopanie ziemi kalkulatorem. Co więcej, RIM trzyma się kurczowo tego podejścia i jest bardziej twardogłowy niż Apple, jeśli chodzi o Flasha.

Szkoda, bo same urządzenia BlackBerry są przykładem naprawdę świetnego wykonania. Sam sprzęt to jednak nie wszystko i dlatego wielu użytkowników z niecierpliwością czeka na nową platformę BBX, która niestety jeszcze przed wejściem na ring została znokautowana przez pozew w sprawie praw do nazwy. BBX z gracją kameleona zmienił się jednak w BlackBerry 10 i przyszłość znowu zaczęła wyglądać obiecująco.

Jak niestety doniósł właśnie Business Insider, nowa generacja telefonów BlackBerry będzie miała opóźnienie i na rynek trafi dopiero pod koniec przyszłego roku. Producent zapewnia, że nie ma to związku z opóźnieniami w pracach nad nowym systemem, a z oczekiwaniem na nowe podzespoły zapewniające wsparcie dla wielordzeniowych procesorów i sieci LTE. Najwyraźniej nie jest to dobry rok dla RIM, którego były i obecny CEO wygrali na dokładkę ranking Herba Greenberga z CNBC na najgorszych prezesów roku. Cóż, pozostaje chyba życzyć firmie więcej szczęścia w 2012. Póki co, mimo serii spektakularnych porażek, RIM i jego urządzenia nadal mają jeszcze szanse okazać się czarnym koniem wyścigu o miejsce w naszych kieszeniach.

r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (69)  

Avatar
Kantares71830 (niezalogowany) | 16.12.2011 12:37#1

A to co? Jakiś żart zamiast postu?

Avatar
Cube69 (niezalogowany) | 16.12.2011 12:41#2

Ja bym poprosił o dodanie ustawień, tak aby można było wyłączyć wyświetlanie pseudowpisów autora Tomek Bryja (tomekb)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SunriSebi | 16.12.2011 12:43#3

W dzisiejszych czasach i przy obecnym wyborze smartphone na rynku, nie widzę jakiegoś szczególnego miejsca dla telefonów BB.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DiamondBack | 16.12.2011 12:50#4

HAHAHAHA :D
Do Ajpla dołączony jest nie styl życia tylko plakietka coś w stylu "jestem idiotą" - i to nie tylko moje zdanie.
http://ati.amd.com/certifiedPSU

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DiamondBack | 16.12.2011 12:51#5

http://applefobia.blox.pl/html *
pierwszy link to oczywiście błąd ;)

Avatar
slepyy (niezalogowany) | 16.12.2011 12:55#6

Widze ze ten troll nadal nie odpuszcza andkowi/linuksowi w tych swoich "newsach" (felietonach)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DiamondBack | 16.12.2011 12:59#7

Kolejny raz tomek pokazujesz swój brak wiedzy w tym temacie i nieumiejętność czytania ze zrozumieniem ;)
To nie Android jest "niedorobiony" tylko producenci, którzy nie potrafią dołączyć do swojego (zazwyczaj wtedy słabej jakości sprzętu) systemu Android.

Pozdrawiam i polecam więcej czytać - podobno pomaga.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Banan | 16.12.2011 13:02#8

@DiamondBack

"produkty na Androidzie są często niedorobione"

Tu chodzi o telefony, które pracują pod kontrolą Androida, a nie o sam system.

Avatar
Gość niedzielny (niezalogowany) | 16.12.2011 13:04#9

Jakoś mi się nie chce wierzyć, że do końca roku 2012 nic nie pokażą. Idę o wszystko, że w następnym roku pokażą odświeżone modele Boldy i Torche, zmiany nie będą wielkie, ale będą. To po prostu nie dopuszczalne, by firma przez rok nie wypuszczała nic kompletnie nic. W ten sposób podpisali by na siebie wyrok śmierci.

Odsmażane stare kotlety ale zawsze coś.

@DiamondBack Sam jesteś idiotą i jesteś doskonałym przykładem zaściankowego Polaczka, któremu słoma z butów wystaje.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Banan | 16.12.2011 13:06#10

Ciekawe czy i ten felieton dobije do 100 =P

Avatar
fnmirk (niezalogowany) | 16.12.2011 13:39#11

dobije do 100 a nawet wyżej, przecież po to został napisany ;)

Avatar
Des (niezalogowany) | 16.12.2011 14:12#12

Felieton? to, ze ma tag 'felieton' nie oznacza, ze nim jest. To jeden z najgorszych tekstow, jakie zdarza mi sie tutaj czytac, a autor w istocie zdaje sie miec pewne problemy.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
zomo_prl | 16.12.2011 14:13#13

produkty z Androidem są nie dorobione tylko gdy ktoś kto kupuje oczekuje za dużo płacąc przy tym mało...
Ludzie myślą, że kupią smartfona za 1zł/100zł w abo 30-50 i będą mieli super mini pc. Producenci do tanich telefonów nie powinni dawać androida i nazywać ich smartfonami bo nimi nie są, ale tego chce rynek: ludze chcą smartfona ale chcą też mało zapłacić i kupują potem taki pseudo smartfon bo jest modne mieć taki i często nie wiedzą "z czym się je" taki android (co prowadzi do np wysokich rachunków "bo nie wiedziałem że trzeba wyłączyć internet operatora i że tel sam się łączy z siecią co chwilę."). Producenci i operatorzy ostatnio prawie każdy tel. nazywają smartfonem, wystarczy, że ma androida, nie ważne czy da się tego używać ważne że masy kupią bo tani, ładny i modny.
Prawda jest taka, żeby telefon był smartfonem to trzeba zapłacić, moim zdaniem smartfon to tel minimum 3.2/.35" ekran, wifi i aparat 5mpx, rezta to tylko namiastki smartfonów...
Np w ofercie play jest masa samsungów, które są low endami ale nazwane smartfonami to potem to ludzie kupują i narzekają...
Jeśli chodzi o samsung'a to ace można nazwać smartfonem, reszta to nie ma nic poza nazwą wspólnego...

Telefon, jak każdy sprzęt ma się prawo popsuć, jak coś jest nie tak do serwisu/ sprzedawcy a nie pisać artykuły że mi/koledze coś tam nie działa (via podlinkowany art.).

jeśli chodzi o BB, to firma ta robi sprzęt, podobnie jak HTC, który z daleka wygląda już porządnie i moim zdaniem utrzymają się na rynku. W przyszłym roku zapewne nim wejdzie nowa seria dadzą jeszcze jakiś refresh obecnych modeli albo niższe ceny...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
tymoon | 16.12.2011 14:15#14

Kolejny obiektywny news. A nie, przecież to nie news - to felieton na stronie głównej. Wchodzi człowiek poczytać nowości ze świata elektroniki i czyta: "produkty na Androidzie są często niedorobione" i "urządzenia BlackBerry są przykładem naprawdę świetnego wykonania". Sam ***** obiektywizm. No ale to felieton. Jak dołożyć do tego lektora recenzującego gry to dobreprogramów mam dość.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Olbi | 16.12.2011 14:18#15

Poziom tego artykułu i wypowiedź autora to lekka przesada. Ale cóż, to tylko dobreprogramy.pl i ich świetny skrypt do wypuszczania na główną najciekawszych newsów :D

Avatar
Gość niedzielny (niezalogowany) | 16.12.2011 14:22#16

Każdy ma prawo mieć własne zdanie w tym redaktor. Nie unoście się tylko za to, że autor może nie darzyć sympatią Androida. Czy to jakaś religia? czcij i chwal Pana Androida swojego? ludzie trochę luzu....

Avatar
czytelnikk (niezalogowany) | 16.12.2011 14:22#17

Obiektywne inaczej "njusy", których autorem jest Tomek Bryja to prawdziwa bryja, zwana też breją.

Avatar
czajson (niezalogowany) | 16.12.2011 14:25#18

tomekb użytkował Huawei wypożyczone od Wojewódzkiego i stąd ta trauma. Nie ma to jak wylewać swoje żale publiczne i koić ból w amatorskich felietonach. To nie BB opowiada wciąż te same bajki na dobranoc. Tym stetryczałym starcem jest Tomek Bryja znany w domach starców jako tomekb. Tak przy okazji - nie piszcie więcej komentarzy. Przecież tylko po to są te felietony, żeby nabijać transfer dobrymprogramom.pl

Avatar
Jerrus (niezalogowany) | 16.12.2011 14:34#19

Bzdurny felieton - nie płacić autorowi wierszówki.

Avatar
_Zdziwiony_ (niezalogowany) | 16.12.2011 15:09#20

Po raz kolejny czytam na głównej stronie Dobrychprogramów o jakichś osobistych żalach i uprzedzeniach redaktorów, do pewnych systemów operacyjnych, o nienawiści do otwartego oprogramowania...
Proszę o przypomnienie kiedy to portal na poziomie, został przemieniony w "blogaska o moich żalach i kompleksach" dla gimnazjalistów?

A póki co potraktuję DP tak jak resztę "niezrównoważonych emocjonalnie" stronek: włączam Ad-Blocka i czytam wyłącznie pierwszą stronę. Za dwa, trzy miesiące pomyślę czy coś się zmieniło na lepsze?

@czajson - po to jest Ad-Block, niech się cieszy "większą" liczbą wejść.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
tomekb (redakcja) | 16.12.2011 15:17#21

Nie chciałbym wdawać się tu w polemikę, polecam tylko przeczytać w Wikipedii definicję felietonu - może niektórym poszerzy horyzonty:

"(...) krótki utwór dziennikarski utrzymany w osobistym tonie, lekki w formie, wyrażający - często skrajnie złośliwie - osobisty punkt widzenia autora."
http://pl.wikipedia.org/wiki/Felieton

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemor25 | 16.12.2011 15:33#22

@tymoon
"Kolejny obiektywny news. A nie, przecież to nie news - to felieton na stronie głównej... Sam ***** obiektywizm. No ale to felieton."

Od kiedy felieton jest obiektywny? Pisałeś kiedyś felietony w szkole? No i każdy felieton powinien mieć w sobie choć nutkę złośliwości w sobie.

Avatar
ktoś123 (niezalogowany) | 16.12.2011 16:16#23

tomekb to że wylewasz swoje frustracje na głównej pod płaszczykiem "felietonu" nie jest dobre, mniej jadu idzie z felietonów xyrcon i da się je zaakceptować ale i tak wolałbym żeby nie było żadnych felietonów. Zawsze wchodziłem na ten portal bo mogłem poczytać obiektywne newsy ze świata softu i do tej pory ceniłem sobie ten portal ale jak tak dalej pójdzie to będzie trzeba się rozejrzeć nad nowym portalem o podobnej tematyce. Jakbym chciał czytać syf to bym czytał fakt pudelek itp.
Uważam że felietony powinny zostać w blogach albo zrobić dla nich inny dział gdzie nie będą kłóć w oczy osobom które oczekują newsów do jakich się przyzwyczaili przez ostatnie lata.

Avatar
Donekkk (niezalogowany) | 16.12.2011 16:17#24

Jak zwykle tłum gimbusów płacze że ktoś powiedział prawdę o androidzie...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gulczkwas11 | 16.12.2011 16:18#25

Windows Phone nie jest egzotyczny tylko w Polsce, bo np w swojej ojczyźnie w grudniu zanotował wyjątkowo niski poziom - 0,79 % ! i jest to gorzej niż rok temu
po latach linuksa, 2012 będzie rokiem linuksa i Windows Phone :/

Avatar
Kantares71830 (niezalogowany) | 16.12.2011 16:26#26

Czy autorem tego "felietonu" jest ten sam pan, który prowadził wywiad z kimś z Opery jakiś czas temu, gdzie o mało co nie roześmiał się rozmówcy w twarz? Jeżeli tak, to ponownie pokazuje swój "profesjonalizm"...

Felieton na głównej nie powinien być takim potokiem błocka jakie się w tym krótkim tekście przelewa, ale zaproszeniem do przeczytania tego tekstu. Mało kto chce czytać tak "osobiste" wynurzenia autora.

Gdy ujrzałem ten "felieton" to pierwsze co mi przyszło do głowy, to sytuacja, w której zajarany/zapity/skacowany redaktor pisze cokolwiek, bo musi coś napisać.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
lck* | 16.12.2011 16:26#27

@gulczkwas11, dobre

Ja ujął bym to tak "Linux doczekał się mocnej konkurencji. Rok 2012 już nie będzie rokiem Linuksa. Rok 2012 będzie rokiem Windows Phone"

W Androidzie od samsunga jedyne co mi nie działa Out Of Box są MMS. Ale ten problem można rozwiązać dzwoniąc na do odpowiedniego działu operatora (sami zrobią) ;)

Avatar
trekkis (niezalogowany) | 16.12.2011 16:43#28

tak samo jak autor artykułu głupoty gadasz, ACE jest technicznie dokładnie tym samym co znacznie tańsze i równie bardzo dobre low Endy samsunga klasy gio - dostępne za 500zł. To są smarfony pełną gębą, niczym szczególnym na codzień nie ustępujące wiele droższym a w przypadku np modelu 551 - nawet przebijające niektóre midEndy :)

Avatar
Des (niezalogowany) | 16.12.2011 16:44#29

Uwazam (w osobistym tonie) ze niemal-dziennikarz TB (lekka forma) jest glupcem (zlosliwy, osobisty punkt widzenia).

Calkiem krotkie, a wiec - felieton! damn, I'm good. Skontaktuje sie pozniej z redakcja w sprawie honorarium.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
fervi.doctor | 16.12.2011 17:09#30

Jak przeczytałem o Androidzie (i opinię) wiedziałem do kogo należy

Ech :D Pan Tomasz jest najlepszy - Jedyny Administrator / Moderator jakiego dobrze pamiętam :D

Fervi

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
qasx | 16.12.2011 17:12#31

@tomekb
jasne, tak jak prezydent czerpiemy wiedzę z bardzo niezależnego źródła.
Polecam poczytać trochę felietonistów z prawdziwego znaczenia, choćby zmarłego mistrza Macieja Rybińskiego.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
trux | 16.12.2011 17:19#32

Nie bardzo rozumiem narzekanie, że Rim przykładem innych producentów nie zalewa rynku swoimi produktami.

To czego wymagam od telefonu to aby się nie wieszał, posiadał pełną klawiaturę, przeglądarkę web, obsługę kont pocztowych, nawigację gps, komunikatory, odtwarzacz multimedialny, możliwość odczytu dokumentów (doc,exl, pdf), twitter, fb.
I moje Blackberry doskonale spełnia ww funkcje bez dwu rdzeniowego procesora, bez 512MB ram, bez wielkiego wyświetlacza zajmującego 95% powierzchni telefonu.

czytelnikk@
"Obiektywne inaczej "njusy", których autorem jest Tomek Bryja to prawdziwa bryja, zwana też breją."

Szydzenie z czyjegoś nazwiska to przejaw chamstwa, szkoda że sam nie podałeś jak się nazywasz.

Avatar
_Zdziwiony_ (niezalogowany) | 16.12.2011 17:21#33

@tomekb (redakcja)
"Nie chciałbym wdawać się tu w polemikę..."

I słusznie, nie dyskutuj tylko przypomnij sobie co piszecie w "O portalu":

"Mamy nadzieję, że na naszym vortalu znajdziecie wszystkie poszukiwane przez Was informacje i bedziecie z przyjemnością go odwiedzać. Będzie nam bardzo miło, jeżeli przyczynicie się do rozwoju vortalu. Czekamy na Wasze opinie, sugestie i konstruktywną krytykę ;-)"

A teraz wróć do swoich "felietonów" i przeczytaj te kilkaset opinii czytelników, domagających się przeniesienia tych emocjonalnych bzdur ze strony głównej na jakiegoś "blogaska". I albo wykreślcie te brednie ze swojego opisu, albo zacznij traktować poważnie tutejszych czytelników.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DonM$ | 16.12.2011 17:25#34

@tomekb

Problem w tym, że ludziom nie podobają się Pana felietony.

DODAM, że na głównej można ustawić iż ma wyświetlać same newsy.

Avatar
adibos (niezalogowany) | 16.12.2011 17:43#35

Prawie równocześnie stałem się posiadaczem 3 telefonów: IP4G, GalaxyS+ i BB9900B.

Jeden miała wybrać moja żona, po kilku dniach bawienia się każdym z nich wybrała iPhone. Ze względu na prostotę obsługi, brak "zawieszek", trochę design itp. Jedynym problemem w IP jest bateria, którą tenże połyka z astronomiczną prędkością.

Ja używam Galaxy, Android mi bardzo pasuje, a że trochę trudniejszy w obsłudze i ma swoje "muki"? Trudno, daje radę.

BB sprzedałem bo stwierdziłem, że do niczego nie jest mi potrzebny, nie widzę żadnej przewagi nad Androidem.

I kupiłem jeszcze jednego samsunga z Androidem (do drugiej karty), trochę słabszego.

Wszystko jest chyba kwestią tego jakie ktoś ma priorytety.
Życzę trafnych wyborów :)

Avatar
Pablor (niezalogowany) | 16.12.2011 18:28#36

CO się czepiacie jakie naprawdę nie przesadzajmy jaskie nazwisko taki poziom artykułów ! Te felietony to faktycznie breya :-) bryja :-) czy jakoś tak. Pan Tomek to chyba ajfonowy Mudżahedin. Od razu zaznaczam że nie wyznaję fanatycznie żadnej platwormy i jako człowiek rozsądny wiem że każda ma swoje wady i zalety

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gowain | 16.12.2011 18:39#37

Problem w tym, że dp.pl przyzwyczaiło nas do obiektywnych newsów na stronie głównej. Teraz się zmieniło, doszły felietony. Można wyłączyć jak ktoś nie chce czytać i po problemie.

Jedynie trochę szkoda, że nie można wybrać kogo felietony chcemy, a kogo nie - a felieton jak felieton, ja się nie zamierzam włączać w te bezsensowne wojenki :P

Avatar
jeez (niezalogowany) | 16.12.2011 18:58#38

Nie ważne czy lubię czy nie lubię google/microsoft/apple, ale czy od dobrych programów nie można wymagać odrobiny dystansu i neutralności? :/

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gulczkwas11 | 16.12.2011 19:59#39

tylko jak to ma wyłaczyć osoba korzystająca z kilku komputerów, powinno być standardowo wyłączone, a jak ktoś ma ochotę to niech mu się to wyświetla, łącznie z czym tam sobie chce

Avatar
dba (niezalogowany) | 16.12.2011 20:55#40

A ten dziadek leśny na zdjęciu to kto to jest ?

Avatar
KungFoo (niezalogowany) | 16.12.2011 21:19#41

Bardzo dobry tekst Tomekb. Lubię czytać Twoje felietony.

Pozdr.
KungFoo

Avatar
Dobranocka69 (niezalogowany) | 16.12.2011 22:38#42

Co tu wchodzę poczytać to widzę wrzuty na androida. Nie obchodzi mnie czy to news czy felieton. To logiczne że jak jest coś na stronie głównej i specjalnie się nie odznacza to normalnie to czytamy. Walnijcie to na jakieś bardzo jaskrawy kolor albo przenieście gdzieś. Strona główna nie jest dobrym miejscem na takie teksty bo sporo osób które nie spędzają całego dnia na DP po paru stycznościach z tekstami tego gościa się zniechęci.

Druga sprawa to chamówa. Zamiast dbać o urzytkowników to widać stawiacie na odsłony. Wiadomo taki tekst jak ten będzie miał sporo odsłon bo budzi wiele emocji. Jednak smuci fakt że pomimo tak astronomicznej liczby krytycznych komentarzy nic z tym faktem nie robicie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Mayron | 16.12.2011 23:10#43

Uwielbiam Twoje felietony

Avatar
czajson (niezalogowany) | 17.12.2011 0:33#44

tomekb - nie interesuje mnie wykładnia słowa felieton. Od wylewanie osobistych żali są uwaga -> BLOGI

Avatar
Drapak (niezalogowany) | 17.12.2011 2:04#45

@tomekb (REDAKCJA)
Zachowujesz sie teraz jak rasowy troll, zamiast pomyslec i posluchac, zaslaniasz sie sztywnymi definicjami encyklopedycznymi.
Co gorsza, twoj styl pisania rozlewa sie na reszte redakcji.

Ciezko mi zaufac opini redakcji, w ktorej pracuja ludzie palajacy tak absurdalnymi uczuciami wzgledem systemow komputerowych. Nawet poza redakcja, mysle ze taki czlowiek powinien skontaktowac sie z terapeuta.
Czy ty masz 7 latek zeby nie umiec odroznic logiki od emocji?System operacyjny to tylko system, oprogramowanie, ciąg martwych cyferek.

Zagladam tu w poszukiwaniu WIARYGODNYCH informacji a nie po to zeby byc indoktrynowanym do korzystania z produktow jednej korporacji, oraz zarazany nienawiscia do produktow innych firm. To moja glowa i ja decyduje jak i o czym bede myslal.
W czasie przeznaczonym na spokojne myslenie, ty po chamsku fundujesz mi zalew negatywnych uczuc i emocji, jakiejs slepej nienawisci. Jak bede tego potrzebowal to wlacze sobie jakis horror, albo pojde poczytac komentarze na onecie.

Avatar
Psycco (niezalogowany) | 17.12.2011 2:34#46

To kolejny news Pana Tomka, który czytam i powiem szczerze - znowu czuję, że swoimi osobistymi wycieczkami powinien się dzielić TYLKO z własnym pamiętnikiem. Czy naprawdę DP potrzebuje takich ludzi w swoim składzie ? jeżeli tak to niech zajmie się czymś innym - testem sprzętu albo coś, bo pisanie mu zdecydowanie nie idzie ...

Avatar
Andromeda (niezalogowany) | 17.12.2011 2:54#47

Pomijając widoczną niechęć do androida to tekst jest o niczym. Ani to news ani to fajne do czytania:P Co to robi na głównej stronie? To właśnie artykuły tam zebrane są wizytówką danego serwisu(reklamą).

Do autora jako były i teraźniejszy użytkownik ios'a. Nie zgodzę się zwłaszcza z treściami artykułu podanym w linku " nie jest to wyłącznie moje zdanie". Desire jako słuchawka jest w pełni dopracowanym produktem i gdyby posiadał ładniejszy design to nie wymieniał bym go na IP4. Wydaje mi się że złe opinie o androidzie szerzą osoby które miały kontakt tylko z telefonami za "złotówkę" lub firmy huiłajej :D Jeśli porównujemy iphone do androidów to porównujmy jednakowe półeczki cenowe:P(zbliżonej bo w play nie ma żadnego androida w podobnej cenie do iphone)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SunriSebi | 17.12.2011 9:06#48

Super felieton :)
Dajcie mu spokój, gość ma prawo wyrażać własne zdanie i opinie na różne tematy. Nie podoba się co poniektórym to nie czytać.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DiamondBack | 17.12.2011 9:07#49

@banan
Wcześniej nie było "produkty na androidzie" tylko Android. :)

@nazir50
Zamilcz waćpan i wstydu sobie oszczędź ;)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
underface | 17.12.2011 10:51#50

ja tam lubię czytaj felietony tomka, faktycznie są w nich poruszane poglądy skrajne i złośliwe, w końcu to felieton. A jego wpisy traktował bym z przymrużeniem oka i dystansem do siebie* (czytać ciebie drogi userze wyrażający swoje zdanie w komentarzach). Śmiać mi się chce widząc niektóre komentarze, które zakrawają na świętą wojnę momentami

Avatar
Pablor (niezalogowany) | 17.12.2011 10:52#51

Po czym poznać fanboya??

"Na Mac OS X nie ma wirusów", "Windows jest dla dzieci, a Linux - dla prawdziwych użytkowników", "Intel robi najlepsze procesory", "iPhone to telefon idealny"... Jeśli identyfikujesz się z którymś z tych stwierdzeń, istnieje szansa, że jesteś tzw. fanboyem. Fanboy, jak wskazuje Wikipedia, to osoba oddana danemu produktowi, bezkrytyczna wobec niego i agresywnie broniąca go przed nieprzychylnymi opiniami innych użytkowników.

Fanboyem można być promując i zachwalając wybrane technologie, ale też zwalczając i atakując inne. Jeśli fanboyem nie jesteś, z pewnością natknąłeś się na ślad takich osób przeglądając zasoby serwisu dp.

Nawet niektórzy redaktorzy dołączyli do fanboy club.... :-)

Avatar
Pablor (niezalogowany) | 17.12.2011 11:06#52

@underface - przykład, kto prowadzi świętą wojnę? Jakiś cytat?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SSEE | 17.12.2011 11:14#53

@DonM$
[[[Problem w tym, że ludziom nie podobają się Pana felietony.]]]

Sprecyzuj: którym ludziom?

Avatar
Dobranocka78 (niezalogowany) | 17.12.2011 11:23#54

@SSEE
"Sprecyzuj: którym ludziom? "
Zerknij na komentarze. Nigdy nie było aż tak wielkiej niechęci do artykułów któregoś z redaktorów dp. I słusznie bo dla mnie ten tekst jest za mało ciekawy i za bardzo stronniczy by pojawić się na stronie głównej DP wśród newsów.

Avatar
oburzony (niezalogowany) | 17.12.2011 11:28#55

@tomekb

Jakoś inni piszą tu teksty będące felietonami, a nie oburzają tak innych, nie widać też tam zbytnio złośliwości, ale słabego redaktora jak zatrudnią na stanowisku do pisania felietonów to on najpierw zobaczy definicję z Wikipedii, a potem w każdym tekście musi się jej równo trzymać...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
rashek7 | 17.12.2011 11:31#56

Większość problemów z Androidem spowodowana jest przez złe modyfikację przez operatorów PLAY itp.

To mniej więcej podobne problemy jak kupujemy laptopa z wgraną Vistą i setką zbędnych programów na dzień dobry. Wszyscy marudzili na Vistę a czasami wystarczyła zainstalować czystą Vistę i laptop chodził normalnie.

Pomimo pewnych wad Androida które pewnie ma ( ja ich nie za uwarzyłem ) nie ma lepszego systemu na smartfony na tą chwilę.

@tomekb czy felieton powinien trafiać do "Aktualności" ?
Lepiej dodać oddzielną zakładkę Felietony i będzie bez problemu a na głównej można krótko zaprosić do przeczytania felietonu.

Avatar
meiss (niezalogowany) | 17.12.2011 13:13#57

Oho wystarczyło jedno niepochlebne zdanie o Androidzie, żeby zleciało się ponad 60 panienek piszczących "naszych biją".

Śmieszne to i żałosne zarazem, polecam wszyskim "piszczącym" poużywać iOSa czy chociażby wyśmiewanego Windows Phone 7, to zobaczycie jak bardzo różni się definicja stwierdzenia "to działa" w tych systemawch na wieeeelką niekorzyść Androida.

I szczerze mówiąc większość ludzi ma to gdzieś czy skopany jest system z winy google, producentów słuchawek, czy operatorów.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SSEE | 17.12.2011 14:04#58

@Dobranocka78 (niezalogowany)
[[[Zerknij na komentarze.]]]

No i...?
Czy wiadomo coś o liczbie ludzi, którym się te teksty podobają? Masz jakieś dane na ten temat?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sunbeam96 | 17.12.2011 14:14#59

Droga redakcjo,
rozbudujcie filtr news-felieton, gdyż z przyjemnością czytam np. panią Rymszę, ale do tych wypocin pana Bryi sił nie mam.

Redaktor wymagając konstruktywnej krytyki powinien pisać również, o ile nie bardziej, konstruktywnie.

Pozdrawiam Jasną Stronę Mocy w Redakcji!

Avatar
Gunthers (niezalogowany) | 17.12.2011 14:40#60

@SSEE
Sądząc po wpisach te felietony podobają się przede wszystkim Tobie.
Przypominając sobie kilka Twoich komentarzy wcale się nie dziwię.
@Redakcja
Ja tylko chciałbym przyłączyć się do prośby kilku innych osób, by w wyraźniejszy sposób oddzielić felietony od newsów. A może jeszcze wprowadzić rozróżnienie Autorów? Rzeczywiście felietony A. Rymszy czyta się znacznie milej. Pewnie dlatego, że ewentualnych złośliwości pani Anna nie kieruje w stronę czytelników, nie próbując dowodzić im jakimi są idiotami.
W przeciwieństwie do Tomasza B., który nawet broni swoich miernych tekstów słowami: "może niektórym poszerzy horyzonty" świadczącymi o kompletnym braku szacunku dla przynajmniej części czytelników.

Avatar
romks (niezalogowany) | 17.12.2011 15:11#61

@meiss

Ja jestem fanem Windows Phone i wszystkiego od MS, a mimo wszystko ten tekst mi się nie podoba, tu nie chodzi o poglądy, ale o sposób ich przedstawiania...

Avatar
meiss (niezalogowany) | 17.12.2011 15:42#62

@romks
No rozumiem, zauważ tylko że w felietonie jest na temat Androida jedno zdanie, tak samo na temat Nokii, a jakoś nie widać miłośników symbiana krzyczących o obrażaniu /dyskredytowaniu/ czy co tam sobie wybierzesz ich systemu.

Normalnie co czytam komentarze po newsami, to przez miłośników Androida zaczynam się czuć zaszczuty, podobnie jak kiedyś przez miłośników linuksa czu iOSa.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SSEE | 17.12.2011 16:04#63

@Gunthers (niezalogowany)
[[[Przypominając sobie kilka Twoich komentarzy wcale się nie dziwię.]]]

Wzruszające. ;)
Wracając do meritum: tak, podobają mi się felietony, które pokazują, że autor nie ma zamiaru pisać pod dyktando gawiedzi, choćby złorzeczyli mu od najgorszych. Gawiedź ma to do siebie, że nie myśli. I doskonale to widać po głosach krytycznych, w których ze świecą szukać choćby strzępu argumentu, ale za to inwektywy spotyka się na każdym kroku.

A że parędziesiąt/paręset ludzi się „obrazi” i sobie pójdzie? Tym lepiej. :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Maciej_S | 17.12.2011 19:34#64

@tomekb
Świetny tekst!

@DiamondBack
"HAHAHAHA :D
Do Ajpla dołączony jest nie styl życia tylko plakietka coś w stylu "jestem idiotą" - i to nie tylko moje zdanie."

Sam jesteś idiotą.

"Kolejny raz tomek pokazujesz swój brak wiedzy w tym temacie i nieumiejętność czytania ze zrozumieniem ;)
To nie Android jest "niedorobiony" tylko producenci, którzy nie potrafią dołączyć do swojego (zazwyczaj wtedy słabej jakości sprzętu) systemu Android.
Pozdrawiam i polecam więcej czytać - podobno pomaga."

Tomek napisał: "...produkty na Androidzie są często niedorobione..." na co zwrócił uwagę Banan. Tak więc jesteś nie tylko idiotą, ale w prymitywny sposób próbujesz przeinaczać czyjeś słowa i nimi manipulować. Jak widać sam przodujesz wśród osób niepotrafiących czytać ze zrozumieniem.

@zomo_prl
Zgadzam się z Tobą.

@tomekb
"Nie chciałbym wdawać się tu w polemikę..."

I słusznie. Niech sobie poszczekają. Powtórzę - świetny tekst! Jego największa zaleta? Krytyka każdego z systemów, a więc brak fanatyzmu lub chorej nienawiści, jaką cechują się w dużej mierze komentujący.

@Des
"Uwazam (w osobistym tonie) ze niemal-dziennikarz TB (lekka forma) jest glupcem (zlosliwy, osobisty punkt widzenia). "

Ale mądrala w lekkiej formie ;-)

@DonM$
"Problem w tym, że ludziom nie podobają się Pana felietony."

A kim ja jestem? Rybą?

@adibos
Dobre podejście moim zdaniem. Większość tu uważa, że IPhone żony i Samsung męża to wystarczający powód do rozwodu.

@Pablor
"CO się czepiacie jakie naprawdę nie przesadzajmy jaskie nazwisko taki poziom artykułów !"

Pomimo bełkotu, jakbyś w życiu niczego nie napisał, a podstawówkę spędził na wagarach, przekaz jest jasny. Masz jakiś kompleks na punkcie swojego nazwiska.

@meiss
Zgadzam się z Tobą.

@romks
"...tu nie chodzi o poglądy, ale o sposób ich przedstawiania..."

No właśnie w tym rzecz - Tomek skrytykował każdy z systemów, a więc nie można mu zarzucić stronniczości. Ale święte oburzenie, na co zwrócił uwagę meiss, okazali jedynie fani Androida. Nie ze względu na sposób przekazu, ale ze względu na krytykę ich ulubionego systemu. Tym bardziej ich zabolało, że Tomek ma świetne pióro. Jego tekst (nie wnikam, czy to felieton, news czy coś innego) różni się zdecydowanie od innych na tym portalu, będących kompilacją tekstów znalezionych gdzieś w sieci oraz informacji przekazanych przez producentów sprzętu/oprogramowania. Niejednokrotnie bardzo to razi. Ja sam używam Nokię i nic mnie jakoś nie uraziło.

Avatar
gregg76 (niezalogowany) | 17.12.2011 19:59#65

Parafrazując pewien świetnego zespołu: Panie Tomku, Pan się nie boi ....

Szczekają bo takie ich prawo, jedno z praw demokracji a mówi ono o wolności wypowiedzi.

Moim zdaniem felieton bardzo fajnie napisany a dotyka dokładnie istoty problemy jakie ma BB a dokładnie że idea pchania maili w czasie rzeczywistym się po prostu wypaliła. To że specjalnym i bezpiecznym połączeniem ?? No proszę Was :) no chyba że wszyscy pracujecie w agencjach rządowych co wątpię

Mam Nokie E7 z symbianem Anna i powiem tak: całkowicie mi ten system i telefon wystarcza w pracy. Super obsługa Exchange (poczta, kalendarz, kontakty), system nie muli i nie zwierza się (tak, tak to ten upierdliwy symbian) i telefon pozwala mi zarabiać pieniądze bo do tego jest stworzony.

Mi pasuje stary, wysłużony Symbian a nie wodotryski i 100000000 aplikacji w Andoid Markecie a nie czepiam się użytkowników tego systemu. Niech używają taki ich prawo, kolejne prawo demokracji a konkretnie prawo wolności wyboru.

Tomekb
Korzystaj Pan z prawa wolności wypowiedzi. Ja bardzo chętnie Pańskie felietony czytam.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Maciej_S | 17.12.2011 20:22#66

@gregg76
"...system nie muli i nie zwierza się (tak, tak to ten upierdliwy symbian)..."

No i właśnie to jest to, co mnie zastanawia. Od dwóch lat używam Nokię 5230 z systemem Symbian S60 5th Edition. Zgadzam się z autorem tego artykułu, że system jest przestarzały. Szczególnie, gdy porównuję go z trzema różnymi IPhonami, które mają znajomi w pracy (3G, 3GS i 4). Ale nie mam pojęcia, o co chodzi z tym zawieszaniem się i muleniem? Na szybkość działania systemu i aplikacji nie narzekam. I może wyda się to dziwne, ale w ciągu tych dwóch lat telefon ani razu się nie zawiesił. Przypadek?

Avatar
gregg76 (niezalogowany) | 17.12.2011 21:41#67

@Maciej_S
Widzi mi się Panie że należymy do tej grupy, na wymarciu rzecz jasna, gdzie telefon, nawet gdy jest zaawansowanym technologicznie urządzeniem,jest dalej telefonem.

Robienie z tego urządzenia, za pomocą tysiąca aplikacji, mega hiper galaktycznym kombajnem do wszystkiego mija się z celem, ale co ja tam wiem :):) niektórzy z racji mojego wieku kazali by mi kupić telefon dla seniora :):)

Przepraszam za mój błąd w pisowni poprzednim wpisie: zwierza zamieniam na zwiesza. Chodziło mi o to że się nie wiesza w sensie że pracuje prawidłowo (ach ten upierdliwy Symbian, że ma czelność takie numery robić w dobie iPhona)

Avatar
Kantares71830 (niezalogowany) | 17.12.2011 22:01#68

Tutaj nie chodzi o obrażanie androida tylko o robienie ludziom wody z mózgu i pisanie jakiś bredni i wylewanie żali.

Co do samego "felietonu": ten tekst ma 12 zdań. Każde dziecko w gimnazjum potrafiłoby się wykazać większą elokwencją i inwencją twórczą. To nie jest pisanie tylko grafomania i przerost ego autora.

Avatar
meiss (niezalogowany) | 18.12.2011 11:33#69

@Kantares71830
Woda z mózgu i brednie? Gdzie???
że blackberry nie wprowadzi zapowiedziało nowe telefony dopiero na koniec roku? ;)

Bo chyba nie przybiegłeś tu krzyczeć "naszych biją" :D

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Spotkajmy się na HotZlocie!

13-15 07 2012, Zamek na Skale
Recenzja nowego iPada

Rewolucja czy stagnacja?
Testujemy GALAXY NOTE

Czy to tablet z telefonem?
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av