Epic promuje Unreal Engine 4, rusza Integrated Partners Program
Trochę już czasu minęło od demonstracji technologii Unreal Engine 4, którą Epic Games oczywiście przedstawia jako potężną oraz rewolucyjną, ale wielkiego wysypu zapowiedzi gier z niej korzystających jakoś na razie nie ma. W imię lepszego (przynajmniej graficznie) jutra świata elektronicznej rozrywki i przyciągnięcia do UE4 większego grona zainteresowanych, producenci rozwiązania ruszyli z akcją Integrated Partners Program — wzmacniają siły.
Podobnie jak to dotąd było w przypadku Unreal Engine 3, w jej ramach, nabywając licencję na wykorzystanie potężnego silnika, dostaje się automatycznie dostęp do technologii współpracujących blisko z Epic Games firm. Chodzi między innymi o Wwise Audiokinetic, Autodesk Gameware, Threading Building Blocks Intela, narzędzia morpheme i euphoria od NaturalMotion, PhysX i APEX NVIDII, SpeedTree IDV, Bink Video RAD Game Tools, a do tego dochodzi również chociażby wsparcie dla okularów Oculus Rift. Epic cieszy się, że producenci gier nie będą musieli szukać rozwiązań dopełniających, bo mają praktycznie wszystko w jednym miejscu i mogą skupić się po prostu na przygotowywaniu fantastycznych projektów — a firma rzecz jasna na zbijaniu kasy z licencji...