r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Humble Bundle szuka nowych modeli sprzedaży, wprowadza cotygodniowe akcje

Strona główna Aktualności

Organizacja odpowiedzialna za pakiety gier (i nie tylko) z serii Humble Bundle wprowadza kolejny model sprzedaży — jedna gra co tydzień, oczywiście za „co łaska”. W każdy wtorek (zaczynając od wczoraj) ruszyć ma kolejna edycja akcji i przez 7 dni będzie można kupić jedną wieloplatformową grę bez zabezpieczeń DRM, stworzoną przez niezależne studio.

Tak samo, jak w przypadku całych zestawów, wpłacone pieniądze można podzielić między autorów gry, Humble Bundle i organizacje charytatywne, grę można pobrać ze strony akcji lub ze Steam. Do pierwszej gry sprzedawanej w ten sposób — Bastion — dołączone są różne bonusy: ścieżka dźwiękowa, partytura, dzwonki dla Androida i iOS oraz paczka materiałów graficznych. Aby je otrzymać, wystarczy zapłacić więcej niż wynosi obecna średnia (w chwili pisania 2,66 dolara). Za 25 dolarów i więcej nabywca dostanie także trochę fizycznych dóbr — płytę CD z muzyka, pocztówkę i bandanę.

Sprzedaż ostatniego pakietu Humble Indie Bundle (można było zgarnąć nawet 9 gier) według niektórych nie była satysfakcjonująca — średnia wyniosła 6,95 dolara, ale pakiet kupiło 210 tysięcy osób — mniej niż Humble Indie Bundle 2 w 2010 roku (oczywiście nie był to najgorzej sprzedający się Bundle), w czym upatruje się przesycenia rynku grami Indie, których wcale nie ma tak wielu w pakietach z dobrze znanej serii. Bardzo ciekawa edycja Humble Mojam Bundle, podczas której można było oglądać na żywo jak powstają gry, również nie cieszyła się zbytnim powodzeniem. Z jednej strony słychać głosy, że organizatorom akcji brakuje już pola do dalszego rozwoju i pomysłów, z drugiej zaś, że bonusy mogą przekonać nawet do kupienia gry ponownie, na przykład tylko dla ścieżki dźwiękowej i wsparcia EFF i Child'a Play Charity. Wygląda na to, że cotygodniowe akcje dadzą organizatorom dobrze rozpoznawanej akcji czas na obmyślenie kolejnej strategii i mimo wszystko zapewnią ciągły przepływ klientów.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.