r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Kostka Curiosity rozbita, jeden gracz został bogiem i zarobi

Strona główna Aktualności

Peter Molyneux po odejściu z Lionhead Studios założył swoje niezależne 22Cans, które miało robić gry na bazie niezwykłych pomysłów twórcy. Pierwszym dziełem zespołu było przenośne Curiosity. Sprawdzano ile czasu zajmie ciekawskim dotarcie do środka olbrzymiej kostki, poprzez rozbijanie jej powoli warstwa po warstwie. Obiecywano, że we wnętrzu czeka niesamowita nagroda. Pół roku oraz przeszło 25 miliardów zniszczonych „kwadracików” składających się na całość później i mamy jedynego zwycięzcę — 18-letni Szkot Bryan Henderson zostanie bogiem.

Młodzieniec zarejestrował się do gry rano. Godzinę później usunął ostatni sześcianik z Curiosity, bijąc 30 tysięcy osób próbujących w tym samym czasie i odsłaniając dotychczasową tajemnicę. Otóż w nadchodzącym projekcie GODUS 22Cans, czyli strategii będącej ideowym spadkobiercą niezapomnianego Populousa, zostanie on wywyższony ponad innych. Okazuje się, że wszyscy wcielający się tutaj w bóstwa, kierujące losami swoich plemion, spełniać będą boską wolę Hendersona właśnie. Ale nie tylko sny o potędze i sławie będą zrealizowane — Molyneux obiecuje również bogactwo, bo Bryan od tego, co zarobi GODUS, dostawać ma jakiś procent. Ile? Nie wiadomo.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.