r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Polski Hellraid przechodzi na Chrome Engine 6, wersja PC już jesienią w Steam Early Access

Strona główna AktualnościROZRYWKA

Gra Hellraid, RPG akcji rodzimego studia Techland (a więc ojców Dead Island), które to diabelskie dzieło pierwotnie planowane było na zeszły rok, ostatecznie przesunięte zostało nie na ten, ale dopiero przyszły, dołączając do równie polskiego Wiedźmina 3. Powodów do tego okazuje się była cała masa i nie chodzi czysto o dopieszczanie dzieła. Produkcja przeszła na najnowszą wersję autorskiej technologii rodaków, czyli Chrome Engine 6, porzucając zarazem Xboksa 360 i PS3 na rzecz konsol najnowszej generacji.

Nigdzie nie zniknęła wersja PC i to na niej będzie można w pierwszej kolejności położyć ręce, bowiem już jesienią poszuka fanów w Steam Early Access. Równocześnie trwały prace nad horrorem Dying Light dla Warner Bros (też na CE6), deweloperzy doszli więc do wniosku, że nie ma sensu dalej siedzieć na starym silniku i dużo lepiej oraz sprawniej przygotowywanie tytułu będzie im szło z użyciem nowego wydania własnych narzędzi. Przy okazji postanowili otworzyć się na uwagi graczy, chcących wesprzeć projekt.

Do 4 śmiałków zapuści się w lochy, aby w ujęciu FPP walczyć z nieumarłymi, a także różnorakimi potworami. Do wyboru dostaniemy trzy tryby zabawy. Poza ponoć całkiem wciągającą kampanią, w której podejmiemy się odparcia sił z piekła rodem, będzie też rywalizacja z innymi na punkty w zręcznościowym trybie wyzwań plus do tego Arena, czyli nic innego jak walka o przetrwanie pod napływem fal coraz to silniejszych wrogów.

r   e   k   l   a   m   a

Pojawi się znane z Dead Island przygotowywanie własnego oręża, prowadzona postać z czasem ma się również oczywiście rozwijać w wybranym przez gracza kierunku, jeśli o dostępne umiejętności chodzi. Nie będzie problemu mieszać zdolności, by równie dobrze posługiwać się mieczem plus magią. Broni będzie kilka rodzajów, naturalnie utrzymanych w klimatach średniowiecza, a zabawę uatrakcyjnią pułapki oraz interaktywne elementy otoczenia (zrzucimy chociażby na głowy nieprzyjaciół stalowe żyrandole), którymi wypełnione zostaną poziomy. Sztuczna inteligencja przeciwników to ponoć również zupełnie nowa jakość, przynajmniej jeśli o upiory i zombie chodzi...

© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.