Senat zajmie się polskimi serwisami internetowymi

14.03.2011 17:49, Autor: Michał Majchrzycki (mmaj), Kategoria: News
NewsImage

Jeszcze w tym tygodniu senat będzie zajmował się nowelizacją ustawy medialnej, proponowaną przez rząd Donalda Tuska. Jak ostrzegają analitycy, może ona mocno zamieszać w polskim Internecie.

Specjaliści ostrzegają przed przygotowywaną właśnie ustawą. Wprowadza ona między innymi wymóg rejestrowania wszystkich serwisów internetowych, świadczących usługi audiowizualne w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji. Może to dotyczyć nawet kilkuset tysięcy stron internetowych w Polsce. Jak donosi Gazeta Wyborcza, Rada będzie mogła nadzorować serwisy, a także nakładać na nie kary finansowe. Kolejne zapisy ograniczają treści reklamowe, które będą mogły zamieszczać na swoich stronach serwisy z wideo.

Wprawdzie zapis ma dotyczyć tylko serwisów prowadzących działalność gospodarczą, to jednak wzbudził on liczne protesty. Podkreśla się, że projekt jest niezgodny z dyrektywą Unii Europejskiej (notabene według której powstaje), a także Konstytucją. Ustawy przed zarzutami nie bardzo umiał bronić doradca premiera, mec. Igor Ostrowski, który stwierdził w wywiadzie dla TOK FM, że nic lepszego nie wymyśliliśmy.

Pomysł obowiązkowego rejestrowania serwisów audio-wideo w KRRiT jest najlepszą drogą ku ograniczeniu ich konkurencyjności. Zwłaszcza, że nakazu takiego nie będą miały zagraniczne strony jak YouTube czy Vimeo. Ponadto, nasi nadawcy będą musieli zapewniać odpowiednie proporcje publikowanych treści - polskich, europejskich czy amerykańskich. Tego typu sztuczne zakazy mogą być ciężkim ciosem dla kształtującego się w Sieci rynku audiowizualnego.

r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (153)  

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
BenderBendingRodriguez | 14.03.2011 17:53#1

Nowe ustawy dla samego "wymyślania", kwintesencja polskiej sceny politycznej...

Avatar
Swiook (niezalogowany) | 14.03.2011 17:55#2

Gdy to przejdzie to musi się w Polsce znaleźć jakaś siła która zaskarży to do Brukseli!

Avatar
Andd (niezalogowany) | 14.03.2011 18:00#3

Będzie masowy odpływ serwisów za granicę.

Avatar
babciazhelu (niezalogowany) | 14.03.2011 18:02#4

Jakby ktoś jeszcze miał opory o co chodzi,to podpowiadam,o kasę.Jeszcze tu swoich łap nie wsadzili i chcą wszystko wiedzieć i przy okazji zerżnąć komuś kasę.Telewizji publicznej już mało kto ogląda,radia wcale,no to trzeba się ze swoimi dekretami wpie...do neta.Och Polska nowa,a kolesie starzy znajomi po szkołach w komunie.Ratuj się kto może!!!

Avatar
Yodo (niezalogowany) | 14.03.2011 18:04#5

@Swiook
musi sie znaleźć jakaś siła ? a samemu to palcem nie ruszysz ? najlepiej stac z boku i wszystko krytykować.

Avatar
Arek7 (niezalogowany) | 14.03.2011 18:07#6

Jeszcze niech wymyślą pobieranie abonamentu (podobnie jak za TV) za oglądanie tych serwisów. To tylko w tym kraju można coś takiego wypocić. Chore!!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Łukash | 14.03.2011 18:09#7

Niech te złodzieje trzymają łapy z daleka od naszego internetu :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
teddy1954 | 14.03.2011 18:10#8

Nie mają zajęcia,a cukier po 5,50 zł...

Avatar
ircykk88 (niezalogowany) | 14.03.2011 18:11#9

Początek cenzury internetu w Polsce, niebawem koncesje i zamykanie niewygodnych politycznie serwisów. Głosującym na donalda huralnie DZIĘ-KU-JE-MY!

Avatar
Gunthers (niezalogowany) | 14.03.2011 18:13#10

A może znalazła by się grupa osób, chętnych do założenia serwisu, z opcją - podpisz się pod protestem przeciwko rozwiązaniom proponowanym w ustawie. I wysłać później takie pisemko do kancelarii prezydenta, który przecież musi to podpisać, żeby w ogóle weszło w życie.
Panowie politycy nie mają pojęcia jak działa internet. Coś by tam chcieli zrobić, może nawet nie mają złych intencji, więc z głupoty coś tam wymyślają i trzeba im uprzejmie uświadomić, że społeczeństwu, a zwłaszcza społeczności internetowej, to się nie podoba i jest bez sensu.

Avatar
bartekc (niezalogowany) | 14.03.2011 18:14#11

Podpisaliśmy traktat lizboński i jest tego efekt, żadne sprzeciwy do Brukseli nic nie dadzą, bo to z tamtąd przyszło.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
andek | 14.03.2011 18:15#12

A niech sobie piszą te pseudo-ustawy. Internauci i tak będą robić po swojemu, to co chcą.

Avatar
hhaahhaa (niezalogowany) | 14.03.2011 18:15#13

I dobrze.Wtedy masowo bedziemy zakladac firmy za granica na czym wszyscy skorzystamy.Straca tylko zlodzieje czyli wladza.Ale oni nawet tego nie zauwaza tyle maja kasy z lupienia polaczkow.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
huba10 | 14.03.2011 18:16#14

niech się wezmą za gospodarkę ***

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pilarek | 14.03.2011 18:20#15

A ceny rosną :)

Avatar
sKMed!X (niezalogowany) | 14.03.2011 18:25#16

No gorszych bzdur to senat wymyślić nie mógł!?!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
eth0 | 14.03.2011 18:26#17

Bo to Polska właśnie:) Kolejna dziedzina, w której politycy popisali się ignorancją i brakiem wiedzy.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
G.Gn7Ex | 14.03.2011 18:28#18

Mówcie co chcecie, ale właśnie m.in z powodu rządów tego... (że się powstrzymam)człowieka wymienionego w pierwszym akapicie, zwykłych obywateli w naszym państwie traktuje się jak bydło, zaś tych najbiedniejszych - jak śmieci. Ten rząd znany jest z zabierania biednym a dawania bogatym. Ale tak to właśnie jest u nas: biedni stają się coraz biedniejsi a bogaci jeszcze bogatsi, zaś kilku z nich właśnie zbija fortunę na narodzie. Dokąd będą nas jeszcze oszukiwać, mając nas za idiotów(lub przynajmniej tam myśląc)?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
antiferno | 14.03.2011 18:31#19

nie bedzie polskiej gospodarki , polskiej armii to internet ma być ?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Łukash | 14.03.2011 18:31#20

-że nic lepszego nie wymyśliliśmy-
no to super ,to nic że nie zgodne z dyrektywami UE i z Konstytucją , nie ważne ,zróbmy byle co ,ale zróbmy.
To powinno być hasłem wyborczym PO.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kubut | 14.03.2011 18:33#21

No tak, jeszcze tylko internetu nie niszczyli. Taka rejestracja ma być darmowa?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
t4d | 14.03.2011 18:34#22

@G.Gn7Ex
A czy to czasem nie jest domena wszystkich politykow probojacych rzadzic w Polsce niezaleznie od nazwiska, czy partii politycznej?

Ja bym raczej najpierw zajal sie lobbystami a pozniej politykami - jak politycy przestana dostawac lewa kase od lobbystow, to sie w koncu zajama tym co trzeba.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Wuwu78 | 14.03.2011 18:35#23

Niech żyje PO. Kocham ich :* .

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Aldaris | 14.03.2011 18:38#24

Widac kochani panowie politycy juz nie maja co robic w sejmie i senacie.
Dziwne ze podatkow nowych nie chca wprowadzic.

No ale za pare miesiecy czeka nas kupa Sloganow i Obietnic bez pokrycia. "Bo z pustego, to i Salomon nie naleje".

"Podkreśla się, że projekt jest niezgodny z dyrektywą Unii Europejskiej (notabene według której powstaje), a także Konstytucją. Ustawy przed zarzutami nie bardzo umiał bronić doradca premiera, mec. Igor Ostrowski, który stwierdził w wywiadzie dla TOK FM, że nic lepszego nie wymyśliliśmy.

http://statichg.demotywatory.pl/uploads/1592_500.jpg

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Łukash | 14.03.2011 18:40#25

t4d
-A czy to czasem nie jest domena wszystkich politykow probojacych rzadzic w Polsce niezaleznie od nazwiska, czy partii politycznej?-
No właśnie wciąż jest jedno i to samo ,tylko inne świnie przy korycie. A PO (chce) sprawia wrażenie że oni coś tam działają,rządzą,uchwalają, ale prawda jest taka że tak źle to według mnie jeszcze nie było,przynajmniej nie przypominam sobie ,a zanosi się niestety że będzie jeszcze gorzej.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Shaki81 | 14.03.2011 18:40#26

Ehh - To Polska właśnie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Pablo79 | 14.03.2011 18:42#27

A efektem tego będzie to że większość materiałów zostanie przeniesione na serwery zagraniczne, i wtedy jakakolwiek reakcja będzie bardziej utrudniona.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 14.03.2011 18:42#28

Złodzieje i bandyci - tyle w tej sprawie.

Avatar
LIPEN (niezalogowany) | 14.03.2011 18:42#29

Kolejna debilna ustawa napisana przez debili z ul. Wiejskiej w Warszawie. Ale chyba największym debilnym pomysłem naszych kochanych wybrańców narodu było umieszczenie zapisów odnoszących się do KRRiT w naszej ustawie zasadniczej (artykuł 213-215). KRRiT jest typowym przykładem przechowalni politycznej gdzie za nic nierobienie zgarnia się znaczne wynagrodzenie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 14.03.2011 18:43#30

"A efektem tego będzie to że większość materiałów zostanie przeniesione na serwery zagraniczne, i wtedy jakakolwiek reakcja będzie bardziej utrudniona."
Chyba, że zaczną ścigać użytkowników jak już jest w przypadku internetowego hazardu. Chora sytuacja.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sokoleokopr | 14.03.2011 18:45#31

Witam

Panowie to zaczyna być przerażające, zawsze wydawało mi się że internet jest jedynym wolnym medium, po malutku zaczyna mi brakować PISu i Pana Lepera, z cenami paliwa i jedzenia nic nie robią, pensje w miejscu a oni się do internetu dobierają.

Źle to wszystko widzę, coraz gorzej się dzieje - internet powinien być ustawowo wolny.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Łukash | 14.03.2011 18:46#32

bo to kapitalizm a nie demokracja ,a teraz jeszcze nie zgodnie z prawem chcą położyć łapska na internecie ,pewnie jeszcze ISP podniosą ceny internetu po będzie trzeba jakiś abonament płacić do KRRiT

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
master_zonk6 | 14.03.2011 18:49#33

Tak to jest, gdy historyk bierze w swoje ręce kwestie finansowe, prawne i gospodarcze.
To tak jak dentysta brałby się za kardiochirurgię.
Spytam się uczniów.
W jakim stopniu wasz wuefista nauczy was matematyki?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
zieli | 14.03.2011 18:49#34

Widać, że wszystkim zajmują się bezmózgi..
Jeżeli wprowadzą takie ograniczenie to sami na tym stracą. Zamiast dostawać podatki od naszych firm hostingowych to nie dostaną nic, bo serwisy się przeniosą za granicę...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
macaleks | 14.03.2011 18:49#35

I tu bym wrzucił grube słowo.Ale nie wypada.Opis bezwładu politycznego w Polsce oddaje jeden z cytatów Piłsudskiego-za wiki:"Ja tego, proszę pana, nie nazywam Konstytucją, ja to nazywam konstytutą. I wymyśliłem to słowo, bo ono najbliższe jest do prostituty. Pierdel, serdel, burdel"

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Dexter2334 | 14.03.2011 18:52#36

Ma ktoś może jakiś e-mail do tych złamasów w tej sprawie? Bo czuję wenę pozwalającą mi ich zwyzywać i to równo.

I mnie też brakuje PiS-u.

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 14.03.2011 18:56#37

@Łukash

Żeby to był kapitalizm...ale to są popłuczyny socjalizmu niestety.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kijek | 14.03.2011 19:07#38

Nie róbmy polityki, kontrolujmy internet

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Ryan (redakcja) | 14.03.2011 19:11#39

Drodzy czytelnicy. Rozumiem, że ciśnienie się podnosi w reakcji na okołopolityczne bzdury, ale prosiłbym o komentowanie tej konkretnej wiadomości, a nie dawanie upustu swojemu niezadowoleniu na ten, poprzedni, kolejny czy obcy rząd. To nie miejsce na takie komentarze. To także nie miejsce na używanie obelżywych słów na określenie innych ludzi ani miejsce na nawoływanie do siłowej agresji. Szczególnie komentarze tego ostatniego typu będą napiętnowane.

Avatar
MakumbaPiętnasty (niezalogowany) | 14.03.2011 19:14#40

To będzie walka z blogami Jarosława itp. Pachnie to rozgrywkami polityków w internecie. Za mordę go i nożem. Paragrafem go po głowie. Pójdzie siedzieć do więzienia. Rynek audiowizualny będzie że hej.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
ArthurMot | 14.03.2011 19:15#41

No cóż, sztuczne ustawy by odwrócić uwagę społeczeństwa od fatalnej sytuacji gospodarczej kraju. Jak to Donek ostatnio powiedział mądrze "Mój rząd przeprowadza reformy, ale nie potrafimy się z nimi przebić". Przy tylu przychylnych mediach GW,TVN mnie też by było ciężko.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
metkax | 14.03.2011 19:31#42

@RaveStar
Tutaj się muszę z tobą zgodzić.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
L. S. | 14.03.2011 19:45#43

Średniowiecze wraca... Panie i Panowie, czas spi...lać w kosmos...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DannyPL | 14.03.2011 19:48#44

"Podkreśla się, że projekt jest niezgodny z dyrektywą Unii Europejskiej (notabene według której powstaje), a także Konstytucją."

Jeżeli to prawda to przy argumentacji "nic lepszego nie wymyśliliśmy" ta ustawa nie przejdzie.

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 14.03.2011 19:56#45

@Tm-k
Pewno, łatwiej zwalić na jakiś tajemniczy spisek niż przyznać, ze to z nami coś jest nie tak i w końcu zacząć coś z tym robić :) Lepiej siedzieć i biadolić po kres czasu :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
WODZU | 14.03.2011 19:56#46

Znów jakaś banda (P)Osłów będzie się podniecała że zajmuje się "nowoczesnymi" technologiami. Będą opowiadać jakie to znaczenie w życiu społeczeństwa ma Internet i że my też już jesteśmy wśród nowoczesnych krajów. Niedawno jeden z drugim nauczył się korzystać z komórki, a już będzie decydował o wymianie informacji w Internecie. Tradycji stanie się zadość i cała ta banda będzie się zajmowała tematem o którym nie ma bladego pojęcia poza tym co widzieli w filmach sci-fi, tworząc ustawowe potworki. A w rezultacie może zdelegalizują pendrive'y lub pamięci flash, podobnie jak swego czasu odstawił popisówe niejaki Uyazdowski czyniąc nagrywarki źródłem zła wszelakiego. A kysz, zgiń przepadnij plugawy Internecie!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
WODZU | 14.03.2011 19:59#47

@Tm-k
Właśnie zaprezentowałeś postawę typowego Polaka. Zawsze winny jest każdy inny tylko nie Polak. To że u nas jest bagno winni są Żydzi, Masoni, Afroamerykanie, Talibowie, Kosmici, Pani Stenia z Klanu, ale nigdy Polacy. Mamy mentalność której się wstydzę i stereotypy o Polakach są prawdziwe bo zapracowywuje na nie większość.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
saturno | 14.03.2011 20:01#48

To co w innym kraju politykom nawet by się nie przyśniło u nas się wprowadza się "w majestacie prawa" wmawiając przy tym, że to dla naszego dobra.
No ale cóż zrobić skoro: "Polska to dziki kraj".

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 20:04#49

Panowie, spokojne! Nikomu, jak na razie, nie udało się kontrolować Internetu. Mogą nam naskoczyć ze swoimi pomysłami. Sławetna ustawa hazardowa niczego nie zmieniła, poza wzrostem szarej strefy w tym sektorze.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
limon13 | 14.03.2011 20:05#50

@WODZU

Gdybyśmy przyznali, że problemem jesteśmy my sami to nie było by wyjścia i trzeba by było zacząć coś robić.

A tak możemy sobie dalej siedzieć na tyłku z założonymi rekami i usprawiedliwiać wszystkie stracone szanse i niepowodzenia działaniem jakichś "wrażych sił" :)



AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 20:06#51

@Tm-k

"Nie zganiajcie winy na nasz kraj. Żydzi rządzą naszym krajem a nie Polacy, dlatego jest tak jak jest."

Co piłeś? Będę tego unikał!!!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DannyPL | 14.03.2011 20:08#52

@Tm-k
"Nie zganiajcie winy na nasz kraj. Żydzi rządzą naszym krajem a nie Polacy, dlatego jest tak jak jest."

Człowieku, to jest DP a nie Radio Maryja!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Łukash | 14.03.2011 20:08#53

@WODZU ponoć jesteśmy również narodem - narzekaczy ;) ,ale chyba naprawdę mamy na co narzekać ,bo zawsze dostajemy w d**e, a powodów do radości narodowej ,nie mamy za wiele (parę skoków Małysza ;) ...który kończy karierę :( )

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 20:09#54

Jak już jesteśmy przy ustawie medialnej? Czy ktoś mi wyjaśni gdzie objawia się MISJA telewizji publicznej? Szukałem jej w "Klanie", szukałem "Na plebanii", szukałem u niejakiego Pospieszalskiego... i znaleźć nie mogę.

Avatar
tojaaa (niezalogowany) | 14.03.2011 20:10#55

Łapy precz od internetu.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Łukash | 14.03.2011 20:12#56

@wolf94 misją jest skupienie i ogłupianie jak największej masy - misja się spełnia ;)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
RaveStar | 14.03.2011 20:13#57

"Pomysł obowiązkowego rejestrowania serwisów audio-wideo w KRRiT jest najlepszą drogą ku ograniczeniu ich konkurencyjności. Zwłaszcza, że nakazu takiego nie będą miały zagraniczne strony jak YouTube czy Vimeo."
Ładnie...

Już nie napiszę o bananach w tym temacie. Po prostu obawiam się, że jak zwykle po raz kolejny nasi zchrzanią sprawę.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 20:14#58

Może KRRiT zajęła by się wreszcie tym dziwnym tworem jakim jest telewizja publiczna, zamiast wchodzić w tematy, o których nie ma pojęcia?

Co za problem wprowadzić kodowany sygnał? Kto chce kupi abonament, kto nie chce nie kupi. Stacje komercyjne opierają swoją działalność o reklamy lub abonament. "Publiczne bagno" ma jedno i drugie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Łukash | 14.03.2011 20:18#59

@RaveStar no nic mądrzejszego nie potrafią niestety wymyślić - jak to stwierdził mec. Igor Ostrowski.
Miało być dobrze wyszło jak zwykle .Teraz powiedzonko "Miało być dobrze, wyszło jak zwykle " przechodzi metamorfozie w "Miało być przecież źle ,czemu jest jeszcze gorzej ?"

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
corrtez | 14.03.2011 20:19#60

Nasz rzád rozwala krajowy biznes dajác zagranicznym firmom latwy zarobek... Jaki kraj rzuca takie klody rodzimym firmom? Przeciez to jest kretynizm! Kto wzial w lape pod stolem? Bo inaczej tego nazwac nie mozna.
Za kazdym razem jest jeszcze gorzej i glupota przechodzi kolejne pojecie... Ale to jest temat który zajmie ludzi na nastepne pare miesiecy a wazne sprawy dalej w lesie...


@tmk
Jak czytam takie komenty jak twój to mysle ze dla niektórych dostep do netu powinien byc ograniczony (czeste badania psychiatryczne)lub wrecz zakazany...
Porazka :(

Avatar
marek 2010 (niezalogowany) | 14.03.2011 20:20#61

Odniosę się do naszych granic,a analogii znanych słów pewnego Francuza,który ratował honor swoich obywateli podczas działań wojny światowej,a któremu wytykano błędy w powojennej historii Francji.. W KRAJU,GDZIE POŁOŻENIE KILOMETRA ASFALTU BEZ NIECHYBNYCH REMONTÓW GRANICZY Z CUDEM- NIE MOŻNA ROZUMEM RZĄDZIĆ.Bądzcie wyrozumiali.

Avatar
nn (niezalogowany) | 14.03.2011 20:23#62

"Jeszcze w tym tygodniu senat będzie zajmował się nowelizacją ustawy medialnej"

tak właściwie, to po co jest senat? tak samo po co w Polskim rządzie tylu posłów? Toż to 100 posłów by nie wystarczyło? Kiedyś w jakiejś TV podawali, że senat kosztuje rocznie ponad 200mln zł, sejm ponad 400mln zł (chyba nic nie pomyliłem); a oni szukają oszczędności na OFE i ZUSie

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 20:25#63

@corrtez

Przecież trzeba czymś odwrócić uwagę opinii publicznej, od "wesołej działalności" komisji majątkowej. Trzeba sprawić abyśmy bojąc się o spartolenie kolejnego sektora, zapomnieli o tych, które już są spartolone. Idą wybory, trzeba coś w końcu zrobić po czterech latach nie robienia niczego. By żyło się lepiej! :-O

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bonzo97 | 14.03.2011 20:25#64

Ten rząd naprawdę jakiś taki wolno myślący jest.
Logicznym było że jeśli zechcą nałożyć smycze i kagańce mediom typu "Wyborcza", "Onet" czy "TVN", to natychmiast media te obrócą ludzi przeciw rządowi. Liczyli że tryb ekspresowy pozwoli umknąć uwadze zawodowych pismaków?!
Nie na darmo media zwane są Czwartą Władzą.

Zwykłe rozgrywki przed wyborami, projekty nierealne do przeprowadzenia, ale odwracające uwagę od niewygodnych faktów.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 20:29#65

Jako kraj MUSIMY dostosować nasze prawo do unijnego, MUSIMY dostosować wydajność pracy do światowej, MUSIMY zrównać ceny z unijnymi ale... NIE MUSIMY zrównywać zarobków, aby podołać tym wyzwaniom.

Co się potem dziwić, że na takiego iMaca może sobie pozwolić zwykły cieć w USA czy we Francji, a u nas jest to oznaka luksusu, postrzegana często jako przejaw lansowania się.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bonzo97 | 14.03.2011 20:29#66

@wolf94

Teraz będą dociekać kto jest czyim klonem? - Czy to ja czy ty jedziemy na dwa nicki?

Hahahaha!
;)))

Pozdrawiam.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 20:36#67

@bonzo97

Obawiam się, że nasze utyskiwania nie są odosobnione. Każdy inteligentny człowiek widzi, co się dzieje w tym kraju.

Pozdrawiam.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Łukash | 14.03.2011 20:38#68

@G.Gn7Ex @all
Z czystym sumieniem - również ich nie wybierałem (nie głosowałem w ogóle) ,na dodatek jak byłem zatwardziały antyPIS ,to w tym momencie również wolałbym ich rządy ,na te wybory na 100% idę ,tylko - ten sam dylemat co zawsze - na kogo głosować, bo przecież z kampanii partii X to my wiemy tylko brudy o parti Y...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Shun | 14.03.2011 20:42#69

Nie wiem co będzie.. zobaczymy ale Gównu Wyborczemu nie wierzę ani na jotę.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
nyczaj100 | 14.03.2011 20:42#70

Zdaje się, że w Ministerstwie Kultury za rządów PiS chciano spenalizować nagrywarki w komputerach. Musieli jednak zorientować się, że oni sami i ich rodziny takowe również mają. Moim zdaniem jedynym wyjściem jest zmiana pokoleniowa i dojście do władzy ludzi młodych, góra w średnim wieku znających się na necie i wiedzących, że wszelkie ograniczenia w Polsce nie mają sensu, bo wystarczy przenieść firmę i hosting poza Polskę. Przykład hostowanej w USA strony Red Watch z którą polska prokuratura niewiele mogła zrobić chyba czegoś uczy (tu akurat uważam, że w USA pozwala się na zbyt wiele pod pretekstem wolności słowa, tym sposobem Niemcy kupują Meinf Kampf na eBay USA).

Trzeba jednak dodać, że rząd miewa przebłyski wspierania rozwoju internetu. Mam na myśli obowiązek dołączania światłowodu do nowych domów http://www.google.com/search?q=do%C5%82%C4%85czanie+%C5%9Bwiat%C5%82owod%C3%B3w+....

Co do serwisów audiowizualnych to i tak nie ma szans pokonania YouTube, bo USA jest wciąż najlepszym krajem dla tego typu firm mimo, że tam także nie brakuje rozmaitych regulacji a wpływy wytwórni fonograficznych na kształt tamtejszego prawa w tej dziedzinie nie jest mały.

PS
Zdaje się, że w Niemczech trzeba płacić abonament za każdy odbiornik (w tym komputer). Przynajmniej kilka lat temu słyszałem o takich zamiarach. Jeśli tak nie jest proszę mnie poprawić.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
onegumas | 14.03.2011 20:42#71

Oj, bo KRRiT jest to bardzo potrzebne ciało i potrzebuje większej władzy i kasy z tego wynikającej. PO straciło mój głoś jakiś czas temu.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 20:43#72

@G.Gn7Ex

"Owszem racja, ale obecny szef rządu jak dla mnie nie jest żadnym Polakiem(w pozytywnym tego słowa znaczeniu)."

Narodowość nie ma tu żadnego znaczenia. My potrzebujemy po prostu specjalistów, a nie kmiotów oderwanych od pługa, którzy nagle zaczynają podejmować strategicznie ważne decyzje. To tak jak w drużynie piłkarskiej. Trener nie musi być Polakiem, nie musi ładnie się prezentować i gładko mówić. Ma znać się na swoim zajęciu. Tylko tyle.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
amivoytec | 14.03.2011 20:43#73

"Biedny" nasz rząd, oni wykonują teraz tylko polecenia z góry. Kiedyś byliśmy w czerwonym ZSRR, teraz jesteśmy w niebieskim ZSRE (Związek Socjalistycznych Republik Europejskich).

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 20:47#74

@amivoytec

Innym jakoś nieźle się powodzi w tym, jak to określasz ZSRE.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Mlody993 | 14.03.2011 20:48#75

"że nic lepszego nie wymyśliliśmy."

A to dobre... Nie ma co robić, to wymyślają głupotę żeby się nie męczyć dużo i tyle, niech naród się męczy. ;d

Jak dobrze, że mnie to nie dotyczy.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bonzo97 | 14.03.2011 20:48#76

@wolf94

Faktycznie, teraz to widzę. Jadłem akurat kolację i tak naprawdę zacząłem pisać około 20-tej. Nie odświeżyłem potem strony.

To krzepiące że nie wszyscy jednak są lemingami, bezmyślnie ganiającymi za komendami/wskazaniami mediów.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
zalef | 14.03.2011 20:49#77

wybory idą a tu zupełnie nie ma na kogo glosować... tamten rząd zły, ten się coraz bardziej pogrąża, SLD już tez było u władzy.

Pozostaje Palikot?? ;D

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
master_zonk6 | 14.03.2011 20:50#78

@WODZU
gdybyś znał historię, to byś wiedział, że przed II wojną 99 procent fabryk należała do Żydów. Taka jest prawda. Polak był parobkiem, nie mógł mieć własnej faktorii. Więc coś w tym jest.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
RaveStar | 14.03.2011 20:53#79

Nie, nie wytrzymam. Tam u góry (w rządzie) to muszą być ludzie jedzący banany i to nie jako rzadkość, ale stanowiący przytłaczającą większość w populacji!

No i wyszło na to, że nie jestem słowny... Proszę redakcję DP o banowanie takich artykułów.

@Ryan
"... prosiłbym o komentowanie tej konkretnej wiadomości, a nie dawanie upustu swojemu niezadowoleniu na ten, poprzedni, kolejny czy obcy rząd. To nie miejsce na takie komentarze."
Ta prośba jest nielogiczna. Nie da się pisać o poczynaniach rządu bez pisania opinii o poczynaniach rządu. A jeżeli chodzi o sam artykuł to powiem, że jest trochę zbyt zieloną czcionką pisany.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 20:56#80

@RaveStar

"Nie da się pisać o poczynaniach rządu bez pisania opinii o poczynaniach rządu."

Co więcej, nie da się pisać o poczynaniach rządu bez szerszego kontekstu, który może jasno uzasadnić opisywaną w artykule głupotę.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
RaveStar | 14.03.2011 20:58#81

@master_zonk6
"Polak był parobkiem, nie mógł mieć własnej faktorii. Więc coś w tym jest." Bo dziesięcina przez wieki szła na Kościół, a Żydzi to inna wiara więc nie płacili.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 20:59#82

@master_zonk6

"gdybyś znał historię, to byś wiedział, że przed II wojną 99 procent fabryk należała do Żydów."

A jakie to ma za znaczenie obecnie? W 1410 nie było energii elektrycznej. To też ma jakieś znaczenie?

Avatar
obserwatorsceny (niezalogowany) | 14.03.2011 20:59#83

Rządowi, sejmowi i senatowi to ja bym proponował zająć się efektywnością i jakością stanowionego przez nich prawa. Z racji tego, że musimy oszczędzać bo mamy dużą dziurę proponowałbym zmniejszenie liczby i sejmu i senatu łącznie do 100 osób z pożytkiem dla POLSKI i pożytkiem dla stanowionego przez te instytucje prawa. Reszta towarzystwa czyli 360 osób powinna się wziąść do uczciwej pracy.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
RaveStar | 14.03.2011 21:00#84

@wolf94
"Co więcej, nie da się pisać o poczynaniach rządu bez szerszego kontekstu, który może jasno uzasadnić opisywaną w artykule głupotę."

Właśnie dlatego piszę o ludziach jedzących banany. Krótko i bez zagłębiania się w temat. Każdy wie o co chodzi.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 21:06#85

@master_zonk6

Antysemityzm to bardzo brzydka rzecz. My Polacy powinniśmy bardzo go unikać, bo sami jesteśmy postrzegani w podobny, niesprawiedliwy sposób. W USA bardzo popularne są dowcipy o Polakach, będące odpowiednikiem naszych o Żydach. Mało śmieszne i bardzo krzywdzące.

Chcesz przykład? Proszę bardzo.

Jak wygląda polski wykrywacz min? Zakryj uszy rękoma i badaj grunt przed sobą jedną nogą.

Śmieszy Cię to? Mnie nie. Ile ma wspólnego z rzeczywistością? Nic.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
RaveStar | 14.03.2011 21:07#86

@wolf94 : "W 1410 nie było energii elektrycznej. To też ma jakieś znaczenie?"

Trochę to nie trafne. Gdyby jednak przytoczyć szlachtę z pewnego okresu jako grupę uprzywilejowaną i zwolnioną z wielu podatków to analogię można łatwo znaleźć obecnie. Dzisiaj za szlachtę z tamtego okresu robią tzw. uprzywilejowane grupy zawodowe.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
master_zonk6 | 14.03.2011 21:09#87

@wolf94
Banki należą do? Dlaczego banki nie są opodatkowane? Spekulant - Goldman-Sachs - czyj jest? Kto nie poszedł do pracy 11 września? Jakiego pochodzenia jest 95 procent aktorów amerykańskich - milionerów? Komu żyje się dostatnio?
Zbieg okoliczności.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TomecekGD | 14.03.2011 21:09#88

Jakiś problem z przeniesienie serwisu za granicę?
Ta partia najpierw chciała cenzurować Internet a jak się nie udało to chce go zabić. Jupi!

Avatar
blce (niezalogowany) | 14.03.2011 21:14#89

to są czubki nic więcej już nie wiedzą gdzie szukać pieniędzy

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 21:15#90

@RaveStar

Chodziło mi o dziwną skłonność Polaków do szukania źródeł wszystkich współczesnych problemów w historii. Dziwna cecha. Zamiast skoncentrować się na teraźniejszości i przyszłości wolimy grzebać się w tym co było i czego nie sposób już zmienić. Nie umniejszam tu znaczenia historii jako takiej, ale naprawdę patrzmy w końcu przed siebie, a nie ciągle za siebie, szukając problemu we wszystkim i wszystkich, oprócz nas samych.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 21:18#91

@master_zonk6

Spiskowa teoria dziejów? Żaden naród nie jest zły sam z siebie. Co najwyżej określone jednostki mogą być złe. Czy każdy Polak to brudas, złodziej i alkoholik? Nie! A właśnie tak jesteśmy postrzegani. Generalizowanie to bardzo niedobra rzecz.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
underTaker | 14.03.2011 21:20#92

I tu nasuwa się pytanie - po co zmieniać coś, co przez lata działało - i działa - dobrze?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
mr_iks | 14.03.2011 21:23#93

Zamiast zajmować się kolejnymi nowelizacjami, może zamknęliby w końcu złodziejską stronę pobieraczek. Ile jeszcze będą oni straszyć komornikiem i okradać ludzi, ja się pytam, ile?

Avatar
Lucky Linux (niezalogowany) | 14.03.2011 21:24#94

Nie , to nie możliwe. Przecież w senacie siedzą wybrańcy narodu i doskonale wiedzą co my o tym pomyśle sądzimy. Poczytają sobie komentarze na DP i wyrzucą do kosza tą durną ustawę . Musimy cierpliwie czekać. :)


@wolf94 Antysemityzm to bardzo brzydka rzecz.

A gdzie ty człowieku nadwrażliwy dostrzegłeś antysemityzm?
Przecież to co napisał @master_zonk6 jest prawdziwe. Lepiej się nie ośmieszaj. A dowcipy schowaj na inną okazję.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 21:24#95

@master_zonk6

Masz rację, nie jestem "typowym Polakiem". Bardziej czuję się obywatelem świata, co w epoce globalizacji jest chyba czymś naturalnym.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
master_zonk6 | 14.03.2011 21:27#96

cóż. Każdy sobie rzepkę skrobie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bonzo97 | 14.03.2011 21:28#97

@Ryan (redakcja)

A było nas szczuć? To teraz traćta oczka przy ekranach moderatorów.

;o>

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 21:31#98

@master_zonk6

Prawda jest taka, że my Polacy, jesteśmy wspaniałym i walecznym narodem. Widać to szczególnie podczas różnych zagrożeń. Potrafimy się wtedy, w obliczy wspólnego wroga, świetnie dogadywać. Problem pojawia się, kiedy tego wroga zabraknie. Wtedy szukamy go sami w sobie lub, co udowodniłeś swoimi wypowiedziami, tam, gdzie go nie ma.

Avatar
twitcher (niezalogowany) | 14.03.2011 21:36#99

wolf94 - swietnie widac jak sie potrafimy dogadac na przykladzie powodzi ktora dotknela Polske. Jakos nie widzialem ludzi sobie pomagajacych za to widzialem pilnujacych domostw przed zlodziejami...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
corrtez | 14.03.2011 21:37#100

Ciekwe jak sie zmienia dyskusja... Zaczelo sie od artykulu o nowej ustawie a teraz juz mamy jazde po Zydach w komenatrzach. Ciekawe co ma jedno do drugiego...

Avatar
Lucky Linux (niezalogowany) | 14.03.2011 21:40#101

@wolf94 Masz rację, nie jestem "typowym Polakiem". Bardziej czuję się obywatelem świata, co w epoce globalizacji jest chyba czymś naturalnym.

Nie ufam takim obywatelom.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 21:41#102

@corrtez

Ryan będzie miał sporo roboty, żeby to wszystko pokasować. Może ze trzy komentarze się uchowają. :-)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
master_zonk6 | 14.03.2011 21:43#103

@wolf94
masz rację. Na codzień jeden drugiego utopi w łyżce wody, a w razie biedy dla każdego, wszyscy chwytają za szabelkę. Zmarł papież - płacz, miłość, wszyscy razem. Miną miesiąc i wszystko po staremu - zawiść, zazdrość.
Żydów pochwalam za to, że jeden drugiemu pomoże i nie zostawi samego. Tego moglibyśmy się nauczyć.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
MaRa | 14.03.2011 21:43#104

Jak już parokrotnie wspominałem, obok nazwisk na listach wyborczych powinny znaleźć się wyniki testów na inteligencję.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 21:44#105

@corrtez

Nie wiesz jak to jest? Jak nie wiadomo, o co chodzi, to winni są na pewno Żydzi, pedały i cykliści. Ja bym jeszcze wskazał na ekologów i krasnale ogrodowe. :-D

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 21:45#106

@MaRa

... plus badania psychologiczne! Koniecznie, bo większość z nich, nie sprawia wrażenia normalnych.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
webzio | 14.03.2011 21:46#107

"...będą musieli zapewniać odpowiednie proporcje publikowanych treści - polskich, europejskich czy amerykańskich..." - tego nie rozumiem najbardziej

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 21:48#108

@webzio

To proste. Na każdy jeden film amerykański będzie musiał przypadać jeden powiedzmy francuski i jedna msza święta, odprawiana koniecznie w polskim kościele. :-D

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bonzo97 | 14.03.2011 22:13#109

@Dexter2334

A proszę uprzejmie:
redakcja_portalu@agora.pl
redakcja@dobreprogramy.pl

Nie żałuj sobie. ;)))

Co do PiS u władzy ... tu ci nie pomogę. Bo wsadzić ich na stołki to pół biedy, prawdziwy problem byłby żeby "inteligentów" tam utrzymać.
No, chyba że wymyślą takie malutkie stołeczki, z oparciami i barierkami, akurat na poziom i możliwości tej partii?

;)))

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
rootout | 14.03.2011 22:13#110

Jak czytam takim ynteligentów jak Wy to mi się niedobrze robi.
Za tą ustawą głosowały WSZYSTKIE kluby parlamentarne (wstrzymał się Ujazdowski), tak więc Wasz kofffany PiSiorkowski Jarosław również.

To o czym mówicie się nazywam technokracją i jako taki nie może występować w naszym ustroju państwowym. Oczywiście osoby zajmujące się jakąś rzeczą powinny mieć ogar. Inaczej my nie moglibyśmy np. mówić o polityce bo większość z nas nie skończyła politologii.

Jak czytam o Żydach komentarze master_zonka, tmk, G.Gn7x czy jak ich tam to nóż się w kieszeni otwiera. Wiem, wiem tsunami i trzęsienie ziemi e Japonii to też sprawka Żydów. Spójrzcie prawdzie w oczy, Żydzi się wybili dzięki chrześcijaństwu (wierny musiał płacić dziesięcinę i nie mógł zajmować się lichwą), temu że pomagają sobie nawzajem i są zdolni. A prawdziwy Polak, katolik i czytelnik Gazety Polskiej zawsze musi nienawidzić tego kto się wybił. Jak to piosenka brzmi "Polak, Polaka za darmo by sprzedał, Polak, Polaka za darmo by z....ł"

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
RaveStar | 14.03.2011 22:19#111

@wolf94 "Prawda jest taka, że my Polacy, jesteśmy wspaniałym i walecznym narodem. Widać to szczególnie podczas różnych zagrożeń. Potrafimy się wtedy, w obliczy wspólnego wroga, świetnie dogadywać."

To nie jest prawda, że Polacy umieją się dogadywać w obliczu wspólnego wroga. To wręcz bzdura. Cała historia Polski o tym świadczy. Jedyną większą wojenkę jaką wygraliśmy i to nie sami (!) była bitwa pod Grunwaldem. Nawet dywizjon 303 latał na pożyczonych samolotach.

Ja ci napiszę poprawnie jak to jest z Polakami. Otóż Polacy jedyne co potrafią robić to narzekać! Narzekać i płakać jak już jest za późno. Dowodzi tego sama historia. Oczywiście zdarzały się aktywne i walczące grupy, ale ZAWSZE były one w mniejszości. Wygraliśmy jakieś powstanie? Nie przypominam sobie. Przez wieki przejawia się obraz Polaka jako swawolnika i hulaki nie myślącego o tym co będzie za rok czy dwa, ale o tym co jest teraz albo częściej rozpamiętującego co było.

Polak nie myśli o przyszłości! U polaków nie istnieje pojęcie patriotyzmu. Nie istnieje pojęcie solidarności. Polacy po prostu nie mają honoru. Polak nie dba o to co posiada, dba o to z czym się może pokazać według zasady "zastaw się, a postaw się".

Kolejna z cech polaków to zawiść i zazdrość. Szczególnie przejawiająca się wśród pracowników w firmie. Zamiast pracować na dobro firmy, zaczynają ja rozkładać od środka. Liczy się tylko to kto ma więcej przyjaciół na NK (należy do dużej sitwy).

Nawiązując do tematyki DP: Rosja w przejawie solidarności stawia na własny system operacyjny i własnych ludzi. Wiele krajów tak postępuje. Dlaczego nasi się sprzedają? - Kolejna cecha o której nie wspomniałem, a którą szczycą się Polacy. Dlaczego tworzą ustawy pod pretekstem zgodności z prawem unijnym, a tak na prawdę już w powietrzu coś śmierdzi - znaczy ktoś dobił targu?

Polacy ładne parę lat temu sprzedali cukrownie Francuzom. Chciał je jeszcze kupić Niemiec ale się nie zgodzono, bo za blisko i szkodziłoby to Polskim interesom. A co zrobili Francuzi? Sprzedali je Niemcowi. I tak z około 30 cukrowni pozostało 3, a Niemiec gwiżdżąc na głupków wciska nam swój cukier. I to wszystko dzięki jednemu niefortunnemu paragrafowi w umowie lub raczej z jego braku. Kolejny dowód na to, że rządzą u nas ludzie jedzący banany.

Dwa dni temu dwaj polscy profesorowie od fizyki jądrowej pobili się w studio TVN i jeden drugiemu zakwestionował tytuł naukowy... Czyżby oni też należeli do tej elity jedzącej banany?

Tu macie filmik gdzie wypowiada się mądrzejszy ode mnie:

http://www.youtube.com/watch?v=DTH5aX99tCs

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
G.Gn7Ex | 14.03.2011 22:20#112

@wolf94
"Narodowość nie ma tu żadnego znaczenia. My potrzebujemy po prostu specjalistów, a nie kmiotów oderwanych od pługa, którzy nagle zaczynają podejmować strategicznie ważne decyzje. To tak jak w drużynie piłkarskiej. Trener nie musi być Polakiem, nie musi ładnie się prezentować i gładko mówić. Ma znać się na swoim zajęciu. Tylko tyle."

Piłka nożna to sport i to jest co innego. Ale tutaj chodzi o współrządzenie/rządzenie naszym państwem! I tu sama specjalizacja nie wystarczy, bo po co skoro ma ona się przekładać przeciwko nam? Oprócz znania się na swoim zajęciu to potrzebna jest także prawdziwe poczucie przynależności do ojczyzny. Bo nie chodzi o żadne gładkie mówienie, bądź prezentację tylko o podejmowanie decyzji dla dobra narodu polskiego i rządzenie z myślą o Polsce, a nie Niemców bądź Rosji. Oni maja swoich rządców którzy dbają o własne interesy.
Nam potrzebny jest ktoś, kto jako prawdziwy patriota priorytetowo będzie dbał o nasze interesy Polski przede wszystkim i na pierwszym miejscu! Bo właśnie patriotyzm przekłada się też na rządzenie państwem!

Żadnemu normalnemu obywatelowi nie jest potrzebny premier/prezydent/senator który na pierwszym miejscu dba o interesy obcego państwa, swoje mając za nic!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
jajecpl | 14.03.2011 22:22#113

A ja myślę, że to jest próba zaatakowania takich serwisów jak filmyonline, serialeonline itp.. A TO JUŻ JEST WALKA Z PIRATAMI :)
Nie da się po po dobroci, to ugryziemy od innej strony :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
RaveStar | 14.03.2011 22:33#114

@jajecpl
Ciekawy avatar. ;)
Piraci pozakładają strony na Cyprze tak jak już to chyba zrobił chomikuj.pl . Nasi mogą się co najwyżej zatkać bananem.

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 14.03.2011 22:35#115

O co chodzi z tymi bananami? bo chyba nie w temacie jestem :P

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 22:42#116

@RaveStar

W sumie masz rację. Ale co do jednego się nie zgodzę:

"Wygraliśmy jakieś powstanie? Nie przypominam sobie."

Jako Poznaniak i Wielkopolanin protestuję! :-)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_wielkopolskie

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
corrtez | 14.03.2011 22:43#117

@G.Gn7Ex
Niestety takowych juz nie ma... Teraz liczy sie tylko bycie patriotá w stosunku do wlasnej kieszeni, kazda inna opcja dopada. Jak sie taki jeden z drugim dorwie do stolka to musi sie nachapc jak najwiecej bo drugi raz go nie wybiorá... Wiec sie sprzedaje narodowy majátek za bezcen, nagina prawo dla zachodnich koncernów, ustawia prztragi, wciska swoich pkrewnych do panstwowych firm itd,itp...

W tym przypadku daje sie wiecej ulatwien dla zachodnich koncernów medialnych które zabijá Polska twórczosc i bedziemy tylko karmieni amerykanská papká w kinach i przed tv....

A co do komenta mádrali z rzadu "ze wiecej nie potrafilismy wiecej wymyslec" to pokazuje ze wcale sie nie wysilali z tym, równie dobrze mogliby poprostu zamknác lub sprzedac Polskie firmy medialne...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 14.03.2011 22:47#118

@G.Gn7Ex

Wolę specjalistę, który zna się na rzeczy i wie jak coś zrobić od patryjoty, który nic nie wie, nic nie umie, ale szczerze kocha swoją ojczyznę. Ten ostatni, nawet mimo szczerych chęci, i tak nic pożytecznego nie zrobi.

Avatar
waldii (niezalogowany) | 14.03.2011 22:50#119

Polska, jeden wielki dom wariatów,
a panowie z senatu odstawili leki :(

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
free_man | 14.03.2011 22:59#120

Ustawa mówi o stronach zarejestrowanych w Polsce.
Moje wszystkie serwisy są na niemieckich oraz rosyjskich serwerach.

Pozdrawiam Donalda Tuska

PS.
Atak na rządową stronę będzie lada dzień (prawdopodobnie - DDoS). Widać to po ruchach na serwerach botnet'ów ZEUS oraz Cer_2 (450K aktywnych IP).

Avatar
nicholaus (niezalogowany) | 14.03.2011 23:50#121

(PO)litycy wara od internetu
Macie swoje media iti,agora,tvp,... mało wam ?!

Avatar
alchenixniezlogowany (niezalogowany) | 15.03.2011 0:04#122

Ten cytat pasuje tutaj doskonale:)

"Niczyje zdrowie, wolność, ani mienie nie jest bezpieczne kiedy obraduje Parlament." -- Mark Twain

Avatar
wojakk (niezalogowany) | 15.03.2011 0:09#123

Donek znowu robi populistyczny pokaz siły ,tak jak to miało miejsce w przypadku ustawy walki z dopalaczami i kastracją pedofilii .Dużo medialnego szumu ,a później poprawianie przepisów .

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
rootout | 15.03.2011 0:23#124

@wolf94
Było jeszcze Powstanie sejneńskie.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_sejne%C5%84skie

Co do technokracji, to polityk powinien dbać o "coś" od strony ideowej, a specjalista w tym ukształtowanym nurcie trzymać kurs. Sejm i Senat mają pełno biur różnych "szpecyalistów" znajomych królika. Oto chodzi, że po pierwsze: politycy nie mają wizji Państwa, poza własnym stołkiem ofkorz, po drugie: ludzie, którzy mają im pomagać, zwykle sami są niezbyt rozgarnięci, poza tym nie ma klarownej wizji, nie ma ciasta.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 15.03.2011 0:29#125

@rootout

"Było jeszcze Powstanie sejneńskie."

Zgadza się. W linku, który podałem jest mowa o trzech zwycięskich powstaniach:

"Było to jedno z trzech, obok powstania wielkopolskiego 1806 roku i powstania sejneńskiego w 1919 roku, zwycięskich powstań w dziejach Polski[1]."

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 15.03.2011 0:34#126

@waldii (niezalogowany)

"...a panowie z senatu odstawili leki :("

A zażywali je kiedyś? :-D

A tak, był taki jeden przypadek. Poseł Gabriel Janowski, podskakując i licząc: raz, dwa, trzy... Potem podano, że przedawkował jakieś leki. :-D

http://www.youtube.com/watch?v=96Qt76NmK7E

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemor25 | 15.03.2011 0:54#127

Powiedzmy sobie szczerze: rząd Polski robi tą ustawą gigantyczną reklamę YouTube kosztem polskich serwisów.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemor25 | 15.03.2011 1:02#128

No i zasadnicze pytanie: co ma KRRiTV do Internetu?

"Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT lub KRRiTV) - organ konstytucyjny (art. 213 – 215), który stoi na straży wolności słowa, prawa do informacji oraz interesu publicznego w radiofonii i telewizji."

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
RaveStar | 15.03.2011 1:15#129

@wolf94
"A tak, był taki jeden przypadek. Poseł Gabriel Janowski, podskakując i licząc: raz, dwa, trzy... Potem podano, że przedawkował jakieś leki. :-D"

Ja bym powiedział inaczej. Nie wytrzymał kroku w wyścigu po banany. Janowski wtedy protestował przeciwko sprzedawaniu cukrowni kapitałowi zagranicznemu.

http://samo.zlo.pl/2011/03/08/gabriel-janowski-a-cukier-po-pieae-zotych/

Janowski był jaki był, ale na pewno nie głupi ani nie brał leków.

Jakimś dziwnym trafem o tym nie mówią w TV. Nie mówi się też, że Chiny wykupują jak głupie złoto i srebro oraz, że kolejne stany w USA legalizują walutę w tych kruszcach widząc światowy spadek wartości pieniądza papierowego (przede wszystkim swojego dolara).

http://www.theaustralian.com.au/business/news/chinas-hunger-for-gold-fuels-bull-...

http://www.articlesbase.com/personal-finance-articles/us-dollar-dying-gold-and-s...

Stany wprowadzając złoto chcą się pozbyć spekulantów i zmniejszyć wpływ banków na gospodarkę.

Jeżeli ktoś ma oszczędności to radzę natychmiastowy zakup czegoś co się nie ulotni i za 10 lat nie straci na wartości. Kruszec, nieruchomość, materiały budowlane, itp.

W żadnym wypadku nie polecam wymiany na inną walutę, ani papiery wartościowe. To wszystko za chwilę może mieć wartość papieru toaletowego.

Avatar
omujborze (niezalogowany) | 15.03.2011 1:31#130

Źle się dzieje, gdy hydra wiecznie nienasycona wtyka swój łeb do ynternetu. Do tego straszy "karami finansowymi". Niech najpierw hydra zapłaci karę za swoją bezgraniczną pazerę i głupotę. Jeszcze trochę i miarka się przeleje, a wtedy...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
G.Gn7Ex | 15.03.2011 2:17#131

@wolf94
"Wolę specjalistę, który zna się na rzeczy i wie jak coś zrobić od patryjoty, który nic nie wie, nic nie umie, ale szczerze kocha swoją ojczyznę. Ten ostatni, nawet mimo szczerych chęci, i tak nic pożytecznego nie zrobi."

Widać nie zrozumiałeś bądź nie chcesz zrozumieć.... (zakładam to pierwsze)
A tu właśnie chodzi o to, aby rządzący był specjalistą i patriotą jednocześnie. Bo co z tego, skoro jest tylko wybitnym specjalistą, skoro bardziej obchodzi go obce państwo niż ojczyzna? Równie dobrze w profesjonalny sposób może nasz wszystkich sprzedać Niemcom, bądź Rosji.
Bo jeśli dla takiego najważniejsze jest obce państwo i jego interesy to najwyraźniej rządy pomylił. Niech idzie w takim razie rządzić do Niemiec bądź Rosji, czy gdziekolwiek indziej, gdyż taki oczywiście też nic dla nas pożytecznego nie zrobi.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Dimatheus | 15.03.2011 8:43#132

Hej,

No masakra... Jeśli nie wiedzą, czym się zająć, to niech popracują nad cięciami własnych pensji, nakładów na reklamy wyborcze czy utrzymanie biur, w których siedzi rodzina... W tym kraju politycy myślą tylko o głupotach i jeszcze większej biurokracji, zamiast zająć się poważniejszymi problemami - między innymi tą dziurą budżetową, którą w końcu wypadało by załatać...

Pozdrawiam,
Dimatheus

Avatar
Sorento (niezalogowany) | 15.03.2011 9:43#133

Dlaczego oni zajmują się czymś czego nie rozumieją?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
shino | 15.03.2011 10:06#134

http://www.stopcenzurze.eu/
Zaprotestujmy przeciwko wolności internetu.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
shino | 15.03.2011 10:08#135

Zaprotestujmy przeciwko ograniczaniu wolności internetu.
Przepraszam za błąd i post pod postem.

Avatar
marcowy zając (niezalogowany) | 15.03.2011 11:07#136

wyniki głosowania

http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/glosowania?OpenAgent&6&86&5

Wszyscy razem z opozycją byli ZA!

Avatar
pepeq2 (niezalogowany) | 15.03.2011 11:21#137

Jeśli chcecie demokracji to dlaczego nie bierzecie udziału w wyborach ?!?
Po dokonaniu wyboru są 3 opcje:
coś zmieni się na gorsze;
coś zmieni się na lepsze;
coś wcale się nie zmieni;
Gdy nie dokonasz wyboru najczęściej jest tylko ta trzecia opcja...
Poza tym też uważam, że projekt tej wydumanej ustawy jest żałośnie nieprzemyślany. Tyle mogę powiedzieć nie obrażając nikogo...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
natuszek | 15.03.2011 11:38#138

w końcu... nie będzie stron ponad prawem, których admini nic sobie z praw autorskich nie robili,

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
RaveStar | 15.03.2011 12:39#139

@natuszek
O będą będą, ale nie hostowane w polsce.

Ktoś się orientuje co w tej poprawce jeszcze przepchnęli?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
maxymili | 15.03.2011 12:55#140

Już widzę jak 100% takich serwisów emigruje nagle do Czech i tam płaci podatki.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
natuszek | 15.03.2011 13:03#141

:d i co z tego że będą hostingowane za granicą gdzieś w Gwatemali czy na kajmanach jak w planach, główną zmianą jest fakt że można nakazać blokowanie konkretnych stron przez operatorów na wzór francuskiej ustawy

@maxymili i tak już większość nie ma swych serwerów w PL a podatki i tak płacą za granica.

Avatar
Fanboj czyli fanatyk w krókich spodenkach (niezalogowany) | 15.03.2011 14:57#142

W ostatnich czasach, rządy kontrolowane przez Amerykę, organizują nagonkę na niezależny internet. Internet tak jak Irak, nie może być poza ich kontrolą czyli musi być demokratyczny.

Avatar
RobertQ (niezalogowany) | 15.03.2011 16:46#143

A jednk cenzura. Ciekawe kto tak naprawdę za tym stoi?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bonzo97 | 15.03.2011 17:03#144

@RobertQ

Rządowa Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji próbuje nałożyć kaganiec mediom innym niż rządowe ... ciekawe - kto za tym może stać, no nie?


Pozdrawiam. ;)))

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
WODZU | 15.03.2011 20:18#146

@wolf94
"Co się potem dziwić, że na takiego iMaca może sobie pozwolić zwykły cieć w USA czy we Francji, a u nas jest to oznaka luksusu, postrzegana często jako przejaw lansowania się."

I może jeszcze kolorowy telewizor, wieża stereo i pralka automatyczna? :D Aleś sobie chciał ego podbudować ;)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wolf94 | 15.03.2011 21:04#147

@WODZU

Źle mnie zrozumiałeś.

Kogo w Polsce stać, aby ot tak sobie, kupić iMaca za 10 tysięcy zł? Nawet profesor na uczelni, miał by z tym problem.

Mój znajomy w USA, pracujący jako cieć, kupił sobie iMaca bez szczególnego wysiłku. Co prawda były to czasy G3, ale to nie zmienia postaci rzeczy.

Opinia o sprzęcie Apple, który jest w Polsce postrzegany jako oznaka luksusu, jest zupełnie nieznana w USA. Tam ten sprzęt kupuje się podobnie, jak u nas marketowy PC. Co więcej, są to komputery bardzo popularne w zastosowaniach edukacyjnych (coś nie do pomyślenia w polskich szkołach).

Celem mojej wypowiedzi było wskazanie różnic w stosunku ceny-zarobki w Polsce i Europie Zachodniej/USA. Nic więcej.

Avatar
dre123fff (niezalogowany) | 15.03.2011 21:35#148

zaczyna się dojenie

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Łukash | 15.03.2011 21:39#149

@wolf94 ,prawda jest ze przeciętnego zjadacza chleba nie stać na kupno MAC ot tak ,bo chce mieć ,ale bez przesady że to jakiś luksus.. ,luksusem jest dobry ,nowy samochód ,nie komputer czy telefon (pojecie również nie znane w Ameryce ;) ) A zresztą kto potrzebuje i zna Mac to sobie go kupi tak czy inaczej ,mi tam np on do szczęścia nie potrzebny zupełnie, te parametry za tą cenę ? dla mnie pomyłka zupełna i bezsensownie wydane pieniądze )

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
dduuch | 16.03.2011 11:16#150

Ci ktorzy to wprowadzili nie do konca przemysleli sprawe.
Moge sobie wykupic domene .pl na serwerze, ktory jest w Japonii. Jesli sie czepia,zaloze z innym regionem.
Strata dla Polskich serwisow. Chcieli uwalic innych,uwala siebie samego.

Brawo!

Avatar
live9 (niezalogowany) | 16.03.2011 11:29#151

Skoro nic lepszego nie wymyślili, to po co w ogóle cokolwiek wymyślają?! Niech internatów pytają o zdanie co zrobić itd. A Ci "Wymyślacze" to niech się za robotę wezmą, niech zrobią coś co zrobi dobrze NAM a nie sobie..

Avatar
POinternetowy (niezalogowany) | 16.03.2011 20:23#152

Ktoś to wymyśla i myślę, że trzeba odkryć karty partii która to wprowadza mówiąc o innych że budowali państwo które kneblowało obywateli.
Wszyscy myślę wiedzą, że rządzi Platforma Obywatelska i to ona odpowiada za wprowadzanie takich cenzorskich przepisów.

Avatar
dd (niezalogowany) | 20.03.2011 1:09#153

no a jak wprowadza ustawe to nasza kochana policja bedzie scigac juz nie internautów tylko przestepcow... tj debilne to wszystko.. KOMUNO WRÓĆ

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Testujemy GALAXY NOTE

Czy to tablet z telefonem?
Test: PocketBook Pro 612

Biblioteka w kieszeni
Recenzja Samsung NP530U4B

Ultabook z nadwagą
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av