Stabilny Chrome 9, a w nim WebGL, Chrome Instant i Web Store

03.02.2011 20:46, Autor: Wojciech Kowasz (Docent), Kategoria: News
NewsImage

Światło dzienne ujrzała kolejna stabilna wersja przeglądarki Google Chrome. "Dziewiątka" przynosi obsługę WebGL, funkcję Chrome Instant oraz nieco łatwiejszy dostęp do galerii aplikacji Chrome Web Store.

WebGL to bazujący na OpenGL standard umożliwiający wyświetlanie trójwymiarowej grafiki w przeglądarce internetowej. Jego początki w Chrome to październik 2009 roku, gdy pierwsza wersja testowa przeglądarki zyskała eksperymentalną obsługę WebGL. Gdy w połowie roku 2010 Google porzucił rozwój własnego projektu O3D, było już pewne, że WebGL zadomowi się na dobre i prędzej czy później trafi do kanału stabilnego. Tak się właśnie stało, a posiadacze Chrome 9 mogą się o tym przekonać wyświetlając kilka demonstracyjnych stron.

Chrome Instant to funkcja na kształt Google Instant, czyli wyświetlania wyników wyszukiwania jeszcze w trakcie ich wpisywania (bez konieczności potwierdzania klawiszem Enter). Tak jak w wyszukiwarce, tak w przeglądarce Chrome 9 najczęściej oglądane witryny mogą otwierać się automatycznie już po wpisaniu w pasku adresu kilku początkowych znaków. Ostatnią z kluczowych zmian wprowadzonych wraz z dziewiątą wersją Chrome jest ułatwienie dostępu do galerii i sklepu aplikacji działających w przeglądarce - Chrome Web Store. Wszyscy mieszkańcy USA mogą już kupować aplikacje w e-sklepie, a pozostali muszą jeszcze póki co zadowolić się tymi bezpłatnymi. Aby ułatwić procedurę instalacji aplikacji, w Chrome 9 na stronie nowej karty pojawiły się stosowne linki.

Najnowszą stabilną wersję Chrome, podobnie jak wersję rozwojową, można pobrać z naszego portalu dla systemów Windows, Linux oraz Mac OS X.

r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (141)  

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
walker13150 | 03.02.2011 20:49#1

Aktualnie na Chromium10, nieco nie podobają mi się nowe bajery w stylu "synchronizacja haseł", ale póki co chrome idzie w dobrym kierunku.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
suchmen | 03.02.2011 20:50#2

A czy chrome ma już możliwość ustawień cache? Czy jeszcze tego nie potrafi?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pendzik_ | 03.02.2011 20:54#3

już po update jest ok

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kulmegil | 03.02.2011 20:55#4

A demka śmigają ładnie, także na betach liska.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kkamilek3 | 03.02.2011 20:57#5

Śmiga aż miło!

Avatar
fajerfoxertester (niezalogowany) | 03.02.2011 20:58#6

Demonstracyjne strony działają pięknie na becie FF4 :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
greghostor | 03.02.2011 21:06#7

wróżyłem tej przeglądarce sukces jakieś pół roku temu i stało sie , szybko zdobywa użutkowniktów, uruchamia sie szybciutko i działa elegancko, nie wiem jak z bezpieczeństwem i standardami ale jednak dalej cenie firefoxa 4 (w koncu co google nie zrobi to jest dobre tylko za bardzo lecą z numerami)

Avatar
zdziwiony jestem (niezalogowany) | 03.02.2011 21:08#8

Naprawdę ktoś z tego brzydkiego z interfejsu szpiega korzysta?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gulczkwas11 | 03.02.2011 21:09#9

hej mam taki problem, że używam 11 a chciałbym z migrować na 9 tylko mi szkoda zakładek, jest jakaś opcja ich zapisania, synchronizacji itp ??

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kkamilek3 | 03.02.2011 21:10#10

@greghostor
Bezpieczeństwo wysokie (PDF w sandbox)
Wszystkie strony wyświetlane prawidłowo.
A numerki to największa zaleta bo produkt nie jest betowany jak FF tylko cały czas poprawiany.
A zresztą numerków nie oglądasz ;]

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kkamilek3 | 03.02.2011 21:13#11

@gulczkwas11

Jest wchodzisz w Opcje>Prywatne rzeczy>Synchronizacja

Zaznaczasz to co ma mieć w chmurze ,potem logujesz się kontem Gmail, i to samo robisz w wersji 9 :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
greghostor | 03.02.2011 21:16#12

@kkamilek3
1. bezpieczeństwo - jaki dowód , z kąd wiesz, jak z hasłami ?
2. to prawda
3.numer wydania wcale nie oznacza lepszy produkt

Avatar
igo23 (niezalogowany) | 03.02.2011 21:17#13

Mam chrome 9 pisze, że nie obsługuje WebGL! Ciekawe czemu?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
RaveStar | 03.02.2011 21:20#14

@kkamilek3
PDF sandbox w FF jest gdy zainstalujesz Adobe Reader X ( http://www.dobreprogramy.pl/Adobe-Reader-X,Program,Windows,21590.html ).
Gdy z Chrome ściągnesz PDFa i masz zwykłego readera to już nie jest w sandbox.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
iacobus | 03.02.2011 21:21#15

Ech, obserwuję u siebie rozwój uzależnienia od Google. Internet bez ich wyszukiwarki nie byłby do niczego przydatny, komórki bez Androida sobie nie wyobrażam. No i w dodatku przeglądarka. Aż trochę strach... :-)

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 03.02.2011 21:21#16

google laduje w przegladarke mnostwo rzeczy zwiazanych z nowymi standarkdami a zapomina o unowoczesnianiu interfejsu co srednio mi sie podoba

by chociaz dizucili boczny pasek z zakładkami!!!!!!!!!!!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bart86 | 03.02.2011 21:22#17

własnie dziś zainstalowałem chrome nawet fajna przeglądarka

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
GyubalWahazar | 03.02.2011 21:24#18

@kkamilek3
Ty wiesz co to jest wersja "beta"? Znasz jakieś metody wytwarzania oprogramowania (z punktu widzenia zarządzania projektem, nie że znasz php i trochę css)?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Łukash | 03.02.2011 21:25#19

Ciekawy instalator ,bez jednego kliknięcia :)
Da się zapisać jakieś preferencje dla witryny w Chromie ? chodzi mi o zapisanie np skórki na dp ,gdzie jest jakiś menedżer ciastek ? I jak zmusić aby pytał o zapamiętywanie haseł ,bo pomimo że mam to zaznaczone ,nie pyta ? Wcale nie taka szybka - jest jedna szybsza .

Avatar
Arek198799 (niezalogowany) | 03.02.2011 21:26#20

Czemu ABP for Chrome po jakimś czasie używanie zajada 50MB+ pamięci kiedy na starcie jakies 17MB? :(

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kamilcyk | 03.02.2011 21:30#21

@gulczkwas11
Skąd masz 11? Najnowsza wersja dev wg google to 10. :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gulczkwas11 | 03.02.2011 21:30#22

kkamilek3

hej dzięki, już lece na 9 i mam nadzieję że będzie w końcu stabilnie

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kkamilek3 | 03.02.2011 21:33#23

@GyubalWahazar
Nie znam , jestem zwykłym użytkownikiem lecz wolę mieć produkt w wersji 9 który działa świetnie i jest aktualizowany niż produkt który jest wiecznie w wersji beta i się sypie. Do tego następna wersja FF jest zagadką czy kiedykolwiek wyjdzie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kkamilek3 | 03.02.2011 21:35#24

@gulczkwas11

Mi się Chrome sypie raz na rok ;]

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
greghostor | 03.02.2011 21:35#25

@kkamilek3
u mnie beta 10 ani chromium 11 ani razu nie wywalił ani poprzednie wersje :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gulczkwas11 | 03.02.2011 21:35#26

@kamilcyk

od jakichś 3-4 dni mam 11, w tym czasie miałem z dwie aktualizacje, a używam wersji canary build, raczej odradzam choć przeleciałem na niej z 3 miesiące, ale czasami mnie wkur**ał po niektórych up-datach, wiec odradzam

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Łukash | 03.02.2011 21:35#27

Menagier ciastek jest ,wie ktoś czy da się zasejwować ciastko ?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kkamilek3 | 03.02.2011 21:37#28

@greghostor
Mi się FF udało parę razy zawiesić w wersji beta 9 w 10 jest już lepiej.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
master_zonk6 | 03.02.2011 21:39#29

na razie zbyt prymitywna i... wolna. Pewnie Chrome 100 będzie na tyle używalny, aby mnie zadowolić.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
greghostor | 03.02.2011 21:44#30

@kkamilek3
z tym sie zgodze mi też pare razy wywaliło ale teraz działa bardzo dobrze wg. to wina flasha ale beta 11/12 hula aż miło ;) czekam na finala

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
GyubalWahazar | 03.02.2011 21:46#31

@kkamilek3
Z tego, co wiem Mozilla ma zmienić koncepcję i również wypuszczać wersje stabilne częściej, małymi kroczkami. Zauważ, że Firefox 4 przynosi ogromną ilość zmian w porównaniu do 3.6 i działa już naprawdę świetnie, tymczasem nowa wersja Chrome przynosi na dobrą sprawę 2 dodatki i WebGL nad którym prace trwają nie krócej, niż nad firefoxem 4 podejrzewam. Dlaczego nie zrobili tego wcześniej? Bo taka zmiana wymaga dostosowania załogi, finansów, przemyślenia jednym słowem.
Ja piszę z Chrome, ale jak tylko wyjdzie stable Fx to wracam. Znajomi niezwiązani z branżą IT używają Fx 3.6, nawet po wypróbowaniu Chrome, czy Opery.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
greghostor | 03.02.2011 21:46#32

@master_zonk6
wolna ? ... to jest najszybsza pszeglądarka, primitywna ? - prostota najepsza, może to wina sprzętu albo bałaganu w systemie

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Krzywarp | 03.02.2011 21:46#33

Jest super - ma wszystko, co powinna mieć przeglądarka, żadnego zbędnego balastu w postaci funkcji, z których korzysta 0,00001% użytkowników, zgodna ze standardami html5 w 81% i... szybka.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kkamilek3 | 03.02.2011 21:46#34

@greghostor
Obyś się doczekał :)

@master_zonk6

A z czego korzystasz co jest takie szybkie?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pokiep666 | 03.02.2011 21:48#35

Czemu nie używacie comodo dragon tylko peany o chromie.To to samo a bezpieczniejsze...chyba

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
greghostor | 03.02.2011 21:49#36

@kkamilek3
mam die przeglądarki chrome i firefoxa, chrome najszybszy ale raczej korzystam z firefoxa4pre12(Mindfield)

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 03.02.2011 21:49#37

Szybka, lekka, osobne procesy, wygodny interface, rozszerzenia, click and play, dynamicznie rozwijana. Zdecydowanie moja ulubiona przeglądarka.

Opera u mnie na drugim miejscu ze względu na brak osobnych procesów i traktowany przez twórców po macoszemu a przez to niedorobiony pasek zakładek(nie dość, że brzydki to jeszcze zakładki w nim umieszczone składowane są osobno niż reszta). Speeddial wybitnie mi nie leży bo wole klikać raz kółkiem niż otwierać kartę i wybierać.

Ubolewam też nad zapóźnieniem Firefoxa, który coraz bardziej zostaje w tyle i sądząc po najnowszych buildach nie zanosi się na zmiany które mogłyby go uratować lub chociaż pomóc dogonić konkurencję. Wielka szkoda ponieważ rozszerzenia do firefoxa są lepsze niż te do innych browserów, ale dla samych rozszerzeń nie będę się męczył.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
synek03 | 03.02.2011 21:50#38

@Krzywarp
"zgodna ze standardami html5 w 81%"

skąd info? od boga?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kkamilek3 | 03.02.2011 21:50#39

@GyubalWahazar

Wolę mieć produkt rozwijany kroczkami ale często aktualizowany.
A Mozilla podaje informacje potem wszystko przekłada kilkakrotnie.
Jednym słowem lecą w...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Beduin | 03.02.2011 21:54#40

Uzywalem wszystkich i? Chrome najbardziej mi spasowal :) Wedlug mnie najszybszy i 0 problemow:) Bardzo latwy w obsludze :) Firefox tez jest b dobty ale chrome szybciej chodzi i na firefoxie mialem czasem bledy

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gulczkwas11 | 03.02.2011 21:54#41

nie mówię że się zawiesza, po prostu inne dziwne rzeczy się działy to pdf to jeszcze coś, ale to było canary czyli beta dla hardkorów - i wiedziałem w co się ładuje, a teraz chcę stabilności

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
czullo | 03.02.2011 21:56#42

ludzie nie odpisujcie operowym trollom bo to dla nich jest jak woda dla mlynu :D podniecaja sie ta niszowa przegladarka ktora zle wyswietla strony i ma funkcje ktorych nikt nie uzywa.

HTML5TEST:

GOOGLE CHROME 9 - 233+13/300
opera - 177+7

uwaga mozna sie juz smiac z opery: buhahahah

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
ktośtam | 03.02.2011 21:57#43

Czekałem na stabilną 9 i proszę jaka miła niespodzianka od wujka Google.
Dzisiaj niestety nie sprawdzę jak się sprawuje nowa wersja - spalony zasilacz w lapku i na nowy muszę czekać do jutra. Jakoś wytrzymam :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Krzywarp | 03.02.2011 22:01#44

@Synek03

Wynik testu html5 na stronie html5test.com - 242 punkty na 300 możliwych (bez bonusowych). To daje 81%. Razem z 13 punktami bonusowymi mamy 255, czyli 85% :).

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
BenderBendingRodriguez | 03.02.2011 22:16#45

Nie mam pojęcia co wy macie do tych numerków?? Durnie i amerykanie nawet nie wiedzą bo po każdej aktualizacji widzą po prostu latest version :)

Poza tym numeracja google chrome wynika z innego modelu developerskiego (agile model) gdzie inne firmy w zasadzie działają na innym modelu (waterfall model), polecam przeczytać czym się różnią oba te modele i przestać się czepiać numeracji google chrome bo to jest żałosne, jak nie macie się czego przyczepić to się czepiacie numeracji bez grama zrozumienia z czego to wynika.

Ja cały czas jadę na wersji dev i muszę powiedzieć że normalnie powinienem się spodziwać jakichś zwiech itp. a tu działa całkiem nieźle i najlepsze w tym wszystkim jest to że jest wielu entuzjastów którzy korzystają z wersji dev i zgłaszają błędy/poprawki które potem trafiają do stabilnych ludzi :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
BenderBendingRodriguez | 03.02.2011 22:18#46

Poza tym akcja z wyższym numerkiem śmierdzi mi "przygotowaniem" google chrome na Pwn2Own (pdf w sandboxie).

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
GediMaster | 03.02.2011 22:22#47

Chrome jest dość OK, ale do pracy wolę liska. Poza tym Chrome paskudnie wyświetla fonty. Na dodatek przy ww. Teście WebGL wywaliło mi sterownik ekranu (Body Browser). Ciągle brakuje płynnego przewijania. Opcje są zbyt skąpe, brak konfiguracji pasków narzędziowych i innych rzeczy, które umiliłyby mi pracę itp. Ogólnie jest coraz lepiej, ale ciągle bez rewelacji. Nie wiem jak z innymi rzeczami typu synchronizacja i podobne, bo póki co nie korzystam (nie mam potrzeby). Patrzę tylko pod kątem moich preferencji. jak na razie to lisek Chrome bije na głowę mimo, że coraz bardziej staje się ociężały itp.


Avatar
Anonim (niezalogowany) | 03.02.2011 22:44#48

@BenderBendingRodriguez
Człowieku, kto dzisiaj korzysta z modelu kaskadowego (waterfall model)? Model kaskadowy jest przykładem jak nie należy tworzyć oprogramowania. Poczytaj dokładniej o RUP czy TDD to zrozumiesz.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kwirynus | 03.02.2011 22:48#49

Bardzo lubię tą przeglądarka, bo jest bardzo szybka i bezpieczna. Wydaje mi się, że to najlepsza obecnie przeglądarka.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DonM$ | 03.02.2011 22:50#50

kkamilek3, nie chcę cię zmartwić i innych, chrome to dobra przeglądarka ale nijak nie renderuje tak szybko stron jak ff, a mnie strasznie denerwuje jak czekam na render gdy już dane mam, ff tutaj jest bezkonkurencyjny.

Można to prosto sprawdzić wchodząc chociażby na stronę tego newsa i kilkukrotnie klikać ten sam adres w pasku adresu czy też odświeżając stronę, ff w domyślnym ustawieniu jest nie do pobicia (a jest jeszcze wtyczka gdzie możemy to wyśrubować na maksa).

Tak więc nie mogę ścierpieć tak długiego czekania na render strony jaki jest w chrome i żeby nie wiadomo co miała w tym kontekście leży, dopóki tego nie poprawią nie ma co myśleć poważnie o tym produkcie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Darth | 03.02.2011 22:56#51

@kwirynus
Mówisz ,,bezpieczna" o czymś co już od dawna wie o czym szukałeś informacji.. Dlaczego nikt dogłębnie nie zwraca uwagi na licencje, umowy i tym podobne formalności? Trochę w tym temacie sporo osób tu siedzi - jak nadal można wierzyć w szczodrość Googla, które da nam WSZYSTKO ZA DARMO bez, ani jednego haka?

Nikomu nie odradzam używania Chrome.. Odradzam używania Chromium pod zamkniętą postacią Chrome w której siedzi nie wiadomo co, bo Wasz szczodry wujek Google aplikuje tam co mu się tylko podoba.. I to nie tylko ikona z dodanym członem nazwy. A Chromium jest otwarte, niezależne od Googla. Jedyny mankament to to, że gdzieniegdzie są niespolszczone elementy i ręcznie trzeba przeglądarkę aktualizować.. No cóż, przynajmniej możecie czuć się bezpiecznie! (no chyba, że macie dodatki ]:->)

Avatar
Kurp (niezalogowany) | 03.02.2011 22:58#52

Dzisiaj zainstalowałem aby zobaczyć co to jest i po ok.2 godź.odinstalowałem. Tak uproszczony interfejs jest przesadą. Aby
cokolwiek zrobić należy szukać ukrytych opcji. Jestem zwykłym użytkownikiem i mam gdzieś program w którym muszę szukać ustawień. Obecnie używam FF 4 i IE 9 i według mnie IE jest obecnie
najlepsza przeglądarką internetową.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DonM$ | 03.02.2011 23:03#53

Darth - ta jasne po przeglądnąłeś wszystkie linijki kodu, to jest program co ma dostęp do internetu, jakiś syf może zostać dodany WSZĘDZIE

Avatar
knot34 (niezalogowany) | 03.02.2011 23:06#54

@suchmen

Piszesz już drugi komentarz w tym newsie, który kompletnie nic nie wnosi do tematu, a co gorsza - nie ma nic z tematem wspólnego. Więc zamiast trollować na temat przeglądarki z której nie korzystasz, zrób coś pożytecznego i idź sprawdź czy u ciebie w oborze nie trzeba siana dorzucić...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
maxpayneau | 03.02.2011 23:08#55

Chrome to przyszłość. Less is more.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wszerad | 03.02.2011 23:13#56

Gry w HTML5 to już niedługa przyszłość i to nawet w 3D, w demie z trawa renduje maksymalną ilość przy 30kl/s!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DannyPL | 03.02.2011 23:21#57

@Łukash
Menagier ciastek jest ,wie ktoś czy da się zasejwować ciastko ?

"Kluczyk" -> Preferencje -> Dla zaawansowanych -> Ustawienia treści -> Pliki cookie

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kubus94 | 03.02.2011 23:23#58

Z tym HTML5 to bym się tak nie śpieszył... moim zdaniem dopiero rozegra się poważniejsze starcie, w które wyłoni prawdziwego zwycięzcę...

Nie wykluczone, że będzie to nowsza wersja Flasha obsługująca technologię 3D, działającą szybciej i stabilniej... a może Silverlight... zobaczymy...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kkamilek3 | 03.02.2011 23:32#59

@suchmen

O zjawił się rycerz!
"Nie wiem jak można korzystać z tak beznadziejnej przeglądarki. Trzeba być chyba czullem"

Nie wiem jak można pisać takie komentarze trzeba być chyba trollem!

Avatar
roses (niezalogowany) | 03.02.2011 23:46#60

czemu przy zamkniętym chrome mam jego aktywny proces , co jest grane tak się dzieje po dzisiejszej aktualizacji.

Avatar
roses (niezalogowany) | 03.02.2011 23:52#61

Kiedy przy wyłączonej przeglądarce uruchamiam ccleaner, wychodzi taki komunikat ''Musisz zamknąć Google Chrome aby oczyścić internetową pamięć podręczną.
W przeciwnym razie proces zostanie pominięty.''

Avatar
KDT (niezalogowany) | 03.02.2011 23:59#62

Dodają nowości, dodają (za co im chwała), ale poprawić cieniowania wewnętrznego jakoś nie poprawili i dalej psuje to projekt zaokrąglonych borderów :(
I ciekawe też: kiedy się doczekam pełnej obsługi inputów, którą Opera 9.coś już 100 lat temu miała?

Aha, i oczywiście paskuda nie raczyła powiedzieć, że zakończyła proces instalacji nowej wersji - kompletna klapa :(

Avatar
ghttt (niezalogowany) | 04.02.2011 0:02#63

mam pytanie działa komuś podgląd wydruku z funkcji about:flags ? bo u mnie szare pole z napisem MAIN i tyle

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
remi080 | 04.02.2011 0:15#64

@roses

"czemu przy zamkniętym chrome mam jego aktywny proces , co jest grane tak się dzieje po dzisiejszej aktualizacji. "

Zapewne Cię szpieguje ale tym się nie przejmuj :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
darekry | 04.02.2011 0:18#65

już dawno przesiadłem się na wersję dev - zawsze to kilka funkcji więcej, zmian w UI brak, bugów też nie ma, nie wykrzacza się i ogólnie bardzo dobrze.
Nie wiem, jak oni rozwijają tę przeglądarkę, ale wersja rozwojowa jest bardzo stabilna.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Kamil™ | 04.02.2011 0:26#66

Ja mam Picasę i miałem kiedyś G Earth. Co do tego procesu w Menadżerze zadań, sprawdźcie sobie ile upominków w Harmonogramie Zadań od Google jest (aktualizacje programów i Bóg wie co jeszcze), ja je wszystkie wywaliłem, sam sobie mogę zaktualizować program, tym bardziej, że z Chroma korzystam przez 2min po każdorazowym wyjściu nowej wersji. W Autostarcie nie mam zatem żadnych cholernych Updaterów wiszących non stop.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Powerfeniks | 04.02.2011 0:42#67

Wie moze ktos kumaty dlaczego chromium przy "zaloguj" na "DP" laczy sie z portfelem kde "kwalletmanagererem"?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Krzywarp | 04.02.2011 0:52#68

@roses

U mnie jest ok. Czasami tak bywa, to raczej sprawa systemu operacyjnego, a nie przeglądarki.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Powerfeniks | 04.02.2011 1:08#69

@roses (niezalogowany) jak dokladnie jest wyswietlany ten proces? Masz jakies dodatki googla oprucz przegladarki?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemo_li | 04.02.2011 7:08#70

@igo23 (niezalogowany)
"Mam chrome 9 pisze, że nie obsługuje WebGL! Ciekawe czemu?"

Spokojnie! Wdech - wydech!

Napisz na jakim systemie testowałeś chrome, na jakim sterowniku (podaj wersję !!), na jakim demie.

@GediMaster

Google Body Browser nie jest testem WebGL, a demem ładnie pokazującym możliwości WebGL+HTML5+CSS3.
Zgłoś Google Twój problem jako błąd. (szczególnie jeśli dotyczy on Wingrozowych sterowników).

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemo_li | 04.02.2011 7:10#71

"Nie wykluczone, że będzie to nowsza wersja Flasha obsługująca technologię 3D, działającą szybciej i stabilniej... a może Silverlight... zobaczymy..."

WebGL, HTML5, CSS3 - stawiają na jeden kod aplikacji/strony działający wszędzie!
Flash jest podobny choć adobe nie jest w stanie obsłużyć wszystkich systemów świata. A czasem jest wręcz wrogiem publicznym na niektórych systemach.
Silverlight w tym zestawieniu to słaby żart.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wojownik | 04.02.2011 8:17#72

zaktualizowałem - do 9 ale mam ją po angielsku czyli opcje słownik - jak przerobić ją na polski?

Avatar
rm (niezalogowany) | 04.02.2011 8:35#73

"by chociaz dizucili boczny pasek z zakładkami!!!!!!!!!!!"

about:flags i masz

Avatar
asda (niezalogowany) | 04.02.2011 9:00#74

O szpiegującym Chrome się pisze, a o dbającym o prywatność SRWare Iron (oparty na kodzie Chromium) już nie.
Czyżby dp miały umowę z Google?

Avatar
Igo23 (niezalogowany) | 04.02.2011 9:17#75

@przemo_li jestem spokojny :), tylko zdziwiło mnie to, że na stronie podanej w artykule, WebGL nie działa. Mam zainstalowaną przeglądarkę Chrome 9.0.597.86 na Windows Xp. Mam nadzieję, że to dopracują, bo jeśli tak ma być to już lepszy jest Flash, bo przynajmniej działa :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SalcefiX | 04.02.2011 9:51#76

Po raz pierwszy wszystkie demka WebGL działają u mnie dużo szybciej w Ubuntu niż na Windows 7.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SalcefiX | 04.02.2011 9:57#77

Na demku WebGL Aquarium pod Ubuntu przy 1000 rybek mam cały czas taką samą wartość FPS jak przy 50, a na Windows 7 FPS spada mi o 30%. Dziwne.

Avatar
roses (niezalogowany) | 04.02.2011 10:09#78

@Powerfeniks przy włączonym chrome mam 10 procesów chrome.exe , kiedy wyłączę chrome zostaje jeden...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
cephei | 04.02.2011 10:50#79

@SalcefiX
ja mam na Chromie taką samą wartość fps na WebGL Aquarium co na Firefoksie
nie sprawdzałem tylko różnic pod systemami
sprawdzę na Ubuntu czy też tak nie mam

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
ulth | 04.02.2011 10:57#80

Od ładnych kilku miesięcy nie widzę ŻADNYCH zmian ;-).
Ale niech dodają numerki.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
tomekl80 | 04.02.2011 10:58#81

Muszę się Wam do czegoś przyznać. Byłem zwolennikiem cały czas Opery. Dalej uważam, że to fajna przeglądarka, ale ciągle wersja 11 mi się wywalała :(. Po aktualizacji do wersji 11.1 nic sie nie zmieniło. Teraz jestem na Ubuntu i powiem szczerze, że Chrome śmiga aż miło. To samo zrobiłem na Windowsie i poleciłem ją mojej siostrze. W sumie jest super tylko mam problem z rozszerzeniem "WOT" :(. Może ktoś będzie mi w stanie pomóc?

Chodzi mi o możliwość blokowania stron przed dziećmi. Często jest u mnie siostrzeniec z siostrą i w opcjach ma następujące ustawienia jak widać na stronie http://img109.imageshack.us/img109/5551/zrzutekranuit.png. Niestety nie wiem czemu pod Firefoksem widać jeszcze z prawej strony przełączniki a w Chrome niestety ich nie ma. Czy to tylko u mnie tak jest, czy u Was występuje podobny problem? Chodzi mi dokładnie o to, co jest na zrzucie ekranu http://img534.imageshack.us/img534/9492/zrzutekranu1vo.png.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
tomekl80 | 04.02.2011 11:05#82

A, czy wersja 9 dla Linuksa także ma już obsługę WebGL?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SalcefiX | 04.02.2011 11:15#83

@tomekl80 - ma obsługę WebGL i działa bardzo dobrze. A tego obrazka to już mniejszego nie mogłeś dać? :D

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Ardziej | 04.02.2011 13:13#84

@ulth - odrazu widać że FFBoy, smutno Ci, że FF się zamula, i schodzi niestety na dno, wygląd się nie zmienia to Ci się wydaje że nic się nie zmienia, powodzenia !
FF zmieni wygląd nic pozatym i odrazu lepsza przeglądarka !
Masz rację !
Co do numerków to czy widzisz abyś miał na pulpicie skrót Google Chrome 9 czy 8 czy coś ? -NIE.
W FF jest, co zwykłego użytkownika obchodzi jaką ma wersję przeglądarki, cieszy się że w tle mu sama się aktualizuję i to często a nie martwi się o jakieś aktualizacja i związany z tym stres tak jak jest w FF .
Spokojnie, nie ma co się złościć na Chrome, tylko się na nią przesiądź !
Jak tak zrobiłem od wersji 0.2 dev i nie żałuję !

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Mayron | 04.02.2011 14:30#85

Miło patrzeć jak najszybsza przeglądarka staje się jeszcze szybsza i jak zjada konkurencje na śniadanie :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Buniol | 04.02.2011 15:07#86

Bardzo fajna przeglądarka.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Limonus | 04.02.2011 15:56#87

@Mayron

Chrome jest bardzo szybki, jednakże (dla mnie) zbyt mało funkcjonalny. Za mało opcji konfiguracyjnych etc...

Zaraz ktoś wyskoczy, że wystarczy doinstalować sobie jakieś rozszerzenia, jednak każde rozszerzenie jednak spowalnia komputer.

Ale i tak miło patrzeć, jak Chrome się rozwija. Moim zdaniem już dawno pokonał liska. Oby tak dalej! :)

Avatar
linusek (niezalogowany) | 04.02.2011 16:23#88

Wszyscy tylko Chrome, Chrome... A przecież to Opera jest najlepsza!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
mPiter | 04.02.2011 16:55#89

nadal ciężka jak krowa a funkcjonalnością nie odbiega od reszty.
może i jest dość szybka, ale zaoszczędzony czas poświecimy raczej na czyszczenie po niej śmieci z komputera niż na relaks.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DannyPL | 04.02.2011 17:10#90

@mPiter
Jakie to niby śmieci masz na myśli?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Limonus | 04.02.2011 17:17#91

Pewnie pliki tymczasowe. Z tym się zgodzę, że Chrome po jednym dniu użytkowania potrafi zająć ~250-300mb (cache). Ale przecież czyszczenie zajmuje mniej niż 10sec :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
GalusAnonimus | 04.02.2011 17:29#92

No i sieć 3D od tego momentu właśnie stoi przed internautami otworem :)

Ta aplikacja (bo ciężko nazwać to tylko stroną www) od Google to absolutna rewelacja! Google pokazało tym jak wielkie możliwości stoją za 3D w sieci, w tym edukacyjne:

http://www.chromeexperiments.com/detail/body-browser/?f=webgl

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
GalusAnonimus | 04.02.2011 17:36#93

A to:

http://www.chromeexperiments.com/detail/webgl-aquarium/?f=webgl

...można by nazwać pstryczkiem w nos M$$$ wykonanym przez Google, ale chyba bardziej trafniejsze będzie określenie: butem w twarz! :D

PS
http://www.jordancooktech.com/wp-content/uploads/2010/08/ie.png

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Powerfeniks | 04.02.2011 18:37#94

@roses (niezalogowany) wejdz w "about:flags" i sprawdz czy masz wlaczone " Aplikacje internetowe w tle" moze to jest powodem wyswietlania tej uslugi.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
suchmen | 04.02.2011 19:59#95

Jak zrobić by w chrome były zakładki wysuwane po kliknięciu na 1 ikonę tzw. button? Jak zrobić by przy wpisywaniu adresu lub słowa w pole adresu, nie zapamiętywał tego, co wpisałem? Historia wyłączona nie pomaga. Czy do tego też jest addon?
Jak ustawić, by zainstalował się w c:/program files/...? Czy do tego jest wtyczka? I wreszcie, jak ustawić maksymalny cache na dysku np. 100mb, by go nie przekraczał? Czy jest możliwość przesuwania pasku chrome i ikonek (buttonów) na nim? A jak nie, to jak to zrobić? Czy jest pasek postępu dotyczący ładowania się stron? Help

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
suchmen | 04.02.2011 20:02#96

Jaki plik odpowiada za zakładki i za hasła w chrome? Czy można go kopiować sobie i zapisać na własnej płycie, czy tylko pozostaje zaufać chmurze i wpisywać hasła do zapamiętania licząc, że chmura google jest ściśle tajna i bezpieczna?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
suchmen | 04.02.2011 20:04#97

Tylko proszę bez trollowych odpowiedzi, bo chcę znać rozwiązania moich problemów. Jeszcze jedno: czy jest dodatek do możliwości czytania i powiadamiania o nowych wiadomościach w rss?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
freeq52 | 04.02.2011 20:28#98

@suchmen

"Jak zrobić by w chrome były zakładki wysuwane po kliknięciu na 1 ikonę tzw. button?"

Istnieje coś takiego jak Zgrabne Zakładki. Poszukaj sobie - działa to nawet lepiej niż w Operze.

"Jak zrobić by przy wpisywaniu adresu lub słowa w pole adresu, nie zapamiętywał tego, co wpisałem?"

Od tego jest tryb incognito.

"Jak ustawić, by zainstalował się w c:/program files/...?"

Hmm, tego z w zasadzie nie da się zrobić...

"maksymalny cache na dysku np. 100mb, by go nie przekraczał?"

Otrzymałeś już odpowiedź w wątku dla Google Chrome, w którym zadałeś identyczne pytanie.

"Czy jest możliwość przesuwania pasku chrome i ikonek (buttonów) na nim?"

Jeśli chodzi o pasek Chrome to nie - chociaż nie rozumiem po co? Buttony rozszerzeń można przesuwać, tych podstawowych nie.

"Czy jest pasek postępu dotyczący ładowania się stron"

W Chrome jest to niepotrzebne - strony ładują się tak szybko, że nawet byś go nie zauważył.

"Jaki plik odpowiada za zakładki i za hasła w chrome? "

Do tego służy LastPass - polecam szerzej się zaznajomić.

"czy jest dodatek do możliwości czytania i powiadamiania o nowych wiadomościach w rss?"

Tak, jest nawet kilka takich dodatków.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
n33trox | 04.02.2011 20:31#99

Ok, zainstalowane. Dla mnie Google Chrome wymiata, IE i Opera nie spełniają moich oczekiwań, FF to straszny muł i dobrze chodzi tylko na linuksie, a Chrome właśnie dla Windowsa jest jak znalazł :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
suchmen | 04.02.2011 21:01#100

"Czy jest pasek postępu dotyczący ładowania się stron"

W Chrome jest to niepotrzebne - strony ładują się tak szybko, że nawet byś go nie zauważył.

@ Wybacz ale to nie jest żadna odpowiedź! Ja chcę wiedzieć jednak jak taki pasek postępu zrobić? Tak samo z przesuwaniem ikon/skrótów na pasku chrome koło adresu (rozmieszczanie). Potrzebne, bo chcę mieć porządek i sam sobie zmodyfikować do własnych potrzeb... Nadal czekam na odpowiedź kogoś bardziej kompetentnego

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Pablo79 | 04.02.2011 21:24#101

W dalszym ciągu brak możliwości wyboru lokalizacji instalacji, brak ustawień cache. Dopóki Google tego nie wprowadzi, to raczej ja odpuszczę sobie tą ich przeglądarkę.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Łukash | 04.02.2011 21:26#102

@_alf :) u mnie jest teraz drugie 5 min ,ale zaraz ją...
@DannyPL ale to nic nie daje...mam ustawione czyszczenie ciastek w momencie zamykania i tak ma być ,ale konkretne ciastka chcę zachować. Np aby nie musieć podawać w kółko daty urodzenia na jakiejś stronce ,albo żeby dp mi wyświetlało ustawioną skórkę ,albo żeby Youtube nie sugerował mi w kółko języka tylko żeby ZAPAMIĘTAŁ raz na zawsze ;) .Dziwne to że nie da się utworzyć zakładki poprzez przeciągnięcie na pasek zakładek favicony, i w ogóle kto to wymyślił że Chrom jest najszybszy ? lol .I w ogóle jaka ta przeglądarka uboga...tu nic nie ma :) Zdecydowanie nie dla mnie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DannyPL | 04.02.2011 21:46#103

Zainstaluj to rozszerzenie:
https://chrome.google.com/extensions/detail/fngmhnnpilhplaeedifhccceomclgfbg?hl=pl
Wybierz cookie i kliknij "Set as read only"

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DannyPL | 04.02.2011 21:49#104

Nie wiem czy działa. Nie sprawdzałem :P
Faktem jest, że większość rozszerzeń w Chrome jest do niczego :/

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Łukash | 04.02.2011 21:57#105

@DannyPL z komentarzy pod addonem widzę że słabo to działa i jakoś mnie odstraszyło info :It can access - Twoje dane we wszystkich witrynach ,Twoja historia :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Łukash | 04.02.2011 21:59#106

A gdzie się ustawia płynne przewijanie ? bo nie widzę w tym gąszczu opcji.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DannyPL | 04.02.2011 22:10#107

Te info pojawia się przed instalacją chyba wszystkich rozszerzeń.
Do płynnego przewijania też potrzebna jest wtyczka ;)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Łukash | 04.02.2011 22:16#108

@DannyPL nie załamuj :) Do płynnego też addon ?
Już nie będę pytał o kolejność otwierania kart :)
No dobra WebGL ,ale gdzie takie stronki już są ?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
freeq52 | 04.02.2011 22:18#109

@suchmen

Hmm, szczerze to nawet nie wiem czy da się to zrobić. Tak jak mówię, buttony rozszerzeń można przesuwać i chować (niestety tylko po prawej stronie paska adresu). Inne przyciski? To są 4 buttony na krzyż, nie wiem co Ty chcesz tu zmieniać. To nie jest Opera, że można w niej ustawić praktycznie wszystko. Podobnie z paskiem postępu - według mnie jest zbędny, jednak chyba nie da się osiągnąć podobnego efektu, jak w Operze czy Firefox za pomocą dodatku - kto wie, może w najbliższym czasie tak.

PS: Nie spinaj tak, napisałeś, że chcesz odpowiedzi na pytania, to je przedstawiłem. Jeśli nie pasują Ci czyjeś "kompetencje", to szukaj odpowiedzi sam...

Avatar
Kurp (niezalogowany) | 04.02.2011 22:52#110

Czytając komentarze moża wysnuć wniosek, że sama przeglądarka jest ok. Natomiast aby dostosować do swoich potrzeb (wymagań) trzeba zainstalować kilka dodatków. W związku z tym zachwyty nad minimalistycznym wyglądem są czczą paplaniną. Widoczna różnica pomiędzy FF 4, IE 9 i Chrome 9 jest tylko w nazwie w działaniu mnimalna. Obecnie używam IE 9 funkcjonalność i działanie bardzo dobre.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Łukash | 04.02.2011 23:05#111

Odinstalowałem i wyskoczyło
"Dziękujemy za wypróbowanie wersji BETA Google Chrome"
To to jest beta jakaś ? W adresie mam 9.0.597.84 ?

Avatar
asd3 (niezalogowany) | 04.02.2011 23:13#112

na mac osx to chdzi strasznie, prawie 100% procka, wszystko aż wrze, a win7 z gorszym procesorem i gorszą grafiką wszystko ok.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
redhop | 04.02.2011 23:34#113

@Powerfeniks już wszystko gra .

Avatar
Frank Archer (niezalogowany) | 05.02.2011 0:15#114

Znalazłem buga:
Jak przemieszczam się po witrynie za pomocą środkowego przycisku myszy przeciągając stronę - po puszczeniu przycisku Chrome traktuje to jako kliknięcie, przez co przypadkowo otwierają się nowe karty ... żenada.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
maxpayneau | 05.02.2011 1:47#115

@suchmen

Nie ma paska postępu bo uznano że nie ma po co wracać do takich skamieniałości. To się nazywa rozwój - lokomotywy parowe też są fajne ale...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
suchmen | 05.02.2011 8:48#116



#114
maxpayneau | 05.02.2011 1:47
#114

@suchmen

Nie ma paska postępu bo uznano że nie ma po co wracać do takich skamieniałości. To się nazywa rozwój - lokomotywy parowe też są fajne ale...

@ No ale są serwery, gdzie transfer wynosi 4kb/s i wtedy taki pasek się przydaje. Poza tym ja chcę wiedzieć, czy strona się wczytuje, czy nie. Zauważ, że żadna przeglądarka z tego paska postępu nie zrezygnowała, tylko jakoś dziwnym trafem chrome...
Dla mnie to jest obcięcie wyglądu ze wszystkiego, co możliwe a to jest czasami błąd.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Aleks7 | 05.02.2011 11:36#117

Ja lece na wersji dev odkąd mam nowy komputerek czyli hmm listopad 2009. Chrome zawiesił mi się dotąd 2x.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Ardziej | 05.02.2011 14:46#119

Fanboye FF i Opery jesteście straszni !
Jak wam coś nie odpowiada to nie używajcie Chroma !
Do wszystkiego się doczepiacie, masakra.
Wolny kraj, używać czego chcecie, ale nie polakowi nigdy nie dogodzisz. masakra ludzie, a tak po prostu żal wam d*** ściska, że wasze przeglądarki mają coraz mnie %.
Spokojnie, używać czego chcecie, jak żadna nie pasuję to napiszcie swoją, chromium jest do waszej dyspozycji, albo na innej sobie stwórzcie, najbardziej lubi użytkowników Safari, mają więcej % niż opera, a o wiele mądrzejsi.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Limonus | 05.02.2011 16:01#120

@chch | 05.02.2011 15:32

U mnie Opera zajmuje mniej pamięci RAM niż na lisku. Nawet gdyby komuś zajmowała więcej RAM-u, to wynagradza to wydajnością przy wielu kartach.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
master_zonk6 | 05.02.2011 16:06#121

@chch
porównujemy pakiet internetowy do gołej przeglądarki? Doinstaluj samego adblocka do Firefoxa, a zużycie na jednej karcie nie zejdzie poniżej 100MB.
Wg testerów od MS najlepiej wypada IE. Wg testerów Google - Chrome. Mozilli - Firefox.
Jedyny bezstronniczy Peacekeaper wygrywa Opera. I tak jest na moim kompie. Opera, potem Chrome, długo nic i Firefox.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DannyPL | 05.02.2011 17:26#122

@master_zonk6
"Jedyny bezstronniczy Peacekeaper wygrywa Opera"

Bzdura. Testowałem Chrome, Operę i Firefoxa przy pomocy Peacekeepera. Chrome jest zdecydowanie szybszy.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Raid | 05.02.2011 19:21#123

"Jedyny bezstronniczy Peacekeaper wygrywa Opera"

czytaj:

"Peacekeeper wygrywa Opera = jedyny bezstronniczy"

Avatar
bob* (niezalogowany) | 05.02.2011 19:28#124

A co z przylepieniem paska zakładek np. po lewej stronie? Zrobili już to?

Avatar
Zenek6 (niezalogowany) | 05.02.2011 21:52#125

Chrome najszybsza przegladarka !!!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
GalusAnonimus | 05.02.2011 22:19#126

Jak już wszyscy pobrali najnowszą, najnowocześniejszą i najszybszą przeglądarkę na rynku to teraz czas na wykorzystanie jej możliwości m.in. 3D:

http://www.chromeexperiments.com/webgl

http://www.chromeexperiments.com/

Z możliwościami WebGL (3D w przeglądarce!) najlepiej zapoznać się przez tą niesamowitą stronkę:

http://www.chromeexperiments.com/detail/body-browser/?f=webgl

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Ardziej | 06.02.2011 0:31#127

@GalusAnonimus, wchodzisz w
about:flags
i włączasz Karty boczne
zjeżdżasz na dól i restarta klikasz
Po resecie Chroma klikasz prawym na otwarta kartę i dajesz
"użyj kart bocznych"

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
suchmen | 06.02.2011 9:03#128

Nadal nie uzyskałem odpowiedzi na pewne pytania dot. chrome.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Limonus | 06.02.2011 14:08#129

Jak dla mnie, Chrome posiada zbyt mało opcji konfiguracyjnych. Nie jest funkcjonalna (nie będę przecież szukał w tym gąszczu ponad 50 rozszerzeń :<).

"Szybkość to nie wszystko"

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
suchmen | 06.02.2011 15:16#130

Wiedziałem, że znajdę pytania, które zaskoczą userów chrome'a. Czyli jednak milczycie, zamiast odpowiedzieć na parę pytań, zadanych przeze mnie wyżej? W takim razie uznaję, że chrome to przeglądarka bez funkcjonalności (prawie). Co z tego, że szybka i otwiera strony szybciej, niż kartofel jest w stanie dolecieć, skoro jest niewygodna i mało konfigurowalna?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
suchmen | 06.02.2011 15:18#131

Popieram Limonusa. Szybkość to nie wszystko jak się okazuje.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
suchmen | 06.02.2011 16:05#132

Zwracam honor przeglądarce. Jednak po wielu bojach, wszystko jest ale trzeba się naszukać i najlepiej mieć konto w google. Tylko nadal nie wiem gdzie, w jakim pliku zapisują się hasła przeglądarki.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Pablo79 | 06.02.2011 16:17#133

Wczoraj po testowałem trochę Google Chrome 9 i zrobiłem sobie takie porównanie szybkości względem Opery 11.01, i powiem tak, że w moim odczuciu, to Opera 11.01, jest minimalnie może, ale jest szybsza od Chrome 9.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DannyPL | 06.02.2011 19:43#134

@suchmen
"Tylko nadal nie wiem gdzie, w jakim pliku zapisują się hasła przeglądarki."

Login Data (baza danych SQLite3)
Nie wiem gdzie to jest w Windowsie, ale na Ubuntu można to znaleźć w:
/home/nazwa_użytkownika/.config/google-chrome/Default

Avatar
Powerf. (niezalogowany) | 07.02.2011 0:02#135

Chromium 11 smiga na windzie z predkoscia swiatla, niesamowite.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Powerfeniks | 07.02.2011 19:45#136

Smiga az milo na reperowanej windzie i na moim kubi, polecam chromium jedenastke bo spoko dziala normalnie predkosc swiatla ;]

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
GalusAnonimus | 07.02.2011 21:59#137

Potwierdzam Chrome 11 jest MASAKRYCZNIE SZYBKI !!!

Zapierdziela niewyobrażalnie szybko! Każdy kto chce tylko przetestować i zobaczyć co nas już niebawem czeka, nie musi przechodzić ze stabilnej wersji na wersję dev (rozwojową) - może ściągnąć sobie Chrome Canary Build i już teraz przekonać się o tym jakim potworem szybkości jest nowa wersja Chrome.

http://tools.google.com/dlpage/chromesxs

Avatar
autor_widmo (niezalogowany) | 07.02.2011 22:56#138

@Powerf. (niezalogowany)
@Powerfeniks
@GalusAnonimus
Wy chyba nie widzieliście jeszcze szybkiej przeglądarki na oczy, podpowiem: Opera 11.01

Avatar
autor_widmo (niezalogowany) | 07.02.2011 22:59#139

a ta Candy to tak charata procka ,nawet przy głupim przewijaniu strony na dp jakby ta była cała w flashu ,nie polecam.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Limonus | 08.02.2011 8:17#140

@Chromowcy

Ja tam nie widzę jakiegoś przełomu. Wczytuje się tak samo jak w Operze.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Limonus | 08.02.2011 8:17#141

Tak samo szybko*

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Recenzja nowego iPada

Rewolucja czy stagnacja?
Recenzja MSI WindTop AE2410

Powiew świeżości?
Test Garmin Forerunner 610

Osobisty asystent treningowy
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av