mks_vir 2k7

04.12.2006 18:59, Autor: Leszek Kędzior (Krogulec), Kategoria: News
NewsImage

Jest już dostępna najnowsza wersja najstarszego polskiego programu antywirusowego - mks_vir 2k7.

mks_vir to niegdyś najpopularniejszy na polskim rynku program antywirusowy. Jego niezawodność została sprawdzona przez lata obecności na rynku. Pierwsza wersja programu ukazała się w 1987 r. i od tamtego czasu producent systematycznie go ulepsza i poszerza bazy wirusów. mks_vir 2k7 integruje z poziomu nowego, przebudowanego interfejsu wszystkie moduły wchodzące w jego skład (monitor antywirusowy, skaner dyskowo-plikowy, skaner poczty elektronicznej, zaporę sieciową, antyspyware i antyadware, moduł automatycznej aktualizacji).

Główne nowości w wersji 2k7 to inteligentny Filtr Spamu w pełni współdziałający ze Skanerem Poczty (obsługującym już SMTP i SSL). Zaporę Sieciową wyposażono dodatkowo w IDS - system wykrywania włamań i możliwość szczegółowego ustawiania reguł ruchu sieciowego oraz blokowania stron internetowych. Skaner Dyskowo-plikowy może teraz być uruchomiony przy pomocy metody "przeciągnij i upuść" (drag & drop) i zawiera opcję szybkiego skanowania najbardziej podatnych na infekcję obszarów systemu. Monitor Rejestru ma zaś większe możliwości konfiguracji reakcji na wykryte zagrożenia.

mks_vir 2k7 tak jak dotychczas będzie dostępny w 4 podstawowych wersjach pudełkowych: DOM, DOM Plus, FIRMA i FIRMA Plus. Wersje Plus zawierają zaporę sieciową, filtr spamu oraz monitor rejestru. Wersje elektroniczne nadal będą podzielone na: domowe, komercyjne, rządowe i edukacyjne. W ramach obowiązującej do końca grudnia promocji można zakupić program taniej o 15%. Dodatkowo wersje do użytku domowego (zarówno pudełkowe jak i elektroniczne) oferowane są z licencją na trzy stanowiska w cenie licencji jednostanowiskowej. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronach producenta.

Wszyscy zarejestrowani klienci, posiadający ważną licencję na program mks_vir 2005 lub 2006, mogą bezpłatnie przejść na program mks_vir 2k7.

Wersję testową programu można pobrać w dziale PROGRAMY -> Bezpieczeństwo -> Programy antywirusowe

r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (52)  

Avatar
Foxior (niezalogowany) | 04.12.2006 19:18#1

mam nadzieje ze wreszcie nowi programisci sie czegos nauczyli... po rozlamie MksVir na MksVir i ArcaVir... ten pierwszy to bylo totalne dno... moze nie pod wzgledem wykrywalnosci wirusow... niestety nie zdolalem tego uswiadczyc... jako ze poprzednie wersje byly dobre wykupilem licencje na 2006 ... komputer zaraz po uruchomieniu sie resetowal... za kazdym razem... naszczescie zwrocili mi kase za licencje... a powod jaki mi powiedzieli dlaczego tak sie dzieje, to to ze system jest zle skonfigurowany... no i teraz... po pierwsze primo... po czystej reinstalce nie ma co (jak to powiedzieli) "konfigurowac"... pozatym potraktowali mnie jako totalnego nooba... wysmialem im sie w twarz (sluchawke :P)... tak czy owak skoro to byla MOJA wina to dlaczego kase oddali? od tamtej pory jak komus naprawialem kompa to kilka razy mnie sie zdarzylo ze niefunkcjonalnosc sprzetu byla spowodowana wlasnie MKS'm ... tak wiec ciekaw jestem co ten wytwor potrafi (czy wogole ruszy? :D ) trza demo zassac

Avatar
Motorola (niezalogowany) | 04.12.2006 19:45#2

Nie wiem czy jest tak bardzo solidny i wykrywa wirusy nie testowałem go jak narazie posiadam NOD 32 nie nażekam ostatni format 5 miechów temu a ściagam od groma rzeczy jak narazie pływa jak powino.

Avatar
kacper (niezalogowany) | 04.12.2006 20:54#3

ja znam takie powiedzenie co jest do wszystkie to jest do NICZEGO !!! i to powiedzenie nadal się sprawdza tych co stać na płatny antyvir to widać nawet na allegro kupują Kaspersky albo Nod32 a tych co nie stać to siedzą na Avaście Mam Noda32 i jest spoko +Outpost i nareszcie czystko Systemik chodzi ok a miałem już Avasta ,mks_vir ,Ara vir Norton o Boże porażka totalna ;/ zamulacz systemu
i co 3 miesiące trzeba było winde instalować od nowa bo pełno virów leciało a tak Nod32 dzięki Bogu że komuś dał nadtchnienie i zrobili tak świetnego Antyvira Kaspersky też jest ok !

Avatar
człek z laptopem (niezalogowany) | 04.12.2006 21:09#4

używałem kiedyś. nie specjalny.

Avatar
Karol (niezalogowany) | 04.12.2006 21:12#5

Nie ma to jak AVG Free :-)

Avatar
ManRex (niezalogowany) | 04.12.2006 21:40#6

ja nie narzekam mam od 2 miesiecy avire free a wczesnie mialem antivirenakita

Avatar
mario (niezalogowany) | 04.12.2006 21:51#7

Również miałem różne. Nortona, Avasta, NODa. Na MKSa się skusiłem, bo miał skanować SSL. Nie będę się rozpisywał o szczegółach, ale mi nawet nie odpowiedzieli na pismo o zwrot kasy. Teraz mam NODa32 i zero problemów.

Avatar
wicio1 (niezalogowany) | 04.12.2006 21:53#8

a czemu tak sie firmy uwzieły na 3 stanowiska, ja bym wolał na jedno stanowisko ale..taniej :)

Avatar
LUNA (niezalogowany) | 04.12.2006 21:58#9

A ja sie zastanawiam w jaki sposób informatycy, którzy opuścili MKS-VIR w pół roku przygotowali bazę sygnatur wirusów na którą obecnie składa się już kilkadziesiąt tysięcy sztuk? Ktoś wie... to praca i wiedza na lata gromadzenia.. MKS posądzał ich o kradzież firmowej bazy sygnatur.

Marek Sell przewraca się pewnie w grobie.

Avatar
amigib (niezalogowany) | 04.12.2006 22:09#10

to ktoś tego używa?

Avatar
12345 (niezalogowany) | 04.12.2006 22:21#11

@Foxior

Na wersji 2004 tez sie system resetował zaraz po uruchomieniu.

Avatar
asz (niezalogowany) | 04.12.2006 22:31#12

Ja mam też od dłuższego czasu NOD-a i jest ok, poza tym mam Outpasa i jest OK. Przetestowałem kilka dobrych i markowych antywirów, ale ten układ odpowiada mi najlepiej. Polecam!

Avatar
Obi-San (niezalogowany) | 04.12.2006 22:37#13

O, a ja myślałem że czasy Mks'a skończyły się w erze DOS'a :)

Avatar
twist (niezalogowany) | 04.12.2006 22:55#14

jak tu juz jeden kolega wspomnial: mks kiedys byl dobry ale przez to sadowanie z arcabit zaniedbali go i jest do kitu

Avatar
Rawi (niezalogowany) | 04.12.2006 23:03#15

ja uzywalem Nortona, Kaspersky i NOD'a. z tych trzech NOD jest bezkonkurencyjny jesli chodzi o wykrywanie wirusow jak i o szybkosc dzialania

Avatar
Lenek (niezalogowany) | 04.12.2006 23:05#16

No faktycznie informatycy tworzący antywira przeszli prawie wszyscy z MKSa do ArcaBitu a Mks ledwo dyszał po zorłamie. Czy do kradzieży doszło tego nie wiem ale przypuszczam, że sam program jego twórcy byli w stanie napisać na nowo pod inną marką bez wykradania danych z poprzedniej firmy. Wykożystali po prostu swoją wiedzę i umiejętności. W całej tej aferze nie bez winy są nowi "właściciele" Mksa.

Avatar
Virek (niezalogowany) | 04.12.2006 23:15#17

Ja używam darmowego antywirusa firmy AOL opartego na silniku Kaspersky i tez nie jest najgorszy z NODEM nidy do czynienia nie miałem. A MKS od dawna juz przestal cieszc sie dobra opinia wiec daruje :).

Avatar
ert (niezalogowany) | 04.12.2006 23:15#18

Producent idzie ( mam nadzieje ) w dobrym kierunku :)
Ucza sie na bledach ( moze nie zawsze :P )
Moze kiedy bedzie doruwnywal nie jednym dobremu antyvirem - trzeba mu zyczyc jak najlepiej w koncu to polski progs :)

Avatar
gluglu (niezalogowany) | 04.12.2006 23:38#19

..ludkowie po kiego grzyba kupowac komercyjne programy jak jest cala masa za free , ktore dorownuja skutecznoscia w wykrywaniu tym ostatnim..avg, avira, avast..wcale nie sa gorsze..po cholere te cale kombajny i wielki zachwyt nad nimi..ja od 2 miesiecy jade na zaporze systemowej i darmowej awirze, system czysciutki..co 2 dni walne scan online..jeszcze nic nie zlapalem..

Avatar
Mieciu76 (niezalogowany) | 05.12.2006 0:00#20

Zgadzam się- kiedy był pod skrzydłami MArka Sela to był najlepszy program w Polsce. Po jego śmierci (niech mu ziemia lekką będzie) wszystko się rozj....o. U mnie w sklepie sprzedawałem to badziewie do momentu kiedy . . . no właśnie.
Sprzedałem klientowi ten program z kompem i po telefonie klienta do mksa, klient wrócił i powiedział, że go oszukaliśmy. Na szczęście klient przyszedł i był tym baardzo zdziwiony, ale po chwili przedstawił na rozmowę jego z mksem. Okazało się, że program jest przeterminowany !!!! Jak serek homogenizowany (chodzi tu o wersję OEM). Ale klient zapytał się grzecznie- "skoro jest przeterminowany to gdzie jest napisana DATA WARZNOŚCI?". Na to pytanie pan z mksa odłożył słuchawkę.
Taki z tego morał- jeśli polska firma niechce, żeby jej produkty były sprzedawane w Polsce to nie. Od tamtej pory już nigdy nie było i NIGDY nie będzie tego gówna na mojej półce sklepowej. Komuś się tam mocno w głowie poje....o. NIGDY WIĘCEJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
I wszystkich namawiam- szerokim łukiem.

Od tamtej pory sprzedaję wszystko inne- no może oprócz Pandy, która to też testuje produkty na swoich klientach . . . .

Pozdrowienia.

Avatar
szuman (niezalogowany) | 05.12.2006 1:15#21

@Foxior
dema mają to do siebie, że lubią działać bez zarzutów ;)

Avatar
MasterDD (niezalogowany) | 05.12.2006 1:27#22

"W ramach obowiązującej do końca grudnia promocji można zakupić program taniej o 15%."

Do ktorego grudnia? Przyszlego roku?

"04.12.2006, 17:59 Autor/Wprowadził: Krogulec"

Avatar
MasterDD (niezalogowany) | 05.12.2006 1:30#23

Rzecz w tym, ze nie widze na stronach producenta tej promocji - 15% znizki.

Avatar
Gunther (niezalogowany) | 05.12.2006 3:07#24

A ja tam nigdy MKS-a nie lubiłem. Zazwyczaj generował tak wiele alarmó i komunikatów (w większości bez sensu), że się pracować nie dało. Natomiast przez rok chyba uzywałem ArcaVira, jeszcze jak byli razem w komplecie z MKS-em i byłem całkiem zadowolony. Systemu mi nie muliło, a i wykrywalność była przyzwoita (jak na to, że mało z netu korzystam pod Windą). Później przesiadłem się na BitDefendera (najpierw 8.0 później 9.0). I z tego rozwiązania byłem zadowolony najbardziej. Jak się go skonfigurowało, to później myśleć o nim nie musiałem. Raz na 2 tygodnie skan (niestety dłuuugi) i spokój. Teraz działam na Avaście, zaporze ZoneAlarm, Ad-aware, Windows defenderze, do tego bitdefender 8.0 free (skan raz na jakiś czas, bo tu nie ma ochrony rezydentnej) + on-line Pandy. Mam więc tego badziewia pół tony, wszystko trzeba osobno konfiurować i pamiętać o skanowaniu co jakiś czas. Na szczęście się nie gryzie. Krótko mówiąc tęsknię za jakimś bardziej kompleksowym rozwiązaniem, tylko trochę kasy szkoda. Więc po necie buszuję głównie z Lina...

Avatar
mk (niezalogowany) | 05.12.2006 8:48#25

A ja już drugi rok z rzędu mam MksVir 2005 w wersji domowej i jestem bardzo zadowolony.W tym roku miałem przejść na ver.2006 ale z powodu niepochlebnych opinii zdecydowałem się na kontynuację 2005. Nie mam ŻADNYCH PROBLEMÓW z wirusami, trojanami, alarmami i innymi szkodnikami a do "szpiegów" mam Ad-aware i jest git. Jeśli producentowi nie wyjdzie wer. 2007 (będzie nadal sporo błędów - jak w 2006) to następny rok też przeżyję na wersji 2005.

Avatar
Michal (niezalogowany) | 05.12.2006 8:51#26

Ostatni raz uzywalem MKSa w okolicach roku 1998 czy 1999, podczas epidemii slynnego Czarnobyla, byla to wersja dla DOSa, odpalana z wiersza polecen. Owczesny MKS dobrze radzil sobie z wirusami plikowymi. Potem byla epoka NAVa 2001
i AVP:). Obecnie jade na Avira Free i lepszego nie potrzebuje, przynajmniej system pracuje dla mnie, a nie dla antywirusa.
Pozdrawiam

Avatar
kacper (niezalogowany) | 05.12.2006 10:06#27

gluglu podaj mi swoje IP chętnie zobaczę czy masz dobre zabezpieczenie i jak ci zrobię syf to wtedy co innego napiszesz nie gadaj bzdur Firewal w xp to prowizorka !!!

Avatar
czekam (niezalogowany) | 05.12.2006 11:37#28

@kacper twoja wiedze to prowizorka.

Avatar
olegrz (niezalogowany) | 05.12.2006 12:04#29

Szczerze odradzam. Straszna kicha. Miałem go 2 m-ce. Stale coś działo się z komputerem.

Avatar
Jakec (niezalogowany) | 05.12.2006 13:05#30

Właśnie kończy mi się licencja na MKSa. I może pociągnąłbym dalej, ale na innych stanowiskach mam NOD32 i tam jest zero problemów z zamulaniem systemu. Więc wybór prosty - NOED32.
Z drugiej strony.... w domu, całkiem świadomie, zostawiłem kompa włączonego do sieci bez żadnych zabezpieczeń. Zero antyvira, zero firewala. I od miesiąca komp tak chodzi. Dzisiaj przetestuję ile syfków się na nim zalęgło, ale juz mogę powiedzieć, że żaden z nich nie spowodował problemów widocznych dla zwykłego usera.

Avatar
moto (niezalogowany) | 05.12.2006 13:10#31

kiedyś może i był wart uwagi, ale dzisiaj...

Avatar
Olek (niezalogowany) | 05.12.2006 14:22#32

co nie tak z tym mksem?

Avatar
anonim (niezalogowany) | 05.12.2006 14:39#33

Co wy mówicie.NOD32 nie wykrywał mi nic, za to mks 2006 wykrył 5 trojanów!!!!!!!!Jak dla mnie mks najlepeszy

Avatar
jacek (niezalogowany) | 05.12.2006 15:07#34

Dla każdego, kto miał styczność z oznaczeniami typu 2k7, 3k3, itp, np elektronicy, oznaczenie 2k7 oznacza 2700. Czy Twórcy najnowszego mks-a to własnie mieli na myśli?

Avatar
rlk120 (niezalogowany) | 05.12.2006 15:28#35

Dlaczego nie działają mi aktualizacje??

Avatar
Romi (niezalogowany) | 05.12.2006 19:14#36

Polecam ANTI VIR KIT 2007 Rankingi mowia same za siebie!

Avatar
LUNA (niezalogowany) | 05.12.2006 20:42#37

Był mój komentarz nt. tego, że MKS podobno oskarżał ArcAbit o wyjście informatyków razem z skryptami wirusów... i znikł.

Czyżby mówienie o tym było niewygodne?

Trzeba Arcabitowi geniuszu pogratulować - zrobili antywirusa szybciej niż którakolwiek fima na świecie.

Avatar
Sys (niezalogowany) | 05.12.2006 20:48#38

A może mi ktoś powie co się stało ze skanerem MKS_Vir Online? Od jakiegoś czasu żąda mi na nowo zainstalować kontrolkę ActiveX, a gdy to uczynię to chwilę pomyśli, a potem w okienku pojawia się znak X i dupa :( Czyżby to miało związekz powstaniem nowej wersji skanera ?

Avatar
Krogulec (niezalogowany) | 05.12.2006 21:19#39

@LUNA: Nadwrażliwość jednego z moderatorów. Wrzucony ponownie.

Avatar
anonim (niezalogowany) | 05.12.2006 22:36#40

..ludkowie po kiego grzyba kupowac komercyjne programy jak jest cala masa za free , ktore dorownuja ***** skutecznoscia w wykrywaniu tym ostatnim..avg, avira, avast..wcale nie sa gorsze..po jaka ******** te cale kombajny i wielki zachwyt nad nimi..ja od 2 miesiecy ****** na zaporze systemowej i darmowej awirze, system czysciutki..co 2 dni walne scan online..jeszcze nic nie zlapalem..

Avatar
anonim (niezalogowany) | 05.12.2006 22:38#41

Ostatni raz uzywalem MKSa w okolicach roku 1998 czy 1999, podczas epidemii slynnego *******, byla to wersja dla DOSa, odpalana z wiersza polecen. Obojniacki MKS dobrze radzil sobie z wirusami plikowymi. P**** byla epoka NAVa 2001
i AVP:). Obecnie jade na Avira Free i lepszego nie potrzebuje, przynajmniej system pracuje dla mnie, a nie dla antywirusa

Avatar
Sys (niezalogowany) | 05.12.2006 23:05#42

Widzę że mnie olano więc ponawiam moje pytanie! Skaner Online od kilku dni przestał działać. Instaluje na nowo kontrolkę ActiveX, a potem nie chce się uruchamiać. Pozostaje puste okno ze znakiem X. Reinstalka ActiveX nie pomaga. Czy ma ktoś podobny problem?

Avatar
twist (niezalogowany) | 05.12.2006 23:37#43

@Sys teraz juz sie nie skanuje skanerem online mks-a tylko bitdefender ktory jest najskuteczniejszy

Avatar
darek (niezalogowany) | 11.12.2006 19:50#44

programy antywirusowe jest bardzo droższa cenę

Avatar
mtz (niezalogowany) | 17.12.2006 14:55#45

moze to nie jest najdoskonalszy program,ale jest on naprawde dobry

Avatar
woj (niezalogowany) | 21.01.2007 22:33#46

co to jest NOD 32

Avatar
Martio (niezalogowany) | 07.02.2007 13:30#47

Nie instalować tego g**** MKS 2007! Nie da się tego odinstalować, bo amatorzy nie dodali opcji odinstalowania oprogramowania. A panel sterownia nie daje sobie rady z tym największym wirusem jakim jest MKS 2007!

Avatar
johan (niezalogowany) | 16.02.2007 14:57#48

bo MKS nie jest dla noobków :)

Avatar
grzes55555 (niezalogowany) | 27.07.2007 17:52#49

Słuchajta ludziska,firmy antywirusowe dzielą się próbkami wirusów,tak zwane coś za coś,wiec nie ważne jak antywir sie nazywa,ważne zeby robił swoje

Avatar
Norbin (niezalogowany) | 09.10.2007 20:38#50

Martio w pełni popieram... Dno i ****. MKS 2k7 jest do *****.

Avatar
Mał (niezalogowany) | 12.05.2010 18:03#51

Jak usunąć mks:( bo NIC nie działa na tego potwora w moim PC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Piotrek_20 | 26.11.2011 19:52#52

Daaawno kiedyś korzystałem z tego...

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Recenzja nowego iPada

Rewolucja czy stagnacja?
Spotkajmy się na HotZlocie!

13-15 07 2012, Zamek na Skale
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av