reklama

Marketing internetowy na SGH

Strona główna Aktualności

O autorze

W październiku rusza pierwsza edycja Podyplomowego Studium Marketingu Internetowego organizowanego przez Katedrę Marketingu przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Studium charakteryzować ma nowoczesna formuła, w ramach której słuchacze będą korzystali z wykładów uznanych profesorów oraz prelekcji praktyków Internetu. Między innymi wykłady poprowadzi Jarosław Kownacki - współzałożyciel i dyrektor ds. strategii i rozwoju firmy stat24. Głównym założeniem prelekcji jest pokazanie wykorzystania statystyk internetowych w pomiarze efektywności działań marketingowych oraz w pozyskiwaniu wiedzy o klientach.

Nasz udział w tym przedsięwzięciu jest konsekwencją zaangażowania stat24 w przygotowywanie młodych przedsiębiorców do wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia biznesu. Chcemy dzielić się z innymi naszą wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami - mówi Jarosław Kownacki ze stat24. Jestem przekonany, że słuchacze Studium odkryją, jak wielkie możliwości daje szczegółowa analiza ruchu na witrynach internetowych

Zakres tematyczny Studium obejmuje następujące obszary: Nowoczesne zarządzanie marketingowe, Istota marketingu internetowego, Strategiczne obszary e-biznesu, Społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego.

W chwili obecnej trwa rekrutacja na najbliższą edycję Studium. Inauguracja zajęć odbędzie się 20 października 2006 r. Szczegółowe informacje, w tym program Studium, znajdują się na stronie: www.marketing-internetowy.edu.pl.

© dobreprogramy

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieNie wiemy, co jemy - państwowe badania to kropla w morzu. Projekt FoodRentgen chce to zmienić