Marketing internetowy na SGH Strona główna Aktualności19.09.2006 18:20 Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski W październiku rusza pierwsza edycja Podyplomowego Studium Marketingu Internetowego organizowanego przez Katedrę Marketingu przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Studium charakteryzować ma nowoczesna formuła, w ramach której słuchacze będą korzystali z wykładów uznanych profesorów oraz prelekcji praktyków Internetu. Między innymi wykłady poprowadzi Jarosław Kownacki - współzałożyciel i dyrektor ds. strategii i rozwoju firmy stat24. Głównym założeniem prelekcji jest pokazanie wykorzystania statystyk internetowych w pomiarze efektywności działań marketingowych oraz w pozyskiwaniu wiedzy o klientach. Nasz udział w tym przedsięwzięciu jest konsekwencją zaangażowania stat24 w przygotowywanie młodych przedsiębiorców do wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia biznesu. Chcemy dzielić się z innymi naszą wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami - mówi Jarosław Kownacki ze stat24. Jestem przekonany, że słuchacze Studium odkryją, jak wielkie możliwości daje szczegółowa analiza ruchu na witrynach internetowych Zakres tematyczny Studium obejmuje następujące obszary: Nowoczesne zarządzanie marketingowe, Istota marketingu internetowego, Strategiczne obszary e-biznesu, Społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego. W chwili obecnej trwa rekrutacja na najbliższą edycję Studium. Inauguracja zajęć odbędzie się 20 października 2006 r. Szczegółowe informacje, w tym program Studium, znajdują się na stronie: www.marketing-internetowy.edu.pl. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Awaria w banku Millennium. Nie działa bankowość internetowa 25 maj 2020 Karolina Modzelewska Internet 177 BLIK otworzył sklep internetowy. Sprzedaje m.in. kubki, koszulki i bluzy 3 cze 2020 Oskar Ziomek Internet Biznes 41 YouTube jako katalog produktów i internetowy sklep – Google testuje kontrowersyjny pomysł 11 paź 2020 Oskar Ziomek Internet Biznes 69 Konta UFG i TFG dostępne przez Profil Zaufany – możesz go założyć przez bankowość internetową 10 paź 2020 Oskar Ziomek Internet Biznes Bezpieczeństwo 21
Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski W październiku rusza pierwsza edycja Podyplomowego Studium Marketingu Internetowego organizowanego przez Katedrę Marketingu przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Studium charakteryzować ma nowoczesna formuła, w ramach której słuchacze będą korzystali z wykładów uznanych profesorów oraz prelekcji praktyków Internetu. Między innymi wykłady poprowadzi Jarosław Kownacki - współzałożyciel i dyrektor ds. strategii i rozwoju firmy stat24. Głównym założeniem prelekcji jest pokazanie wykorzystania statystyk internetowych w pomiarze efektywności działań marketingowych oraz w pozyskiwaniu wiedzy o klientach. Nasz udział w tym przedsięwzięciu jest konsekwencją zaangażowania stat24 w przygotowywanie młodych przedsiębiorców do wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia biznesu. Chcemy dzielić się z innymi naszą wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami - mówi Jarosław Kownacki ze stat24. Jestem przekonany, że słuchacze Studium odkryją, jak wielkie możliwości daje szczegółowa analiza ruchu na witrynach internetowych Zakres tematyczny Studium obejmuje następujące obszary: Nowoczesne zarządzanie marketingowe, Istota marketingu internetowego, Strategiczne obszary e-biznesu, Społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego. W chwili obecnej trwa rekrutacja na najbliższą edycję Studium. Inauguracja zajęć odbędzie się 20 października 2006 r. Szczegółowe informacje, w tym program Studium, znajdują się na stronie: www.marketing-internetowy.edu.pl. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji