Marketing internetowy na SGH Strona główna Aktualności19.09.2006 18:20 Udostępnij: Facebook Twitter Polub: O autorze Kamil Cybulski W październiku rusza pierwsza edycja Podyplomowego Studium Marketingu Internetowego organizowanego przez Katedrę Marketingu przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Studium charakteryzować ma nowoczesna formuła, w ramach której słuchacze będą korzystali z wykładów uznanych profesorów oraz prelekcji praktyków Internetu. Między innymi wykłady poprowadzi Jarosław Kownacki - współzałożyciel i dyrektor ds. strategii i rozwoju firmy stat24. Głównym założeniem prelekcji jest pokazanie wykorzystania statystyk internetowych w pomiarze efektywności działań marketingowych oraz w pozyskiwaniu wiedzy o klientach. Nasz udział w tym przedsięwzięciu jest konsekwencją zaangażowania stat24 w przygotowywanie młodych przedsiębiorców do wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia biznesu. Chcemy dzielić się z innymi naszą wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami - mówi Jarosław Kownacki ze stat24. Jestem przekonany, że słuchacze Studium odkryją, jak wielkie możliwości daje szczegółowa analiza ruchu na witrynach internetowych Zakres tematyczny Studium obejmuje następujące obszary: Nowoczesne zarządzanie marketingowe, Istota marketingu internetowego, Strategiczne obszary e-biznesu, Społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego. W chwili obecnej trwa rekrutacja na najbliższą edycję Studium. Inauguracja zajęć odbędzie się 20 października 2006 r. Szczegółowe informacje, w tym program Studium, znajdują się na stronie: www.marketing-internetowy.edu.pl. Udostępnij: Facebook Twitter Polub: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz też... 39 Dzięki sztucznej inteligencji tania kamerka internetowa zastąpiła Kinecta Na liście powodów, ze względu na które można nie lubić Microsoftu poczesne miejsce zajmować będzie ubicie Kinecta. To genialne urządzenie łączyło kamery i wykorzystujący emiter podczerwieni sensor…