Microsoft podnosi ceny polskich wersji produktów Strona główna Aktualności07.06.2006 13:17 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Potwierdziły się nieoficjalne sygnały od dystrybutorów. Microsoft zdecydował o podwyżce cen wielu produktów w polskich wersjach językowych. Koncern poinformował o tym oficjalnie w wydaniu specjalnym Dwutygodnika Handlowego dla Partnerów. Zmiany cen dotkną produktów pudełkowych i licencji w programach licencjonowania grupowego Open, Open Value, Select, Enterprise, School i Campus, w polskich i wschodnioeuropejskich wersjach językowych. Podwyżka nie dotyczy, popularnych w Polsce, produktów w wersji OEM. Nie obejmuje też sprzętu - klawiatur i myszek sygnowanych logo Microsoft. Ceny produktów np. w angielskich wersjach również pozostaną na dotychczasowym poziomie (wersje angielskie były dotąd droższe od polskich). Wyższe ceny będą obowiązywać od 1 lipca b.r. Microsoft nie wystosował jeszcze oficjalnego komunikatu prasowego w tej sprawie, jednak jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie skala podwyżek wyniesie od 7 do 10%, a sama decyzja jest tłumaczona koniecznością dostosowania poziomu cen do innych krajów Unii Europejskiej. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także TP-Link Tapo P100: inteligentne gniazdko z Wi-Fi za 60 złotych 4 lut 2020 Materiał prasowy Sprzęt SmartDom 0 Polska firma pozyskała 22 mln dol. na rozwój. Wspomaga m.in. Microsoft i Teslę 6 lut 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Biznes IT.Pro 16 PlayStation 5 coraz bliżej. Sony Polska uruchamia specjalny newsletter 4 lut 2020 Piotr Urbaniak Sprzęt Gaming 21 Produkty Microsoftu najczęstszym celem cyberprzestępców w 2019 roku 7 lut 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie Bezpieczeństwo 26
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Potwierdziły się nieoficjalne sygnały od dystrybutorów. Microsoft zdecydował o podwyżce cen wielu produktów w polskich wersjach językowych. Koncern poinformował o tym oficjalnie w wydaniu specjalnym Dwutygodnika Handlowego dla Partnerów. Zmiany cen dotkną produktów pudełkowych i licencji w programach licencjonowania grupowego Open, Open Value, Select, Enterprise, School i Campus, w polskich i wschodnioeuropejskich wersjach językowych. Podwyżka nie dotyczy, popularnych w Polsce, produktów w wersji OEM. Nie obejmuje też sprzętu - klawiatur i myszek sygnowanych logo Microsoft. Ceny produktów np. w angielskich wersjach również pozostaną na dotychczasowym poziomie (wersje angielskie były dotąd droższe od polskich). Wyższe ceny będą obowiązywać od 1 lipca b.r. Microsoft nie wystosował jeszcze oficjalnego komunikatu prasowego w tej sprawie, jednak jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie skala podwyżek wyniesie od 7 do 10%, a sama decyzja jest tłumaczona koniecznością dostosowania poziomu cen do innych krajów Unii Europejskiej. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji