reklama

Nowa kampania marketingowa Visty

Strona główna Aktualności

O autorze

Administrator infrastruktury obsługującej portal dobreprogramy i pasjonat nowych technologii spod różnych znaków. Przed pracą miłośnik gry w squasha, po pracy fan Formuły 1.

Microsoft uruchomił nową kampanię marketingową Windows Vista, która ma podnieść wyniki sprzedaży najnowszego systemu operacyjnego tej firmy. Zbliżają się w końcu pierwsze święta Bożego Narodzenia w życiu Visty (poprzednie korporacja "przegapiła" wydając system dopiero pod koniec stycznia). Nie od wczoraj wiadomo natomiast, że to właśnie w tym okresie sprzedaż nowych komputerów, a co za tym idzie - także systemów, jest największa.

Nowa kampania jest kolejnym dowodem na to, że w dzisiejszych czasach podanie listy trzech czy dziesięciu najlepszych cech produktu już nie wystarcza. Teraz trzeba skonstruować listę aż stu zalet. Taką listę wykonał też Microsoft odnośnie systemu Windows Vista i nazwał ją 100 powodów, które sprawią, że zaniemówisz. Możemy się z niej dowiedzieć między innymi, że Vista jest jak cyfrowy sklep ze słodyczami. Oprócz tego zachwalane są nowe funkcje zabezpieczeń, kopii zapasowych, multimediów czy opcje dla komputerów przenośnych.

Całość można przeczytać w języku angielskim na stronie domowej Windows Vista. Wiadomo jednak na pewno, że Microsoft nie wygrał pojedynku z firmą Apple, która opublikowała listę aż 300 cech nowego Mac OS X Leopard... A kiedy zamiast ulotek będą drukowane książki?

© dobreprogramy
reklama

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieNie wiemy, co jemy - państwowe badania to kropla w morzu. Projekt FoodRentgen chce to zmienić