Pobieranie filmów z sieci = kradzież samochodu Strona główna Aktualności24.03.2004 15:57 Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Motion Picture Association (MPA) rozpoczyna kampanię, w ramach której przed seansami w kinach na całym świecie będzie wyświetlany krótki film, w którym darmowe pobieranie filmów z Internetu i kupno pirackich płyt DVD są porównywane do kradzieży samochodu lub torebki. W ten sposób MPA chce poruszyć sumienia nastolatków i ograniczyć popularność piractwa. Badania przeprowadzone na brytyjskiej młodzieży wykazały bowiem, że aż 62% osób które zobaczyły film rozważa możliwość zaprzestania korzystania z "piratów". "Międzynarodowa kampania to część szerszych działań prowadzonych przez firmy należące do MPA w ostatnich miesiącach, mających na celu zwrócenie uwagi opinii publicznej na kwestie związane z piractwem" - mówi Jack Valenti, prezes organizacji. MPA szacuje, że amerykańska branża filmowa traci na piractwie 3,5 mld USD rocznie. Pomysłodawcy kampanii chcą sprawić, że młodzież zacznie negatywnie postrzegać ściąganie filmów z Sieci i kupno nielegalnych kopii. Obecnie korzystanie z "piratów" niewiele osób uważa za czyn moralnie naganny. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Google Chrome otrzyma nową funkcję bezpieczeństwa – zablokuje niebezpieczne pobierania 7 lut 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Internet Bezpieczeństwo 21 Rozliczasz PIT przez internet? Uważaj na ataki – możesz stracić całe oszczędności 30 sty 2020 Oskar Ziomek Internet Bezpieczeństwo 55 Apple: nowa funkcja w iOS pozwoli odblokować samochód iPhone'em 6 lut 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie SmartDom TechMoto 25 Navitel AR250 NV – nowy wideorejestrator samochodowy za 129 złotych 4 lut 2020 Materiał prasowy Sprzęt TechMoto 1
Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Motion Picture Association (MPA) rozpoczyna kampanię, w ramach której przed seansami w kinach na całym świecie będzie wyświetlany krótki film, w którym darmowe pobieranie filmów z Internetu i kupno pirackich płyt DVD są porównywane do kradzieży samochodu lub torebki. W ten sposób MPA chce poruszyć sumienia nastolatków i ograniczyć popularność piractwa. Badania przeprowadzone na brytyjskiej młodzieży wykazały bowiem, że aż 62% osób które zobaczyły film rozważa możliwość zaprzestania korzystania z "piratów". "Międzynarodowa kampania to część szerszych działań prowadzonych przez firmy należące do MPA w ostatnich miesiącach, mających na celu zwrócenie uwagi opinii publicznej na kwestie związane z piractwem" - mówi Jack Valenti, prezes organizacji. MPA szacuje, że amerykańska branża filmowa traci na piractwie 3,5 mld USD rocznie. Pomysłodawcy kampanii chcą sprawić, że młodzież zacznie negatywnie postrzegać ściąganie filmów z Sieci i kupno nielegalnych kopii. Obecnie korzystanie z "piratów" niewiele osób uważa za czyn moralnie naganny. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji