r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

abcMagazynu 17.9.7

Strona główna Mac Firma Programy do prowadzenia firmy
Pobierz program przy pomocy Asystenta pobierania Asystent może proponować instalację ofert reklamowych, na które nie musisz wyrażać zgody w celu pobrania programu. Możesz też użyć linków bezpośrednich bez asystenta (przycisk obok). W przypadku omyłkowej instalacji niechcianego oprogramowania polecamy skorzystanie z naszego poradnika.

abcMagazynu to intuicyjny i prosty program do prowadzenia magazynów dostępny dla systemów operacyjnych Windows oraz Mac OS.

Galeria programu

Aplikacja oferuje możliwość prowadzenia dowolnej ilości magazynów, obsługuje dokumenty PZ, WZ, RW, PW, PL, MM i inne, a także umożliwia prowadzenie nieograniczonego indeksu produktów i usług. abcMagazynu wyposażony został w funkcje obsługi dokumentów i magazynów walutowych. Automatycznie pobiera kursy walut, tabele NBP czy dokumenty w j. angielskim.

abcMagazynu pozwala automatycznie tworzyć lokalne kopie bezpieczeństwa wszystkich zgromadzonych w programie danych, co zabezpiecza przedsiębiorce przed utratą istotnych dla niego informacji i dokumentów.

Wybrane funkcje programu

Magazyn

  • Obsługa dowolnie wielu magazynów
  • Obsługa dowolnie wielu produktów na magazynach
  • Możliwość budowania dowolnego drzewa kategorii produktów
  • Obsługa magazynów prowadzonych w różnych walutach
  • Obsługa wszystkich rodzajów dokumentów magazynowych, m.in.: PZ, WZ, RW, PW, PL, MM
  • Kilka szablonów dokumentów do wyboru oraz edytor pozwalający na ich dowolne modyfikowanie oraz tworzenie zupełnie własnych wyglądów
  • Możliwość umieszczenia loga na dokumentach oraz znaku wodnego
  • Dokumenty walutowe, automatycznie aktualizowane kursy walut, informacje o tabeli NBP, z której pochodzi dany kurs
  • Dokumenty w języku angielskim, niemieckim oraz dwujęzyczne
  • Możliwość importu produktów z wielu obsługiwanych formatów
  • Możliwość eksportu produktów i dokumentów do wielu formatów i programów

Kontrahenci

  • Baza kontrahentów, możliwość wylistowania wszystkich dokumentów kontrahenta, sprawdzenia salda kontrahenta, wystawienia wezwania do zapłaty
  • Możliwość przypisania kontrahentowi indywidualnego cennika, formy płatności, terminu płatności, rabatu, kredytu kupieckiego
  • Możliwość kategoryzowania kontrahentów
  • Możliwość tworzenia błyskawicznych notatek do kontrahentów i opisywania zdarzeń z nimi związanych

Uwaga!

  • Wersja darmowa pozwala na wystawienie do 10 dokumentów miesięcznie. Chcąc korzystać z edycji bezpłatnej należy aktywować z poziomu aplikacji bezpłatną licencję.
© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

Zaloguj się, aby dodać swoją recenzję!

Komentarze

0 nowych
Nikt nie napisał jeszcze komentarza, możesz być pierwszy!
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.