Amazon zablokował 3000 kont sprzedawców, którzy oferowali produkty 600 chińskich marek. Zdaniem przedstawicieli platformy decyzja ta nie ma nic wspólnego z krajem pochodzenia produktów i sprzedawców.

bEUqMdYl

Amazon blokuje 300 kont sprzedawców, którzy oferowali produkty 600 chińskich marek. Jak mówią przedstawiciele sklepu, nie ma tu mowy o dyskryminacji użytkowników pochodzących z Chin. Takie działania są elementem strategii Amazona, która ma pomóc uporać się z zalewem fałszywych recenzji.

Walka Amazona z opłaconymi, fałszywymi recenzjami trwa od lat. W 2016 roku firma oficjalnie zakazała motywowania użytkowników do tworzenia fałszywych opinii na temat zakupionych produktów. Mimo to zjawisko to nie zniknęło. W związku z tym amerykańska platforma zdecydowała się na bardziej bezpośrednie środki.

Amazon w swoim stanowisku informuje, że ciężko pracuje nad tym, by pozwolić użytkownikom czerpać pozytywne doświadczenia z zakupów w ich sklepie. Równie ważne jest dla nich dbanie o interesy sprzedawców i uczciwą konkurencję.

Firma zauważa, że klienci polegają na opiniach dotyczących konkretnych produktów i w związku z tym stworzona została polityka ich dotycząca. Jest ona prosta, a osoby, które nie przestrzegają ustalonych zasad, muszą liczyć się z karą. Niezależnie od tego, czy są z Chin, czy z jakiegokolwiek innego miejsca na świecie.

bEUqMdYn

Programy

Aktualizacje
Aktualizacje
Nowości
Komentarze (21)
bEUqMdZj