Aplikacja InPost przestanie działać. Paczkomaty z ograniczonymi funkcjami

Czeka nas całodobowa przerwa techniczna w usługach InPostu. Przez cały Paczkomaty będą oferować tylko ograniczoną funkcjonalność. Aplikacja nie będzie działać.

Nowe metody płatności w InPost Mobile
Nowe metody płatności w InPost Mobile
Źródło zdjęć: © Flickr

31.10.2021 08:06

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

InPost zapowiada, że 1 listopada czeka nas całodobowa przerwa techniczna. W tym dniu od godziny 00:00 do 23:59 wyłączona zostanie część funkcji Paczkomatów. Ponadto czekają nas problemy z korzystaniem z aplikacji mobilnej InPostu, a także między innymi z wygenerowaniem etykiet nadawczych.

1 listopada Paczkomaty stracą część funkcji. Nie będzie można nadać za ich pośrednictwem przesyłki. Odbieranie paczek będzie jednak ciągle możliwe. Jak czytamy w komunikacie prasowym firmy InPost: "Z uwagi na prace serwisowe w terminie 1 listopada (poniedziałek) w godzinach 00:01-23:59 (24 godziny) nie będzie możliwości tworzenia i umieszczania przesyłek w Paczkomatach. Pomimo przerwy, bez problemu odbierzecie przesyłki z Paczkomatów przy pomocy kodu QR lub kodu odbioru".

Nie będzie działać też aplikacja mobilna InPostu. Kolejnym utrudnieniem dla klientów firmy będzie wyłączenie możliwości wygenerowania kodu zwrotu paczki zamówionej przez Allegro. Platforma wyszła jednak naprzeciw oczekiwaniom klientów i wydłużyła czas na wygenerowanie kodu zwrotu. Wydłużeniu uległ także termin odbioru przesyłki.

Klienci Allegro nie będą mieli też możliwości przekierowania paczki w dniu 1 listopada. Wszystkie szczegóły dotyczące problemów dla użytkowników serwisu sprzedażowego opisane są w komunikacie.

Programy

Zobacz więcej
Komentarze (33)