Cyberpunk 2077: Hotfix 1.06 to zbawienie dla konsolowców

Cyberpunk 2077: Hotfix 1.06 to zbawienie dla konsolowców

Cyberpunk 2077: Hot 1.06
Cyberpunk 2077: Hot 1.06
Marcin Watemborski
24.12.2020 10:15, aktualizacja: 24.12.2020 10:57

Po premierze "Cyberpunka 2077" zwolennicy konsol PlayStation 4 oraz Xbox One niemal od razu zaczęli narzekać, że produkcja jest niegrywalna. Pomijając liczne błędy, gra się zawieszała lub wyłączała. Krokiem milowym był hotfix 1.05, lecz na tym CD Projekt RED nie poprzestał. Jest kolejna aktualizacja!

"Cyberpunk 2077" to najbardziej wyczekiwana produkcja ostatnich lat. CD Projekt RED zrobił niezłą burzę wokół tej gry, ale dzień premiery przyniósł rozczarowania. Akcje firmy zaczęły lecieć na łeb, na szyję, a oburzenie graczy sięgało zenitu.

Cyberpunk 2077 – pieśń przyszłości

W większości przypadków dotyczyło one problemów ze stabilnością gry na konsolach poprzedniej generacji – PlayStation 4 oraz Xbox One. Pierwotnie "Cyberpunk 2077" po prostu był na nich niegrywalny i zamiast przyjemności rozgrywki dostarczał coraz potężniejszej irytacji.

2 dni po premierze pojawił się hotfix 1.04, który eliminował wiele niedociągnięć samej gry, ale też poprawiał jej stabilność. Mimo tego nie można było z uśmiechem na twarzy eksplorować Night City, ponieważ co chwilę migotał ekran, postaci przestały się poruszać, a sam program nie odpowiadał. Krokiem milowym był hotfix 1.05 (19 grudnia 2020), który znacząco poprawił wydajność gry.

Cyberpunk 2077: Hotfix 1.06 poprawia stabilność

CD Projekt RED jest pod ogromną presją – zarówno ze strony graczy, dziennikarzy jak i inwestorów, dlatego spocząć na laurach nie może. **Właśnie został wypuszczony hotfix 1.06.**Poprawi koncentrują się głównie na optymalizacji gry. Dotyczy to wersji na PC oraz konsole.

W przypadku pecetów chodzi o zniesienie 8-megabajtowego limitu wielkości pliku zapisu, który powodował błędy, wskutek czego gracze tracili postępy w grze. Konsolowcy mogą się natomiast cieszyć z poprawy zarządzania pamięcią i ulepszenia stabilności, dzięki czemu "Cyberpunk 2077" będzie się mniej zawieszał. Nie oznacza to jednak tego, że crashe przestaną w ogóle występować.

Oprócz tego z zadania "Second Conflict" został usunięty Dum Dum, który nie będzie się już pojawiał przy wejściu do Totentanz.

Więcej informacji znajdziecie na stronie producenta.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (36)