Kaspersky Lab uruchamia nowy portal pomocy technicznej

Kaspersky Lab uruchamia nowy portal pomocy technicznej27.11.2006 16:13

Kaspersky Lab, producent oprogramowania zabezpieczającego, uruchomił nowyportal będący centrum wsparcia technicznego skierowany doużytkowników produktów Kaspersky. Serwis zawiera informacje o ochronie wszystkich rodzajów systemówIT, od urządzeń PDA i smartfonów po serwery plików oraz systemypocztowe. Portal zawiera także rozwiązania najczęściejwystępujących problemów, forum dla użytkowników oraz systempozwalający na wysyłanie zapytań bezpośrednio do ekspertów zKaspersky Lab. Portal oferuje dostęp do obszernej, łatwej w użytkowaniu iregularnie uaktualnianej bazy danych publikacji, statystyk iartykułów technicznych obejmujących wiele tematów związanych zochroną informacji, produktami Kaspersky Lab i zasadami ichdziałania oraz często występującymi błędami. Czytelnicy mogąskonfigurować powiadomienie, dzięki któremu będą informowani opojawianiu się nowych publikacji. Obecnie dostępna jest angielskojęzyczna wersja portalu.Uruchomienie wersji polskiej jest planowane na najbliższąprzyszłość. Portal dostępny jest pod adresem: kaspersky.com/support.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)