Kostka Curiosity rozbita, jeden gracz został bogiem i zarobi

27.05.2013 09:43

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Peter Molyneux po odejściu z Lionhead Studios założył swoje niezależne 22Cans, które miało robić gry na bazie niezwykłych pomysłów twórcy. Pierwszym dziełem zespołu było przenośne Curiosity. Sprawdzano ile czasu zajmie ciekawskim dotarcie do środka olbrzymiej kostki, poprzez rozbijanie jej powoli warstwa po warstwie. Obiecywano, że we wnętrzu czeka niesamowita nagroda. Pół roku oraz przeszło 25 miliardów zniszczonych „kwadracików” składających się na całość później i mamy jedynego zwycięzcę — 18-letni Szkot Bryan Henderson zostanie bogiem.

Curiosity - what's inside the cube winner video

Młodzieniec zarejestrował się do gry rano. Godzinę później usunął ostatni sześcianik z Curiosity, bijąc 30 tysięcy osób próbujących w tym samym czasie i odsłaniając dotychczasową tajemnicę. Otóż w nadchodzącym projekcie GODUS 22Cans, czyli strategii będącej ideowym spadkobiercą niezapomnianego Populousa, zostanie on wywyższony ponad innych. Okazuje się, że wszyscy wcielający się tutaj w bóstwa, kierujące losami swoich plemion, spełniać będą boską wolę Hendersona właśnie. Ale nie tylko sny o potędze i sławie będą zrealizowane — Molyneux obiecuje również bogactwo, bo Bryan od tego, co zarobi GODUS, dostawać ma jakiś procent. Ile? Nie wiadomo.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (16)