Książki o Internecie w nowym QuickRage

Strona głównaKsiążki o Internecie w nowym QuickRage
30.06.2015 10:51
Książki o Internecie w nowym QuickRage
Paweł Piskurewicz
Paweł Piskurewicz
bEhtHati

Dzięki pakietom BookRage i QuickRage małym kosztem można powiększyć swoją kolekcję e-booków o tytuły z wielu różnych dziedzin. QuickRage prezentuje literaturę faktu, poradniki czy eseje, a wiec wszystko co nie jest literaturą piękną i beletrystyką na której skupia się BookRage. Zbiorcza nazwa najnowszego pakietu to Internet. W jego ramach znajdziemy publikacje dotyczące różnych form aktywności w social mediach, biznesie i wielu innych dziedzinach powiązanych z siecią. Dominują wśród nich prace rodzimych autorów, skupiające się w dużej mierze na lokalnym rynku. Tym razem w pakiecie podstawowym którego minimalna cena wynosi 1 zł znajdziemy:„25 najlepszych polskich start-upów” Daniela Kotlińskiego – pierwsza tego typu publikacja na naszym rynku. Dowiemy się z niej między innymi, jak powstawały nasze najbardziej innowacyjne biznesy, jak wyglądały ich strategie marketingowe, skąd ich założyciele pozyskiwali fundusze, a także jak wyglądało wchodzenie na rynki zagraniczne i zdobywanie znajomości w USA. „Dot.s(com)plikowane” Randi Zuckerberg – książka autorstwa siostry Marka Zuckerberga opisuje jak przetrwać w jednym kawałku życie w sieci – od etykiety usuwania kogoś z listy znajomych i potęgi crowdsourcingu po zagrożenia wynikające z oznaczania znajomych na zdjęciach, a także jak istotne jest, by nauczyć nasze dzieci bezpiecznego korzystania z nowych technologii.„Fenomen Facebooka” praca zbiorcza pod redakcją Grażyny Penkowskiej – zespół autorów "Fenomenu Facebooka" otwiera ważne pole problemowe dla pedagogiki. Autorki i Autorzy poszczególnych rozdziałów analizują fenomen Facebooka, unikając demonizowania tej przestrzeni, wskazując ważne obszary i konteksty domagające się pogłębionych eksploracji. „Mobile dla managerów” Marcina Zaremby – autor kieruje ją do trzech grup czytelników: menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny oraz pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej. [img=book3]Po opłaceniu więcej niż aktualna średnia cena pakietu (obecnie jest to około 15 zł), otrzymamy dodatkowo „Rewolucja social media” Michała Sadowskiego oraz “Rozmowy z aniołami” Daniela Kotlińskiego. Gdy nasza wpłata przekroczy 20 zł do kompletu dołączy „WebShows: Sekrety wideo w internecie” Krzysztofa Gonciarza. Więcej o poszczególnych książkach można przeczytać na oficjalnej stronie zbiórki.

bEhtHasB

Za książki możemy zapłacić przelewem, kartami oraz za pośrednictwem Dotpay i PayPal. Kwota jest rozdzielana pomiędzy autorów oraz organizatorów akcji BookRage. Zakupione e-booki możemy w prosty sposób wysłać do czytnika Kindle oraz Pocketbook. Od kilku miesięcy dostępna jest także wirtualna półka, na której gromadzimy zakupione książki. Obecny QuicRage potrwa jeszcze sześć dni.

Programy

Aktualizacje
Aktualizacje
Nowości
Udostępnij:
bEhtHatz