Microsoft podnosi ceny polskich wersji produktów

Strona głównaMicrosoft podnosi ceny polskich wersji produktów
07.06.2006 13:17

Potwierdziły się nieoficjalne sygnały od dystrybutorów.Microsoft zdecydował o podwyżce cen wielu produktów w polskichwersjach językowych. Koncern poinformował o tym oficjalnie wwydaniu specjalnym Dwutygodnika Handlowego dla Partnerów. Zmiany cen dotkną produktów pudełkowych i licencji w programachlicencjonowania grupowego Open, Open Value, Select, Enterprise,School i Campus, w polskich i wschodnioeuropejskich wersjachjęzykowych. Podwyżka nie dotyczy, popularnych w Polsce, produktów wwersji OEM. Nie obejmuje też sprzętu - klawiatur i myszeksygnowanych logo Microsoft. Ceny produktów np. w angielskichwersjach również pozostaną na dotychczasowym poziomie (wersjeangielskie były dotąd droższe od polskich). Wyższe ceny będą obowiązywać od 1 lipca b.r. Microsoft niewystosował jeszcze oficjalnego komunikatu prasowego w tej sprawie,jednak jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie skala podwyżek wyniesieod 7 do 10%, a sama decyzja jest tłumaczona koniecznościądostosowania poziomu cen do innych krajów Unii Europejskiej.

bDUvlobp
Udostępnij:
bDUvlocn