Pipeline — Valve pomaga młodym wejść do branży gier

Coraz więcej młodych ludzi pragnęłoby wejść do branży gier, ale niestety często progi są dla nich po prostu za wysokie. Z myślą o pomocy pełnym młodzieńczego zapału fanom świata elektronicznej rozrywki, chcącym przejść kiedyś na zawodostwo, firma Valve, twórcy popularnej platformy cyfrowej dystrybucji Steam, uruchomiła program Pipeline. Dzięki niemu zainteresowani dowiedzą się chociażby, w którym kierunku się kształcić, jakie bywają wymagania wydawców i od czego w ogóle wypadałoby zacząć, poważnie myśląc o związaniu przyszłości z grami.

15.07.2013 10:37

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Introducing: Valve Pipeline

Valve postanowiło zgodzić się na przeprowadzenie eksperymentu, czy firma, która na co dzień skupia działających od lat na rynku specjalistów, jest w stanie wziąć pod opiekę studentów bez doświadczenia, żeby odpowiednio ich wyszkolić. Stawia się ponadto na bliski kontakt ze społecznością młodych ludzi zafascynowanych grami, obiecując rzeczowe dyskusje plus masę materiałów multimedialnych (w tym wywiady z twórcami czy programistami, ale też poradniki). Projekt będzie się prężnie rozwijał, a zadba o to... młodzież, od której to wyszedł pomysł na rurociąg.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Komentarze (3)