Prezentacja możliwości prototypu pada Steam Controller
Steam Controller, czyli pad firmy Valve, który raczej mało podobny jest do rozwiązań dotychczas wykorzystywanych przez graczy, zyskał zainteresowanie komputerowców, chociaż nie każdy jeszcze był w stanie wyobrazić sobie go w akcji. Żeby im to ułatwić, producenci udostępnili filmik pokazowy, na którym omawiają funkcje manipulatora na przykładzie jego prototypu. Ma on po prostu działać z większością dostępnych tytułów.
14.10.2013 10:02
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Steam Controller Demonstration
Najprostsza opcja to symulowanie klawiatury i myszki, gdy pod lewą powierzchnię dotykową mamy w produkcjach FPP układ WSAD, a prawa służy do rozglądania się. W grach strategicznych jeden kciuk obsługuje kamerę, a drugi porusza kursorem. Działanie swoistych membran, tak jak resztę przycisków, można będzie oczywiście w dowolny sposób konfigurować. Kontroler jest ponoć na tyle precyzyjny, że pozwala na komfortową zabawę w strzelankach bez nawet odrobiny autonamierzania, chociaż widać, jak prowadzący demonstrację trochę obija się po ścianach w Counter-Strike...