Prezentacja możliwości silnika Unreal Engine 4 – praca na warstwach

Prezentacja możliwości silnika Unreal Engine 4 – praca na warstwach

08.08.2013 12:50

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Epic Games chciałoby, żeby technologia Unreal Engine 4 upowszechniła się w minimum podobnym stopniu, jak poprzednia jej wersja i zachęca do zainteresowania się nią graczy oraz deweloperów. W nowym materiale wideo, prezentującym możliwości narzędzi wykorzystywanych z silnikiem, pokazuje, na jakie efekty będziemy mogli liczyć w nadchodzących produkcjach (choćby proste zestawienie warstw na obiektach), a także szybkość oraz prostotę, z jakimi producenci będą mogli wprowadzić w życie swoje wizje.

Inside Unreal: Layered Materials | Feature Highlight | Unreal Engine

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także