Prezentacja możliwości silnika Unreal Engine 4 – praca na warstwach

Strona głównaPrezentacja możliwości silnika Unreal Engine 4 – praca na warstwach
08.08.2013 12:50
Prezentacja możliwości silnika Unreal Engine 4 – praca na warstwach

Epic Games chciałoby, żeby technologia Unreal Engine 4 upowszechniła się w minimum podobnym stopniu, jak poprzednia jej wersja i zachęca do zainteresowania się nią graczy oraz deweloperów. W nowym materiale wideo, prezentującym możliwości narzędzi wykorzystywanych z silnikiem, pokazuje, na jakie efekty będziemy mogli liczyć w nadchodzących produkcjach (choćby proste zestawienie warstw na obiektach), a także szybkość oraz prostotę, z jakimi producenci będą mogli wprowadzić w życie swoje wizje.

Inside Unreal: Layered Materials | Feature Highlight | Unreal Engine

Programy

Aktualizacje
Aktualizacje
Nowości
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)