x-kom rusza z kolejną odsłoną kampanii Ponad Standard

x‑kom rusza z kolejną odsłoną kampanii Ponad Standard

x-kom rusza z kolejną odsłoną kampanii Ponad Standard
22.12.2017 22:38, aktualizacja: 22.05.2018 13:30

Czy porady babci mogą się przydać w trakcie przechodzenia kolejnego etapu gry komputerowej i co oznacza wspólne dojście do 14 levelu? Tego można dowiedzieć się z nowej odsłony kampanii Ponad Standard, w której znajdziemy zabawne historie z życia codziennego. Gry komputerowe to temat przewodni kolejnych spotów wizerunkowych x-kom, przygotowanych przez agencję reklamową PZL. Spoty pod tytułem „Babcia i wnuczek” i „Ten człowiek” to kontynuacja historii o doświadczeniach użytkowników nowych technologii. Oba filmy, w niezwykle zabawny i niemal fabularny sposób ilustrują sytuacje, które mają miejsce w każdym prawie domu i w naturalny sposób prowadzą do marki, która jest częścią tych doświadczeń. Zamiast promocji asortymentu w spotach widzimy codzienne zmagania użytkowników sprzętu komputerowego, a ujęcia produktowe zastąpiono rodzinnymi historiami. Świąteczna odsłona kampanii Ponad Standard składa się z dwóch spotów reklamowych emitowanych w Internecie. Każdy w zabawny sposób przedstawia współczesne problemy fanów gamingu. Pierwszy spot wyemitowany został na kanale marki w serwisie YouTube pod koniec listopada. Do tej pory obejrzało go blisko 100 tys. osób. Bohaterami filmu są babcia i jej kilkuletni wnuczek, który nie potrafi sobie poradzić z trudnym etapem gry. Niestety – dotarł do punktu, w którym utknął na dobre. Jak się okazuje babcia wie w tym temacie więcej, niż można by sądzić. Fabułę gry ma w małym palcu, wie również co, gdzie i kiedy należy zrobić, aby wybrnąć z impasu. Przygotowując ciasto w kuchni fachowo tłumaczy wnuczkowi, jak pokonać najtrudniejszy etap w grze komputerowej. [yt=https://www.youtube.com/watch?v=Jtt6B79v-7k]Drugi film, wyemitowany w ubiegłym tygodniu opowiada historię zbuntowanej nastolatki, która stara się przekonać rodziców do swojego chłopaka, którego zna wyłącznie z gier online. Wspólna pasja doprowadziła parę, aż do 14 levelu. Zaawansowany etap gry ma przekonać rodziców do tego, że jest to chłopak na wysokim poziomie.

x-kom - razem jesteśmy ponad standard | Odcinek 2

Obie reklamy kończą się hasłem „x-kom - ponad standard”.Filmy są częścią świątecznej kampanii. Można je znaleźć wraz z inspiracjami oraz promocyjnymi produktami na stronie Poznaj nasze inspiracje.

Kreację oraz spoty przygotowała agencja reklamowa PZL. Spot wyreżyserował Iwo Zaniewski, udźwiękowieniem zajęło się studio Halo Productions, produkcją - dom produkcyjny Film Republic, a postprodukcją - ColorOffOn Film.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)