CryENGINE z natywnym wsparciem dla Linuksa

CryENGINE z natywnym wsparciem dla Linuksa

12.03.2014 09:56

Powoli, bo powoli, ale użytkownicy systemów Linux stają się coraz bardziej atrakcyjnymi odbiorcami dla dzieł producentów gier. Trudno jeszcze jednoznacznie stwierdzić, czy to wszystko przez SteamOS od Valve oraz nadchodzące PC Steam Machines, ale fanami pingwinków zainteresowała się na poważnie firma Crytek. Zapowiedziano, że potężna technologia CryENGINE doczeka się wkrótce natywnego wsparcia dla Linuksa właśnie.

2013 Technology Showcase | CRYENGINE Technology

Temu zagadnieniu poświęcona zostanie uwaga podczas jednej z sesji w trakcie Game Developers Conference 17-21 marca. Na przykładzie Crysis 3 oraz Ryse: Son of Rome będzie także rozważało się o angażowaniu graczy w rozwój fabuły, przygotowywaniu postaci na potrzeby scenek przerywnikowych czy możliwościach konsol nowej generacji (z nastawieniem na Xboksa One). CryENGINE, jako technologia stale rozwijana, zgubiło niedawno cyferkę w nazwie. Przy ostatnich Crysisach mówiło się o 3 odsłonie narzędzi.

2013 Licensee Showcase | CRYENGINE Technology

Z niezwykle wyczekiwanych gier wykorzystujących CryENGINE warto wspomnieć przynajmniej o projekcie Star Citizen, który uzbierał już na rozwój przeszło 40 milionów dolarów, czeskim RPG Kingdom Come: Deliverance czy Evolve twórców serii Left 4 Dead. Nastawiony na Free-2-Play Crytek także mocno promuje swoją darmową strzelankę Warface, a za kulisami w tajemnicy kończy zapewne powolutku Homefront 2.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (29)