r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

CryENGINE z natywnym wsparciem dla Linuksa

Strona główna AktualnościROZRYWKA

Powoli, bo powoli, ale użytkownicy systemów Linux stają się coraz bardziej atrakcyjnymi odbiorcami dla dzieł producentów gier. Trudno jeszcze jednoznacznie stwierdzić, czy to wszystko przez SteamOS od Valve oraz nadchodzące PC Steam Machines, ale fanami pingwinków zainteresowała się na poważnie firma Crytek. Zapowiedziano, że potężna technologia CryENGINE doczeka się wkrótce natywnego wsparcia dla Linuksa właśnie.

Temu zagadnieniu poświęcona zostanie uwaga podczas jednej z sesji w trakcie Game Developers Conference 17-21 marca. Na przykładzie Crysis 3 oraz Ryse: Son of Rome będzie także rozważało się o angażowaniu graczy w rozwój fabuły, przygotowywaniu postaci na potrzeby scenek przerywnikowych czy możliwościach konsol nowej generacji (z nastawieniem na Xboksa One). CryENGINE, jako technologia stale rozwijana, zgubiło niedawno cyferkę w nazwie. Przy ostatnich Crysisach mówiło się o 3 odsłonie narzędzi.

Z niezwykle wyczekiwanych gier wykorzystujących CryENGINE warto wspomnieć przynajmniej o projekcie Star Citizen, który uzbierał już na rozwój przeszło 40 milionów dolarów, czeskim RPG Kingdom Come: Deliverance czy Evolve twórców serii Left 4 Dead. Nastawiony na Free-2-Play Crytek także mocno promuje swoją darmową strzelankę Warface, a za kulisami w tajemnicy kończy zapewne powolutku Homefront 2.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.