Adobe wybiera miesięczne aktualizacje Strona główna Aktualności16.12.2005 19:12 Udostępnij: O autorze jkolonko Choć przejście przez Microsoft w roku 2003 na comiesięczne wydawanie aktualizacji do produktów spotkało się początkowo z negatywnym komentarzem wielu krytyków, plan okazał się wypalić, czego efektem jest zwiększająca się liczbie naśladowców. Po wielu innych dużych koncernach jak Apple czy Oracle, tym razem firma Adobe zdecydowała się przejść na regularny cykl uaktualnień zamiast wydawać je na bieżąco, zaraz po przygotowaniu. Przewidywalność okazuje się wygodniejszym rozwiązaniem dla administratorów niż natychmiastowa reakcja firmy na wykryte usterki, szczególnie w przypadku gdy część produktów firmy (takie jak Adobe Reader czy Flash Player) zyskuje taką popularność, że są instalowane na dużej liczbie komputerów mających podłączenie do Internetu. Do przyjęcia podobnego planu uaktualnień przymierzała się przed przejęciem przez Adobe firma Macromedia, jednak plan został ostatecznie przesunięty na lato 2006. Firma Adobe nie ustaliła jeszcze, czy przejmie od Microsoftu również praktykę wcześniejszego powiadamiania o zamiarze wydania aktualizacji. Przy takim posunięciu pozostaje ciekawość, czy do przejęcia strategii comiesięcznego łatania ostatecznie nie Adobe skłonił fakt, iż Microsoftowi prawdopodobnie udało się skuteczniej poinformować użytkowników w ubiegłym miesiącu o konieczności aktualizacji Macromedia Flash Playera niż zrobił to sam producent. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Adobe Photoshop ma 30 lat. Są nowe funkcje w wersji na desktopy i iPady 20 lut 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie 74 Adobe Flash umiera, ale kultowe gry – nie. Uratowano 38 tysięcy tytułów 4 lut 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie Gaming Bezpieczeństwo 24 Produkty Microsoftu najczęstszym celem cyberprzestępców w 2019 roku 7 lut 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie Bezpieczeństwo 26 TP-Link RE190: wzmacniacz Wi-Fi z obsługą OneMesh. Wystarczy 100 złotych 21 lut 2020 Materiał prasowy Sprzęt SmartDom 1
Udostępnij: O autorze jkolonko Choć przejście przez Microsoft w roku 2003 na comiesięczne wydawanie aktualizacji do produktów spotkało się początkowo z negatywnym komentarzem wielu krytyków, plan okazał się wypalić, czego efektem jest zwiększająca się liczbie naśladowców. Po wielu innych dużych koncernach jak Apple czy Oracle, tym razem firma Adobe zdecydowała się przejść na regularny cykl uaktualnień zamiast wydawać je na bieżąco, zaraz po przygotowaniu. Przewidywalność okazuje się wygodniejszym rozwiązaniem dla administratorów niż natychmiastowa reakcja firmy na wykryte usterki, szczególnie w przypadku gdy część produktów firmy (takie jak Adobe Reader czy Flash Player) zyskuje taką popularność, że są instalowane na dużej liczbie komputerów mających podłączenie do Internetu. Do przyjęcia podobnego planu uaktualnień przymierzała się przed przejęciem przez Adobe firma Macromedia, jednak plan został ostatecznie przesunięty na lato 2006. Firma Adobe nie ustaliła jeszcze, czy przejmie od Microsoftu również praktykę wcześniejszego powiadamiania o zamiarze wydania aktualizacji. Przy takim posunięciu pozostaje ciekawość, czy do przejęcia strategii comiesięcznego łatania ostatecznie nie Adobe skłonił fakt, iż Microsoftowi prawdopodobnie udało się skuteczniej poinformować użytkowników w ubiegłym miesiącu o konieczności aktualizacji Macromedia Flash Playera niż zrobił to sam producent. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji