Awaria w PKO BP. Nie działa logowanie do IKO (aktualizacja) Strona główna Aktualności21.08.2020 09:29 Awaria w banku PKO BP /fot. downdetector.pl Udostępnij: O autorze Arkadiusz Stando @coldrain Klienci banku PKO BP od rana mają problem z logowaniem się do aplikacji mobilnej IKO. Problemy występują od około godziny 8:00. Na stronie banku potwierdzono utrudnienia. Aktualizacja: problemy z działaniem aplikacji mobilnej IKO zostały rozwiązane. Bank informuje, że to już koniec awarii oraz przeprasza za niedogodności. Aplikacja mobilna IKO banku PKO BP nie działa. Klienci zwracają uwagę na problemy z logowaniem. Nie ma natomiast awarii żadnej z pozostałych usług. Bez problemów można płacić kartą, a także logować się do bankowości internetowej z poziomu przeglądarki internetowej, czyli do serwisu iPKO. Awaria w banku PKO BP – nie działa aplikacja mobilna Na stronie internetowej banku znalazł się już komunikat. "Trwają utrudnienia w IKO. Przepraszamy, pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Wszystkie karty płatnicze i serwis internetowy iPKO działają". W serwisie downdetector.pl widzimy już kilkaset zgłoszeń problemów z działaniem serwisu w ciągu minuty. Awaria dotknęła użytkowników z całego kraju. Bank PKO BP nie poinformował, kiedy problemy mogą ustąpić. Z racji na udostępniony na stronie banku komunikat możemy się domyślać, że trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Prawdopodobnie wkrótce działanie aplikacji IKO wróci do normy. Aplikację IKO na Androida oraz iOS można znaleźć w naszym katalogu oprogramowania. Oprogramowanie Internet Biznes Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także PKO BP pozwoli w IKO podpiąć kartę z innego banku i dokonywać płatności mobilnych 8 paź 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie Biznes 57 PKO BP: płatności zbliżeniowe w smartfonach Huawei z HMS – wystarczy IKO z AppGallery 21 wrz 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Biznes 22 Bank Millenium pokaże stan konta z Aliora, mBanku, ING i nie tylko. Nowość w bankowości 22 sty 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Internet 137 Utrudnienia w bankach w sobotę i niedzielę: problemy w mBanku, PKO BP i nie tylko 20 cze 2020 Oskar Ziomek Internet 58
Udostępnij: O autorze Arkadiusz Stando @coldrain Klienci banku PKO BP od rana mają problem z logowaniem się do aplikacji mobilnej IKO. Problemy występują od około godziny 8:00. Na stronie banku potwierdzono utrudnienia. Aktualizacja: problemy z działaniem aplikacji mobilnej IKO zostały rozwiązane. Bank informuje, że to już koniec awarii oraz przeprasza za niedogodności. Aplikacja mobilna IKO banku PKO BP nie działa. Klienci zwracają uwagę na problemy z logowaniem. Nie ma natomiast awarii żadnej z pozostałych usług. Bez problemów można płacić kartą, a także logować się do bankowości internetowej z poziomu przeglądarki internetowej, czyli do serwisu iPKO. Awaria w banku PKO BP – nie działa aplikacja mobilna Na stronie internetowej banku znalazł się już komunikat. "Trwają utrudnienia w IKO. Przepraszamy, pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Wszystkie karty płatnicze i serwis internetowy iPKO działają". W serwisie downdetector.pl widzimy już kilkaset zgłoszeń problemów z działaniem serwisu w ciągu minuty. Awaria dotknęła użytkowników z całego kraju. Bank PKO BP nie poinformował, kiedy problemy mogą ustąpić. Z racji na udostępniony na stronie banku komunikat możemy się domyślać, że trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Prawdopodobnie wkrótce działanie aplikacji IKO wróci do normy. Aplikację IKO na Androida oraz iOS można znaleźć w naszym katalogu oprogramowania. Oprogramowanie Internet Biznes Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji