Jak dbać o bezpieczeństwo e-zakupów Strona główna Aktualności16.03.2006 19:56 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Handel w internecie nie jest już Dzikim Zachodem i zakupy w sieci z reguły są bezpieczne. Jednak kupując, trzeba się pilnować - apelują do internautów organizacje konsumenckie i policja. Klient zamówił w internecie głośniki za 88 zł. Otrzymał potwierdzenie i informację, że zamówienie jest w realizacji. Przy odbiorze na fakturze widniała cena 269 zł. Sklep odmawiał sprzedaży taniej, tłumacząc, że pracownik pomylił się i wpisał błędną cenę - opowiadała wczoraj rzecznik konsumentów w Warszawie Małgorzata Rothert o sprawie, która niedawno do niej trafiła. Konferencję na temat praw klientów i zagrożeń w e-handlu i zorganizował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Więcej na ten temat można przeczytać w artykule Jak dbać o bezpieczeństwo e-zakupów opublikowanym na łamach portalu Gazeta.pl Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Audi Q3 Sportback: kamery 360 stopni, system Audi Pre sense basic & 360° i audio Bang & Olufsen 20 kwi 2020 Kamil Rogala Sprzęt TechMoto 17 Majowa aktualizacja Windows 10 opóźniona – Microsoft łata lukę bezpieczeństwa 5 maj 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Bezpieczeństwo 47 Oszustwo "na tarczę antykryzysową". Uwaga na SMS-y z obietnicą bezzwrotnej gotówki 25 kwi 2020 Oskar Ziomek Bezpieczeństwo Koronawirus 48 Nadchodzi Zoom 5.0: lepsze bezpieczeństwo i koniec zoombombingu 23 kwi 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie Bezpieczeństwo 26
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Handel w internecie nie jest już Dzikim Zachodem i zakupy w sieci z reguły są bezpieczne. Jednak kupując, trzeba się pilnować - apelują do internautów organizacje konsumenckie i policja. Klient zamówił w internecie głośniki za 88 zł. Otrzymał potwierdzenie i informację, że zamówienie jest w realizacji. Przy odbiorze na fakturze widniała cena 269 zł. Sklep odmawiał sprzedaży taniej, tłumacząc, że pracownik pomylił się i wpisał błędną cenę - opowiadała wczoraj rzecznik konsumentów w Warszawie Małgorzata Rothert o sprawie, która niedawno do niej trafiła. Konferencję na temat praw klientów i zagrożeń w e-handlu i zorganizował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Więcej na ten temat można przeczytać w artykule Jak dbać o bezpieczeństwo e-zakupów opublikowanym na łamach portalu Gazeta.pl Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji