Jak dbać o bezpieczeństwo e-zakupów Strona główna Aktualności16.03.2006 19:56 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Handel w internecie nie jest już Dzikim Zachodem i zakupy w sieci z reguły są bezpieczne. Jednak kupując, trzeba się pilnować - apelują do internautów organizacje konsumenckie i policja. Klient zamówił w internecie głośniki za 88 zł. Otrzymał potwierdzenie i informację, że zamówienie jest w realizacji. Przy odbiorze na fakturze widniała cena 269 zł. Sklep odmawiał sprzedaży taniej, tłumacząc, że pracownik pomylił się i wpisał błędną cenę - opowiadała wczoraj rzecznik konsumentów w Warszawie Małgorzata Rothert o sprawie, która niedawno do niej trafiła. Konferencję na temat praw klientów i zagrożeń w e-handlu i zorganizował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Więcej na ten temat można przeczytać w artykule Jak dbać o bezpieczeństwo e-zakupów opublikowanym na łamach portalu Gazeta.pl Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także SsangYong Tivoli: Systemy bezpieczeństwa, standardowe audio i prosty system 30 sty 2020 Kamil Rogala TechMoto 41 Google Chrome otrzyma nową funkcję bezpieczeństwa – zablokuje niebezpieczne pobierania 7 lut 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Internet Bezpieczeństwo 21 BlackBerry zniknie z rynku, przynajmniej na jakiś czas — a my mamy tu jasnowidza 4 lut 2020 Piotr Urbaniak Sprzęt Biznes 15 Bezpieczeństwo systemów automatyki przemysłowej (analiza) 13 sie 2020 Redakcja Oprogramowanie Sprzęt Bezpieczeństwo 21
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Handel w internecie nie jest już Dzikim Zachodem i zakupy w sieci z reguły są bezpieczne. Jednak kupując, trzeba się pilnować - apelują do internautów organizacje konsumenckie i policja. Klient zamówił w internecie głośniki za 88 zł. Otrzymał potwierdzenie i informację, że zamówienie jest w realizacji. Przy odbiorze na fakturze widniała cena 269 zł. Sklep odmawiał sprzedaży taniej, tłumacząc, że pracownik pomylił się i wpisał błędną cenę - opowiadała wczoraj rzecznik konsumentów w Warszawie Małgorzata Rothert o sprawie, która niedawno do niej trafiła. Konferencję na temat praw klientów i zagrożeń w e-handlu i zorganizował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Więcej na ten temat można przeczytać w artykule Jak dbać o bezpieczeństwo e-zakupów opublikowanym na łamach portalu Gazeta.pl Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji