Jakość połączeń VoIP wciąż niższa od tradycyjnych?! Strona główna Aktualności15.07.2005 13:37 Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Z przeprowadzonej wśród użytkowników telefonii internetowej ankiety wynika, że głównym problemem technologii VoIP wciąż pozostaje niska jakość połączeń. Na zlecenie firm Vonage oraz AT&T badanie przeprowadziło Keynote Systems. Analizowano kilka najpopularniejszych usług VoIP, także opartych o aplikację Skype. Okazuje się, że telefonia internetowa wciąż jest znacznie bardziej zawodna, niż tradycyjne linie telefoniczne. Szczególne zastrzeżenia wzbudza obniżona jakość dźwięku i częste opóźnienia sygnału. Nie zawsze jest to jednak wina oprogramowania czy dostawców usług - wiele zależy od jakości łącz internetowych. Wobec ogromnego zainteresowania VoIP nie ulega jednak wątpliwości, że powinno być coraz lepiej. Nakłady na rozwój technologii stale rosną. Według analityków z firmy Infonetics w ubiegłym roku na rozwój VoIP wydano 1,7 mld USD. Do roku 2008 nakłady wzrosną do poziomu 5,8 mld USD. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Windows 10 i połączenia przez "Twój telefon" – jak podłączyć smartfon? 28 sty 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Poradniki 82 Nowy Jork odwrotnie jak Polska. Karą grzywny w wyłącznie bezgotówkowych przedsiębiorców 26 sty 2020 Piotr Urbaniak Internet Biznes 201 Podrabiają nawet fabryczne chłodzenia procesorów. AMD przestrzega przed fałszywkami 25 sty 2020 Piotr Urbaniak Sprzęt Biznes 31 Windows 10 19H2 dostępny dla wszystkich – już nic nie przeszkodzi w aktualizacji 23 sty 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie 121
Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Z przeprowadzonej wśród użytkowników telefonii internetowej ankiety wynika, że głównym problemem technologii VoIP wciąż pozostaje niska jakość połączeń. Na zlecenie firm Vonage oraz AT&T badanie przeprowadziło Keynote Systems. Analizowano kilka najpopularniejszych usług VoIP, także opartych o aplikację Skype. Okazuje się, że telefonia internetowa wciąż jest znacznie bardziej zawodna, niż tradycyjne linie telefoniczne. Szczególne zastrzeżenia wzbudza obniżona jakość dźwięku i częste opóźnienia sygnału. Nie zawsze jest to jednak wina oprogramowania czy dostawców usług - wiele zależy od jakości łącz internetowych. Wobec ogromnego zainteresowania VoIP nie ulega jednak wątpliwości, że powinno być coraz lepiej. Nakłady na rozwój technologii stale rosną. Według analityków z firmy Infonetics w ubiegłym roku na rozwój VoIP wydano 1,7 mld USD. Do roku 2008 nakłady wzrosną do poziomu 5,8 mld USD. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji