Karty kredytowe coraz popularniejsze w Internecie Strona główna Aktualności09.08.2004 14:37 Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Association for Payment Clearing Services, co dziesiąta transakcja rozliczana w Wielkiej Brytanii kartą kredytową to zakupy online. Od 1999r. liczba transakcji za zakupy w Internecie rozliczanych przy użyciu kart kredytowych zwiększyła się pięciokrotnie. Oczywiście stało się to za sprawą rosnącej liczby klientów kupujących w Sieci m.in. książki, płyty CD, sprzęt komputerowy, wyjazdy turystyczne, czy usługi finansowe. W świecie wirtualnych zakupów zdecydowaną przewagę mają mężczyźni, z których 35% robiło w drugiej połowie 2003r. zakupy w Internecie 8 lub więcej razy. Wśród kobiet ten odsetek wyniósł tylko 27%. Raport APACS pokazuje także, że mieszkańcy Wysp nabierają coraz większego zaufania do bankowości online, w ubiegłym roku zanotowano tam 13 mln klientów. "Nie jest to dla mnie zaskoczeniem, że Internet jest coraz częściej wykorzystywany do robienia zakupów i prowadzenia swoich finansów. to wygodne, bezpieczne i idealnie dopasowane rozwiązanie do 'wiecznie spóźnionej' społeczności, w jakiej żyjemy" - powiedziała Sandra Quinn, szef APACS. Informacja o tym, że coraz więcej wydajemy na zakupy online to doskonała wiadomość dla sprzedawców. Co ciekawe, jak podaje firma Mintel, wciąż najważniejszym czynnikiem skłaniającym do zakupów online są niższe ceny, zaś renoma sprzedawcy i marka produktu znajdują się na dalszych pozycjach. Warto jednak zauważyć, że wyniki nie są miarodajne dla naszego kraju, można jednak przypuszczać, że tendencje te będą w najbliższych latach przekładać się na rodzimy rynek. Na razie jednak częściowo sprzedaż internetowa rozliczana za pomocą kart kredytowych jest hamowana przez wysokie jak na polskie warunki koszty obsługi jakimi obciążani są sprzedawcy internetowi. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Apple Card oficjalnie. Darmowa wirtualna karta kredytowa 25 mar Mateusz Żołyniak Oprogramowanie Biznes SmartDom 58 „Rok ransomware” dobiega końca. Specjaliści ostrzegają przed nadchodzącymi zagrożeniami 21 gru 2018 Oskar Ziomek Internet Bezpieczeństwo 18 Linuksiarzy jest coraz mniej, a Chrome OS zwiększa udział – tak internet widzi PornHub 13 gru 2018 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Internet 181 Jak 5G zmieni rynek motoryzacyjny? 14 gru 2018 Kamil Rogala Internet Biznes TechMoto 94
Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Association for Payment Clearing Services, co dziesiąta transakcja rozliczana w Wielkiej Brytanii kartą kredytową to zakupy online. Od 1999r. liczba transakcji za zakupy w Internecie rozliczanych przy użyciu kart kredytowych zwiększyła się pięciokrotnie. Oczywiście stało się to za sprawą rosnącej liczby klientów kupujących w Sieci m.in. książki, płyty CD, sprzęt komputerowy, wyjazdy turystyczne, czy usługi finansowe. W świecie wirtualnych zakupów zdecydowaną przewagę mają mężczyźni, z których 35% robiło w drugiej połowie 2003r. zakupy w Internecie 8 lub więcej razy. Wśród kobiet ten odsetek wyniósł tylko 27%. Raport APACS pokazuje także, że mieszkańcy Wysp nabierają coraz większego zaufania do bankowości online, w ubiegłym roku zanotowano tam 13 mln klientów. "Nie jest to dla mnie zaskoczeniem, że Internet jest coraz częściej wykorzystywany do robienia zakupów i prowadzenia swoich finansów. to wygodne, bezpieczne i idealnie dopasowane rozwiązanie do 'wiecznie spóźnionej' społeczności, w jakiej żyjemy" - powiedziała Sandra Quinn, szef APACS. Informacja o tym, że coraz więcej wydajemy na zakupy online to doskonała wiadomość dla sprzedawców. Co ciekawe, jak podaje firma Mintel, wciąż najważniejszym czynnikiem skłaniającym do zakupów online są niższe ceny, zaś renoma sprzedawcy i marka produktu znajdują się na dalszych pozycjach. Warto jednak zauważyć, że wyniki nie są miarodajne dla naszego kraju, można jednak przypuszczać, że tendencje te będą w najbliższych latach przekładać się na rodzimy rynek. Na razie jednak częściowo sprzedaż internetowa rozliczana za pomocą kart kredytowych jest hamowana przez wysokie jak na polskie warunki koszty obsługi jakimi obciążani są sprzedawcy internetowi. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji