Awaria Spotify. Użytkownicy zgłaszają problemy (aktualizacja)
08.03.2022 19:56, aktual.: 08.03.2022 23:03
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
We wtorkowy wieczór posłuszeństwa odmówił popularny serwis strumieniowy oferujący dostęp do muzyki oraz podcastów i powiązana z nim aplikacja – Spotify. Użytkownicy zgłaszają, że podczas próby uruchomienia usługi, zostają wylogowani. Pojawia się również komunikat z prośbą o ponowne zalogowanie.
Do naszej redakcji zaczęły napływać liczne zgłoszenia o awarii Spotify. Użytkownicy popularnego serwisu do słuchania muzyki informują, że przy próbie uruchomienia aplikacji na smartfonie lub tablecie pojawia się komunikat o wylogowaniu i prośba o ponowne zalogowanie. Komunikat wygląda w następujący sposób:
Awaria Spotify
Awarię potwierdzają zgłoszenia w serwisie Downdetector. Dotyczą one m.in. trudności z logowaniem, aplikacją oraz audio streamingiem.
Spotify to ciesząca się dużym zainteresowaniem cyfrowa platforma do odtwarzania muzyki, podcastów i filmów. Dzięki niej użytkownicy praktycznie na całym świecie mają niczym nieograniczony dostęp do milionów różnorodnych treści.
Aktualizacja, godz. 20:25
Awaria Spotify miała krótkotrwały charakter i wszystko wróciło już do normy.