Awaria Spotify. Użytkownicy zgłaszają problemy (aktualizacja)

Awaria Spotify. Użytkownicy zgłaszają problemy (aktualizacja)

Awaria Spotify
Awaria Spotify
Źródło zdjęć: © Pixabay
Karolina Modzelewska
08.03.2022 19:56, aktualizacja: 08.03.2022 23:03

We wtorkowy wieczór posłuszeństwa odmówił popularny serwis strumieniowy oferujący dostęp do muzyki oraz podcastów i powiązana z nim aplikacja – Spotify. Użytkownicy zgłaszają, że podczas próby uruchomienia usługi, zostają wylogowani. Pojawia się również komunikat z prośbą o ponowne zalogowanie.

Do naszej redakcji zaczęły napływać liczne zgłoszenia o awarii Spotify. Użytkownicy popularnego serwisu do słuchania muzyki informują, że przy próbie uruchomienia aplikacji na smartfonie lub tablecie pojawia się komunikat o wylogowaniu i prośba o ponowne zalogowanie. Komunikat wygląda w następujący sposób:

Obraz
© Materiały WP

Awaria Spotify

Awarię potwierdzają zgłoszenia w serwisie Downdetector. Dotyczą one m.in. trudności z logowaniem, aplikacją oraz audio streamingiem.

Obraz
© Downdetector

Spotify to ciesząca się dużym zainteresowaniem cyfrowa platforma do odtwarzania muzyki, podcastów i filmów. Dzięki niej użytkownicy praktycznie na całym świecie mają niczym nieograniczony dostęp do milionów różnorodnych treści.

Aktualizacja, godz. 20:25

Awaria Spotify miała krótkotrwały charakter i wszystko wróciło już do normy.

Programy

Zobacz więcej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (15)