Użytkownicy iPhone'ów nie potrafią ich właściwie trzymać? Są pierwsze problemy z modelem XS

Użytkownicy iPhone'ów nie potrafią ich właściwie trzymać? Są pierwsze problemy z modelem XS

Użytkownicy nowych iPhone'ów zgłaszają pierwsze problemy. (depositphotos)
Użytkownicy nowych iPhone'ów zgłaszają pierwsze problemy. (depositphotos)
24.09.2018 20:38, aktualizacja: 24.09.2018 23:11

Najnowsze iPhone’y XS są jednymi z najlepszych smartfonów na rynku. Mogłoby się wydawać, że płacąc prawie 5 tys. złotych (za podstawową wersję!) otrzymamy sprzęt kompletny, który będzie wyposażony w szybką ładowarkę. Mogłoby się również wydawać, że będzie to produkt nie sprawiający żadnych problemów. Jednakże niektórzy użytkownicy zaczynają zgłaszać pierwsze awarie.

Jak zauważa The Verge, z postów zamieszczonych na oficjalnym forum pomocy Apple, forum MacRumors i na Reddicie wynika, że nowe iPhone’y cierpią na problemy z Wi-Fi i zasięgiem sieci komórkowej. W przypadku Wi-Fi kłopoty ma sprawiać połączenie z siecią 5 GHz – smartfony nie zawsze chcą ponownie podłączyć się do wcześniej zapamiętanej sieci Wi-Fi.

Z kolei w przypadku sieci komórkowej zauważalny jest słabszy zasięg. Użytkownicy wspominają, że na wcześniejszych iPhone’ach mieli wszystkie cztery kreski zasięgu. Natomiast w modelach XS widzą o 2-3 kreski mniej. Problem występuje w różnych lokalizacjach, jak i u różnych operatorów. Wina najpewniej leży więc po stronie iPhone’ów XS.

Złośliwi przypominają słynny problem z anteną w iPhonie 4. W 2010 roku Apple musiało poradzić sobie ze słabym zasięgiem, a nawet ze zrywanymi połączeniami, gdy użytkownicy… źle trzymali iPhone’a. Wystarczyło bowiem złapać smartfon w taki sposób, że dłoń dotykała niewielkiej przerwy pomiędzy dwiema antenami. Nie były to jednorazowe przypadki, bowiem przerwa między antenami znajdowała się na bocznej krawędzi. Zwłaszcza osoby trzymające iPhone’a 4 w lewej ręce często napotykały na poważny problemy z zasięgiem.

Wracając do tegorocznych iPhone’ów XS. Dokładna skala i przyczyna problemu nie jest jeszcze znana. Apple również nie odniosło się do zgłoszeń użytkowników. Możliwe, że problem dotyczy bardzo małej ilości egzemplarzy lub można go rozwiązać drobną aktualizacją oprogramowania.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (84)