Użytkownicy Twittera kupują więcej muzyki

Strona głównaUżytkownicy Twittera kupują więcej muzyki
25.06.2009 14:32
Redakcja
Redakcja

Według najnowszych badań NPDużytkownicy Twitteraprzeznaczają znacznie więcej pieniędzy i czasu na muzykę. Ponadtoczęściej słuchają internetowych stacji radiowych oraz bardziejangażują się w muzyczne portale internetowe. Badając nawyki w kupowaniu muzyki u bez mała czterech tysięcy osóbNPD udało się stwierdzić, że 1/3 użytkowników Twittera kupiła płytęw ostatnich trzech miesiącach, podczas gdy następna 1/3 ściągnęłamuzykę poprzez sklepy online. Ponadto spędzają oni średnio 77%więcej czasu ściągając muzykę niż pozostali. Przypomnijmy, że w 2006 roku kanadyjska filia RIAA opublikowałaraport, który wykazywał m. in. że użytkownicy sieci peer-to-peerkupują średnio więcej płyt. Te dwie grupy (użytkowników P2P iTwittera) łączy zapewne duże zaangażowanie i ciekawość nowychtechnologii, więc częściej ich używają. Ściągając więcej albumów ipoznając więcej muzyki, chętniej kupują to co im się spodobało.

Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (17)