reklama

Firmy mogą już przenosić się na Office 2013

Strona główna Aktualności

O autorze

Z wykształcenia dziennikarz prasowy, prywatnie miłośnik nowych technologii, które mają ułatwiać codzienne życie. Jako niereformowalny fan rozrywki komputerowej, zaangażowany w społeczność gier Valve.

Microsoft rozpoczął sprzedaż pakietu Office 2013 dla sektora biznesowego. Oferta jest jednak ograniczona tylko do tych firm, które współpracują z koncernem na zasadzie licencji zbiorowych (Microsoft Volume Licensing).

Oprócz podstawowych pięciu programów biurowych — Word, PowerPoint, Excel, OneNote oraz Outlook — klienci biznesowi otrzymają również dostęp do najnowszych edycji Exchange Server, Lync Server, SharePoint Server, Project i Visio. Wciąż natomiast nie wiadomo, kiedy Office 2013 trafi do szerszego kanału dystrybucji zarówno dla pozostałych firm, jak i użytkowników domowych. Microsoft ogranicza się do stwierdzenia, że stanie się to w pierwszym kwartale przyszłego roku. Trzeba przy tym zaznaczyć, że z najnowszej wersji pakietu biurowego mogą korzystać wyłącznie użytkownicy Windows 7 i Windows 8.

W lipcu Microsoft udostępnił Office 2013 w wersji Preview, z którą może zapoznać się każdy zainteresowany. Prace nad pakietem zostały ukończone w październiku, kiedy to koncern ogłosił, że Office 2013 uzyskał status RTM (Release To Manufacturing). W tym samym miesiącu Office Home & Student 2013 RT trafił na tablety Surface wyposażone w procesory ARM. W listopadzie natomiast w TechNecie ukazała się testowa wersja Office 2013 Professional Plus.

© dobreprogramy
reklama

Komentarze

reklama