Trendy w Google Strona główna Aktualności11.05.2006 14:37 Udostępnij: O autorze msliwa Google uruchomił nową usługę, tym razem skierowaną do osób prowadzących serwisy internetowe. Google Trends pozwala na przeanalizowanie i porównanie rozkładu popularności dowolnych słów kluczowych (do pięciu) używanych w zapytaniach użytkowników. Wyniki są zwracane w postaci wykresu obejmującego okres od początku 2004 roku, na którym dodatkowo zaznaczono odnośniki do powiązanych newsów (czerpanych z serwisu Google News). Dostępne są także dane dotyczące pierwszej dziesiątki miast i regionów z których pochodziło najwięcej zapytań, oraz używane języki. Usługa może być przydatna dla twórców stron, chcących zaplanować najefektywniejszą kampanię reklamową, lub po prostu do rozstrzygnięcia odwiecznego dylematu wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocy (lub na odwrót) ;-) Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Google usunął 85 niebezpiecznych aplikacji na Androida. Pobrano je ponad 9 mln razy 8 sty Oskar Ziomek Oprogramowanie Bezpieczeństwo 25 Autonomiczny samochód przejechał prawie 5 tys. km. Duży sukces byłego pracownika Google 18 gru 2018 Mateusz Budzeń TechMoto 26 Mapy Google z lepszymi komendami głosowymi. Nawigacja obsługuje już Asystenta Google 9 sty Mateusz Budzeń Oprogramowanie TechMoto CES2019 108 Asystent Google po polsku ruszy w 2019 roku? Google zaprasza na spotkanie w połowie stycznia 18 gru 2018 Oskar Ziomek Oprogramowanie SmartDom 27
Udostępnij: O autorze msliwa Google uruchomił nową usługę, tym razem skierowaną do osób prowadzących serwisy internetowe. Google Trends pozwala na przeanalizowanie i porównanie rozkładu popularności dowolnych słów kluczowych (do pięciu) używanych w zapytaniach użytkowników. Wyniki są zwracane w postaci wykresu obejmującego okres od początku 2004 roku, na którym dodatkowo zaznaczono odnośniki do powiązanych newsów (czerpanych z serwisu Google News). Dostępne są także dane dotyczące pierwszej dziesiątki miast i regionów z których pochodziło najwięcej zapytań, oraz używane języki. Usługa może być przydatna dla twórców stron, chcących zaplanować najefektywniejszą kampanię reklamową, lub po prostu do rozstrzygnięcia odwiecznego dylematu wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocy (lub na odwrót) ;-) Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji