Trendy w Google Strona główna Aktualności11.05.2006 14:37 Udostępnij: O autorze msliwa Google uruchomił nową usługę, tym razem skierowaną do osób prowadzących serwisy internetowe. Google Trends pozwala na przeanalizowanie i porównanie rozkładu popularności dowolnych słów kluczowych (do pięciu) używanych w zapytaniach użytkowników. Wyniki są zwracane w postaci wykresu obejmującego okres od początku 2004 roku, na którym dodatkowo zaznaczono odnośniki do powiązanych newsów (czerpanych z serwisu Google News). Dostępne są także dane dotyczące pierwszej dziesiątki miast i regionów z których pochodziło najwięcej zapytań, oraz używane języki. Usługa może być przydatna dla twórców stron, chcących zaplanować najefektywniejszą kampanię reklamową, lub po prostu do rozstrzygnięcia odwiecznego dylematu wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocy (lub na odwrót) ;-) Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Google'u, litości. Ile można się cackać z trybem ciemnym? 18 lut 2020 MironNurski Oprogramowanie 96 Wyciek w Google: twoje filmy mogły trafić w obce ręce 4 lut 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Internet Bezpieczeństwo 54 Mapy Google w Android Auto – przegląd ustawień, które nie wszyscy znają 29 sty 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Poradniki TechMoto 23 Google pobiera opłaty za współpracę z policją i prokuraturą 27 sty 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Biznes Bezpieczeństwo 75
Udostępnij: O autorze msliwa Google uruchomił nową usługę, tym razem skierowaną do osób prowadzących serwisy internetowe. Google Trends pozwala na przeanalizowanie i porównanie rozkładu popularności dowolnych słów kluczowych (do pięciu) używanych w zapytaniach użytkowników. Wyniki są zwracane w postaci wykresu obejmującego okres od początku 2004 roku, na którym dodatkowo zaznaczono odnośniki do powiązanych newsów (czerpanych z serwisu Google News). Dostępne są także dane dotyczące pierwszej dziesiątki miast i regionów z których pochodziło najwięcej zapytań, oraz używane języki. Usługa może być przydatna dla twórców stron, chcących zaplanować najefektywniejszą kampanię reklamową, lub po prostu do rozstrzygnięcia odwiecznego dylematu wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocy (lub na odwrót) ;-) Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji