Warner Bros i kolejne eksperymenty Strona główna Aktualności28.06.2006 11:39 Udostępnij: O autorze qbap Hollywoodzkie studio Warner Bros. odważnie eksperymentuje ze sprzedażą swoich filmów przez internet. Co więcej, podpisuje umowy z tymi, którzy z branżą filmową mają mocno na pieńku - pisze Gazeta.pl. Serwisy internetowe, w których każdy internauta może zamieścić dowolny plik wideo, cieszą się coraz większą popularnością. Na takich stronach jak YouTube.com jest ich ponad 40 mln - można tu znaleźć wszystko: filmy z wakacji, zabawne reklamy czy nagrania z rodzinnej imprezy. Dotąd jednak wytwórnie filmowe z takimi serwisami miały na pieńku, bo do serwisu nagminnie trafiają kopie programów telewizyjnych i filmów, a to - jak twierdzą koncerny - jest już łamanie praw autorskich. Teraz to się zmieni - za sprawą wytwórni Warner Bros., która wśród wielkich hollywoodzkich graczy najaktywniej szuka nowych sposobów na dotarcie do widza. Należące do koncernu Time Warner studio filmowe ruszyło ze sprzedażą swoich filmów na serwisie Guba.com (dużo starszy od YouTube, choć mniej popularny). Więcej na ten temat można przeczytać w artykule Batman i ciocia na imieninach opublikowanym na łamach portalu Gazeta.pl. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Cyberatak na sklepy Warner Music. Hakerzy zdobyli dane klientów i kart płatniczych 8 wrz 2020 Oskar Ziomek Internet Bezpieczeństwo 17 Motorola Razr szokuje brakiem trwałości – kolejne doniesienia. Wpadka Samsunga niczego nie nauczyła 9 lut 2020 Piotr Urbaniak Sprzęt 63 Mapy Google i manipulacja danymi. Spacer z 99 smartfonami "zakorkował" ulicę 3 lut 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Bezpieczeństwo TechMoto 80 Nowy Peugeot e-208 zdobywa kolejną nagrodę 11 gru 2020 Materiał prasowy TechMoto 1
Udostępnij: O autorze qbap Hollywoodzkie studio Warner Bros. odważnie eksperymentuje ze sprzedażą swoich filmów przez internet. Co więcej, podpisuje umowy z tymi, którzy z branżą filmową mają mocno na pieńku - pisze Gazeta.pl. Serwisy internetowe, w których każdy internauta może zamieścić dowolny plik wideo, cieszą się coraz większą popularnością. Na takich stronach jak YouTube.com jest ich ponad 40 mln - można tu znaleźć wszystko: filmy z wakacji, zabawne reklamy czy nagrania z rodzinnej imprezy. Dotąd jednak wytwórnie filmowe z takimi serwisami miały na pieńku, bo do serwisu nagminnie trafiają kopie programów telewizyjnych i filmów, a to - jak twierdzą koncerny - jest już łamanie praw autorskich. Teraz to się zmieni - za sprawą wytwórni Warner Bros., która wśród wielkich hollywoodzkich graczy najaktywniej szuka nowych sposobów na dotarcie do widza. Należące do koncernu Time Warner studio filmowe ruszyło ze sprzedażą swoich filmów na serwisie Guba.com (dużo starszy od YouTube, choć mniej popularny). Więcej na ten temat można przeczytać w artykule Batman i ciocia na imieninach opublikowanym na łamach portalu Gazeta.pl. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji