Animowane, graficzne reklamy Google

Strona głównaAnimowane, graficzne reklamy Google
25.04.2005 13:59
Redakcja
Redakcja

Google poszerzyło zakres oferowanych przez siebie usługreklamowych o animowane reklamy graficzne (bannery). Jednocześniezaistniała możliwość wyboru strony na której reklama ma siępojawiać. Jest to o tyle interesujące, że pośród partnerów Googlesą także duże portale jak np. New York Times. Zmianie także uległsposób naliczania należności, którą reklamodawca ma za wyświetleniereklamy płacić - określana jest ona na podstawie ilości wyświetleń.Bez zmian pozostaje sposób płacenia za umieszczenie reklamy nawłasnej stronie i opiera się o ilość kliknięć. Google stało się zatem poważnym graczem na polu reklam graficznych.Połączenie możliwości personalizacji reklamy i wyboru pożądanejgrupy odbiorców z istniejącymi mechanizmami określania profiluoglądającego, czynią z tej oferty niezwykle korzystną dlareklamodawców. Jednocześnie jednak Google zapowiada, że wprowadzapewne ograniczenia co do dozwolonego sposobu animowania reklam(zakazane są np. cykliczne i szybkie zmiany kolorów).

Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)