Awaria mBanku. Klienci nie mają dostępu do swoich pieniędzy (aktualizacja)

Awaria mBanku. Klienci nie mają dostępu do swoich pieniędzy (aktualizacja)

bank mbank
bank mbank
Źródło zdjęć: © money.pl | Rafał Parczewski
Karolina Kowasz
10.01.2022 12:39

Po raz kolejny w ciągu kilku miesięcy trwa awaria serwisu mBank. Klienci zgłaszają problemy z dostępem do logowania się. Sama platforma banku działa bardzo wolno. Nie wiadomo, co jest przyczyną problemów.

Jak donosi serwis Downdetector, jest już ponad kilkaset zgłoszeń, w których klienci skarżą się na problem z dostępem do swojego konta. Wiele osób zgłasza problemy z działaniem BLIK-a oraz brak możliwości zalogowania się do serwisu.

Lawinowa liczba zgłoszeń

Z każdą minutą przyrasta liczba zgłoszeń od klientów mBanku. Jest to kolejna tego rodzaju sytuacja, w której użytkownicy korzystający z serwisu internetowego mBanku borykają się z mało stabilnym działaniem usług usług. Co więcej, na Facebooku już od kilku dni można było znaleźć komentarze wiele osób, które nawiązywały do mało stabilnego działania platformy.

Póki co mBank nie odniósł się w żaden sposób do kłopotów swoich klientów. Zarówno na Facebooku, jak i Twitterze brakuje informacji o trwającej awarii, jej przyczynach oraz przewidywanym czasie zakończenie. Nie mając tych informacji, ciężko jest przewidzieć, jak długo mogą potrwać problemy klientów i kiedy odzyskają pełen dostęp do swoich usług.

Aktualizacja, godz 13:15

Jak wynika z najnowszych informacji serwisu Downdetector, awaria w mBanku została już opanowana. Ze zmniejszającej się liczby zgłoszeń o problemach można wnioskować, że klienci powinni już odzyskać dostęp do swoich kont na platformie i w aplikacji mobilnej.

Programy

Zobacz więcej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (23)