Google AdSense przecina fale radiowe

Strona głównaGoogle AdSense przecina fale radiowe
28.07.2006 14:39
Redakcja
Redakcja

Przed miesiącem główny dyrektor wykonawczy Google, Eric Schmidtopowiedział o wymarzonym modelu reklam radiowych i telewizyjnychprofilowanych pod kątem odbiorcy, tak jak to robi Google AdSenseobecnie w Internecie. Nie rzucał słów na wiatr. Wczoraj Greater Media Philadelphia, właściciel 19 radiostacjipodpisał roczną umowę z Google na serowanie sprofilowanych treścireklamowych AdSense, tym samym dając początek Google AdSense forRadio. W celu urzeczywistnienia swojej wizji Google wykupiły dMarcBroadcasting, firmę specjalizującą się we współpracy zrekamodawcami. dMarc posiada gotową, zaawansowaną platformępozwalającą na zautomatyzowaną transmisję reklam, zdolną obsłużyćtysiące radiostacji jednocześnie.

bDUIiUgR
Udostępnij:
bDUIiUhP