Google AdSense przecina fale radiowe

Przed miesiącem główny dyrektor wykonawczy Google, Eric Schmidtopowiedział o wymarzonym modelu reklam radiowych i telewizyjnychprofilowanych pod kątem odbiorcy, tak jak to robi Google AdSenseobecnie w Internecie. Nie rzucał słów na wiatr. Wczoraj Greater Media Philadelphia, właściciel 19 radiostacjipodpisał roczną umowę z Google na serowanie sprofilowanych treścireklamowych AdSense, tym samym dając początek Google AdSense forRadio. W celu urzeczywistnienia swojej wizji Google wykupiły dMarcBroadcasting, firmę specjalizującą się we współpracy zrekamodawcami. dMarc posiada gotową, zaawansowaną platformępozwalającą na zautomatyzowaną transmisję reklam, zdolną obsłużyćtysiące radiostacji jednocześnie.

Redakcja

28.07.2006 14:39

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Komentarze (7)