Nowość w VeloBanku. Klienci mogą być zaskoczeni

Nowość w VeloBanku. Klienci mogą być zaskoczeni

Wystartował VeloBank - następca Getinu Leszka Czarneckiego
Wystartował VeloBank - następca Getinu Leszka Czarneckiego
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | EVENTSNAP
31.08.2023 10:54

VeloBank wprowadza nowości w aplikacji mobilnej. W ostatnim czasie klienci otrzymali szereg nowych funkcji, które powinny poprawić wrażenia z korzystania z przygotowanego oprogramowania.

VeloBank odświeża swoją aplikację. W informacji prasowej poinformowano o szeregu nowości, które zostały zaimplementowane w oprogramowaniu zgodnie z podejściem "mobile first", czyli skupiając się na potrzebach osób, które proponują rozwiązania mobilne podczas korzystania z bankowości internetowej.

Jedną z nowych funkcji aplikacji VeloBank jest logowanie przy wykorzystaniu kodu QR. Rozwiązanie to ma pomóc oszczędzać czas i wyeliminować ryzyko pomyłki podczas wpisywania hasła. Aby skorzystać z tej opcji, należy wejść na stronę logowania do bankowości internetowej VeloBanku i zeskanować kod QR, następnie potwierdzić operację logowania w aplikacji. Przy pierwszym logowaniu z wykorzystaniem tego rozwiązania bank poprosi też o weryfikację kodem SMS. Opcja ta jest dostępna w aplikacji VeloBank w wersji 3.4.0.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Bezpieczeństwo ma poprawić też jednolity kod PIN do zatwierdzania operacji w bankowości mobilnej. Podczas aktywacji aplikacji na kolejnym urządzeniu konieczne będzie podanie dotychczasowego kodu PIN, który może być zmieniony przez internet.

Kolejna nowość w aplikacji VeloBank jest raczej prozaiczna, ale klienci z pewnością ją docenią. Chodzi o ciemny motyw. Od teraz użytkownicy aplikacji mobilnej mogą wybrać, jaką paletę barw preferują.

Wśród nowości znalazło się też coś dedykowanego osobom, które dokonują zakupów online. Rozwiązanie Pay By Velo ułatwi płatności typu pay-by-link, które wymagają ręcznego logowania się do bankowości internetowej. Po wybraniu dedykowanej dla klientów VeloBanku opcji na urządzeniu mobilnym zostaną automatycznie przeniesieni do bankowości mobilnej, gdzie będą mogli autoryzować płatność.

– Konsekwencją podejścia "mobile first" jest skupienie się na potrzebach osób, dla których głównym kanałem kontaktu z bankiem jest właśnie bankowość mobilna. Z myślą o nich, ale także o osobach, które dopiero przekonują się do korzystania z banku w telefonie, wprowadziliśmy innowacyjne rozwiązanie do płacenia za zakupy w sieci. Realizacja płatności Pay By Velo na smartfonie to szybka, łatwa i bezpieczna metoda autoryzacji transakcji, realizowanych bez konieczności każdorazowego wprowadzenia loginu i hasła do banku - wskazuje Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.

Karol Kołtowski, dziennikarz dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (10)