Amanote to ciekawe narzędzie, które może ułatwić naukę czy też prezentację rozmaitych zagadnień poprzez dodawanie notatek do poszczególnych slajdów.
Backlog to bardzo proste w obsłudze narzędzie to tworzenia listy zadań. Z pewnością przyda się w codziennej pracy oraz podczas wykonywania obowiązków domowych.
Day One to elegancki dziennik, który można wykorzystać do prowadzenia zapisków z podróży, codziennych przemyśleń lub czegokolwiek, co chcielibyśmy zachować w pamięci.
Everdo to nowoczesna aplikacja pełniąca funkcje organizera osobistego, która kierowana jest do osób zarządzających swoim czasem zgodnie z metodą GTD (Getting Things Done).
Evernote to osobisty notatnik – wielofunkcyjna aplikacja do prowadzenia i zarządzania wszelkiego rodzaju notatkami.
Fantastical to jeden z najlepszych kalendarzy dla Maców. Program był wielokrotnie nagradzany za wzornictwo i szerokie możliwości. Poza wygodą obsługi kalendarz odznacza się niewrażliwością na zmiany strefy czasowej, co czyni go idealnym dla podróżujących.
Itsycal to prosty i minimalistyczny kalendarz, do którego zawsze mamy dostęp z systemowego paska menu.
Joplin to darmowe narzędzie do tworzenia notatek, które charakteryzuje się nowoczesnym, przejrzystym interfejsem użytkownika.
Laverna to niewielka aplikacja przeznaczona do sporządzania notatek.
OneNote to uniwersalne i rozbudowane narzędzie do tworzenia notatek i planowania, udostępnione przez firmę Microsoft dla użytkowników systemów Windows oraz Mac OS, a także urządzeń mobilnych z Windows Phone, Android i iOS.
moneyGuru to aplikacja przeznaczona do zarządzania osobistym budżetem. Za jej pomocą określisz swoją sytuację finansową i na bieżąco będziesz mógł decydować, czy możesz sobie pozwolić na dany wydatek.
Nuclino to zunifikowana przestrzeń robocza do umieszczania rozmaitych notatek, zadań czy jakichkolwiek innych obiektów w czasie rzeczywistym. Narzędzie znajdzie swoje zastosowanie nie tylko w firmach, ale także na przykład w trakcie pracy grupowej nad szkolnymi projektami.
OmniFocus to program do zarządzania projektami, rzeczami do zrobienia i załatwienia, korzystający z metody Getting things done Davida Allena. OmniFocus może też pracować z innymi metodami, ale najlepiej sprawdza się z GTD.