Premiera Microsoft CRM 3.0
W komunikacie prasowym Microsoft ogłosił dostępność długooczekiwanej, nowej wersji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM 3.0,systemu do budowania efektywnych relacji z klientami. Jak reklamuje producent, nowy CRM został stworzony w sposóbpozwalający sprostać trzem wymaganiom:
**Działa tak jak Ty działasz.**Użytkownicy niezależnie od roli mogą pracować z CRM niewychodząc z własnego narzędzia pracy - CRM może być obsługiwany zprogramu Microsoft Office, poprzez przeglądarkę WWW, a nawetpoprzez urządzenie mobilne.
**Działa tak jak Twój biznes.**CRM łatwo zaadaptować do potrzeb firmy, odpowiednio planującsterowane zdarzeniami przepływy uruchamiające spójne ze sobąprocesy biznesowe. Bogate możliwości analizy i raportowaniabazujące na możliwościach programu Microsoft Excel i SQL ServerReporting Services pozwalają na obserwację w czasie rzeczywistymkażdej interakcji z klientem i każdego procesu biznesowego.
**Daje to, co powinna dawać technologia.**Microsoft CRM zapewnia niski koszt utrzymania dzięki zbudowaniuwysoce elastycznej i konfigurowalnej platformy na usługach WWW iinnych standardowych narzędziach i technologiach.
Na dzień dzisiejszy Microsoft CRM 3.0 jest dostępny w językuangielskim, 1 stycznia 2006 będą dostępne zlokalizowane wersje wpierwszych czterech językach, a w ciągu następnych paru miesięcy wdalszych 17., w tym wersja polska. Więcej informacji o Microsoft CRM można znaleźć na stronachMicrosoft Business Solutions w języku angielskim lub polskim.