Remedy przybliża Quantum Break, chwali się bardzo realistycznymi postaciami

25.11.2013 15:19, aktual.: 25.11.2013 20:19

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Tym, którzy może jeszcze nie słyszeli o Quantum Break, ambitnym projekcie zespołu Remedy, przygotowywanym z myślą o Xboksie One, twórcy wykładają podstawy rozgrywki. Projekt łączyć ma grę i serial, poczynania użytkownika konsoli znajdą odbicie w kolejnych odcinkach, odgrywanych normalnie przez aktorów. Wcielimy się nie tylko w próbującą dotrzeć do władającego mocą manipulowania czasem zbira parę bohaterów, ale również głównego złego, w jego skórze wybierając, jak potoczą się dalej wypadki.

4D Facial Animation with Dynamic Texture and Normal Maps

Producenci dążą do zaangażowania gracza jak najbardziej w historię, nie szczędząc pieniędzy na rozwiązania, które pomogą mu wczuć się w przedstawiane wydarzenia. Studio korzysta z systemu DI4D firmy Dimensional Imaging do przenoszenia twarzy i mimiki aktorów do cyfrowego świata, z użyciem mocy Xboksa One starając się zatrzeć różnice między filmem i grą właściwą. Licencjonowane oprogramowanie z systemem kamer umożliwia przygotowanie animacji bez żmudnego nakładania znaczników czy specjalnego oświetlenia. Rozwiązanie ponoć pięknie integruje się z autorską technologią Northlight Remedy. Możliwe, że znajdzie zastosowanie także w niezapowiedzianym jeszcze produkcie dla urządzeń z systemem iOS.

Aktualizacja, 25.11.2013 20:17

Za realistyczne zniszczenia będzie z kolei odpowiadać system Digital Molecular Matter firmy Pixelux. Każdy rozwalany obiekt zachowywać ma się jak w świecie rzeczywistym.

Programy

Brak danych.
Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)