Twój Potecjał. Nasza Pasja - kampania wizerunkowa Microsoftu

Strona głównaTwój Potecjał. Nasza Pasja - kampania wizerunkowa Microsoftu
06.10.2004 22:38
Redakcja
Redakcja

Od niedawna polski oddział firmy Microsoft rozpoczął kampaniętelewizyjną, której przyświeca hasło "Twój Potencjał. Nasza Pasja"(Your Potential. Our Passion). Firma w ten sposób chce budowac swójwizerunek, poprzez oferowanie rozwiązań pomagającym ludziom wrealizacji ich mozliwości i potencjału twórczego. Spoty reklamowe oczasie 30, 20 i 15 sekund będą obecne na kanałach TVP1, TVP2, TVNoraz TVN 24. Kreację przygotowaną przez McCann Erickson zaadoptowałpolski oddział koncernu, zakup czasu antenowego powierzonoUniversal McCann. Kampania rozpoczęła się we wrześniu i potrwa doczerwca 2005 r. "Twój Potencjał. Nasza Pasja" jest pierwszą kampaniątelewizyjną firmy Microsoft emitowaną w Polsce. Dotychczas byliśmyobecni reklamowo w wielu mediach, jednak nigdy na taką skalę.Kampania spina klamrą wszystkie nasze działania wizerunkowe w tymroku finansowym. Jej przesłanie stanowi wyraz naszej misji -jesteśmy firmą innowacyjną, leaderem technologicznym, który tworzącoprogramowanie umożliwia ludziom realizowanie ich pasji iodkrywanie potencjału, który posiada każdy człowiek -powiedziała Barbara Napiórkowska, Dyrektor działu Business andMarketing Organization. Celem kampanii jest budowanie wizerunku firmy, która umożliwialudziom pełne wykorzystanie ich naturalnych zdolności iumiejętności za pośrednictwem różnorodnych środków, takżetechnicznych. Poprzez sceny przestawiające bliskie ludziomsytuacje, spoty mają budować pozytywny i emocjonalny związekodbiorcy z Microsoft. Grupą docelową są mieszkańcy miast powyżej100 tys, w wieku 20-44 lata z wykształceniem średnim i wyższym.Kampania ma charakter ciągły, wyrażający się niską intensywnościąspotów. W trakcie zakupu mediów, zadbano o jakościowy dobórprogramów i otoczenia reklamowego, umiejscawiając spoty głównieprzy programach o charakterze informacyjnym. Naszym nadrzędnym założeniem było trafienie do jak najszerszegogrona odbiorców. Dzięki starannej konstrukcji obrazu staraliśmy siępowiedzieć, że tak naprawdę, to czy realizujemy własne cele,marzenia i wizje, nie zależy wyłącznie od naszych wrodzonychumiejętności. - dodała Barbara Napiórkowska, Dyrektor działuBusiness Marketing Organization w Microsoft. Jest to jedna z najbardziej interesujących kampanii telewizyjnychprzeprowadzanych przez firmę z branży IT w Polsce. Wszystkichktórych zainteresowała ta kampania (tak jak nas i niektórychczytelników naszego forum)zapraszamy do obejrzenia oryginalnych spotów z aktualnej ipoprzedniejkampanii wizerunkowej Microsoftu w USA. Z pewnością wiele z nichbędziemy już niedługo mieli okazję obejrzeć w polskich stacjachTV.

Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)