Warner Bros i kolejne eksperymenty

Strona głównaWarner Bros i kolejne eksperymenty
28.06.2006 11:39
Redakcja
Redakcja

Hollywoodzkie studio Warner Bros. odważnie eksperymentuje zesprzedażą swoich filmów przez internet. Co więcej, podpisuje umowyz tymi, którzy z branżą filmową mają mocno na pieńku - piszeGazeta.pl. Serwisy internetowe, w których każdy internauta może zamieścićdowolny plik wideo, cieszą się coraz większą popularnością. Natakich stronach jak YouTube.com jest ich ponad 40 mln - można tuznaleźć wszystko: filmy z wakacji, zabawne reklamy czy nagrania zrodzinnej imprezy. Dotąd jednak wytwórnie filmowe z takimiserwisami miały na pieńku, bo do serwisu nagminnie trafiają kopieprogramów telewizyjnych i filmów, a to - jak twierdzą koncerny -jest już łamanie praw autorskich. Teraz to się zmieni - za sprawą wytwórni Warner Bros., która wśródwielkich hollywoodzkich graczy najaktywniej szuka nowych sposobówna dotarcie do widza. Należące do koncernu Time Warner studiofilmowe ruszyło ze sprzedażą swoich filmów na serwisie Guba.com(dużo starszy od YouTube, choć mniej popularny). Więcej na ten temat można przeczytać w artykule Batmani ciocia na imieninach opublikowanym na łamach portaluGazeta.pl.

bDUvdUER
Udostępnij:
bDUvdUFP