Polskie firmy chcą promocji w Internecie

Redakcja

25.02.2005 13:38

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Coraz więcej firm w Polsce docenia znaczenie Internetu wpromocji i marketingu. Firmy uważają, że to poprawia ich wizeruneki zwiększa znajomość na rynku Przeszło 41 proc. polskich firm uważa, że internet jako narzędziepromocji ma większy potencjał niż media tradycyjne (telewizja,radio, prasa, reklama zewnętrzna) - wynika z badania, jakieprzeprowadziła w grudniu i styczniu Katedra Marketingu AkademiiEkonomicznej w Krakowie. Zbadano wybraną losowo próbę ponad 2,2tys. polskich firm mających dostęp do sieci (wypełniały ankietęinternetową). Więcej na ten temat można przeczytać tutaj

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także