Innowacja w Banku Millennium. Zamienisz smartfon w terminal płatniczy

Zamień smartfon lub tablet w terminal płatniczy z Bankiem Millennium.
Zamień smartfon lub tablet w terminal płatniczy z Bankiem Millennium.
Źródło zdjęć: © Bank Millennium
Konrad Siwik

19.07.2022 17:46

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Bank Millennium wprowadził dla swoich klientów innowacyjne rozwiązanie. Aplikacja Millennium POS pozwala im teraz przekształcić smartfon lub tablet z systemem Android w terminal płatniczy.

Przedsiębiorcy mogą już skorzystać z nowej aplikacji Millennium POS, która pozwala na przyjmowanie płatności za pomocą smartfonu lub tabletu z dostępem do internetu. Innowacyjne rozwiązanie wdrożone we współpracy Banku Millennium z firmą PayTel gwarantuje właścicielom działalności gospodarczych pełną swobodę rozliczania transakcji bezgotówkowych z ich klientami.

– Chcemy oferować naszym klientom innowacyjne narzędzia do budowania nowoczesnego i konkurencyjnego biznesu. Terminal płatniczy w telefonie to wygodne rozwiązanie dla osób, które pracują z klientami poza tradycyjnym biurem – mówi Hanna Tobiańska, kierująca projektem w Banku Millennium. – To dla nas kolejny ważny krok w budowaniu kompleksowej oferty dla klientów biznesowych, a przed nami następne, równie ciekawe projekty.

Millennium POS współpracuje z urządzeniami napędzanymi systemem Android od wersji 6.X. Aplikacja gwarantuje bezpieczeństwo podczas każdej transakcji. Najwyższe standardy zabezpieczeń potwierdzają certyfikaty Visa oraz Mastercard. Terminal w smartfonie pozwala na przyjmowanie transakcji zbliżeniowych kartą, smartfonem lub innym urządzeniem wyposażonym w moduł NFC.

Zaakceptowane zostaną płatności w każdej kwocie, nawet powyżej limitu transakcji zbliżeniowych 100 zł. W takim przypadku kupujący zostanie poproszony o wprowadzenie kodu PIN na ekranie smartfonu lub tabletu sprzedawcy. Cały proces przebiega analogicznie do tego, wykonywanego w tradycyjnych terminalach płatniczych.

– Z mobilnej rewolucji, jaką jest terminal płatniczy we własnym smartfonie, skorzystają przede wszystkim przedsiębiorcy, dla których ważne jest przyjmowanie płatności w miejscu wykonywania usługi i którzy nie chcą nosić przy sobie dodatkowego urządzenia. Wymienić można tutaj na przykład lekarzy, taksówkarzy czy hydraulików. Rozwiązanie to cenią również biznesy, które stawiają na szybką obsługę i optymalizację kosztów – mówi Anna Wydrzyńska-Czosnyka, kierująca Wydziałem Klienta Biznes w Banku Millennium.

Przedsiębiorcy mogą obecnie skorzystać z Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego, który oferuje darmowe korzystanie z aplikacji Millennium POS przez 5 miesięcy i brak opłat za przetwarzanie transakcji kartowych do 42 tys. zł. obrotu dla klientów, którzy w okresie ostatnich 12 miesięcy nie mieli terminala płatniczego.

Konrad Siwik, dziennikarz dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (27)
Zobacz także