Prace serwisowe w bankach. Będą momenty bez aplikacji i Blika

Prace serwisowe w bankach. Będą momenty bez aplikacji i Blika

Banki zapowiadają prace serwisowe
Banki zapowiadają prace serwisowe
Źródło zdjęć: © GETTY | Bloomberg
Oskar Ziomek
24.02.2023 13:29

Weekend to dla wielu banków okazja, by przeprowadzić prace serwisowe. Niestety, dla użytkowników wiąże się to z problemami z dostępem do bankowości internetowej, aplikacji mobilnych, a czasem i płatności Blik. Na najbliższe dni utrudnienia przewidział m.in. Santander i Nest Bank.

Na prace techniczne w bankach w weekend zwraca uwagę serwis Bankier.pl. Na utrudnienia muszą się przygotować między innymi klienci Nest Banku. W nocy z piątku (24 lutego) na sobotę (25 lutego) od godz. 00:30 do 6:00 nie będzie dostępna bankowość internetowa, jak również aplikacja mobilna Nest Banku.

W tym czasie klienci nie skorzystają także z Blika oraz nie zapłacą kartą ani szybkim przelewem za zakupy w internecie. Nie będzie obsługiwana także zmiana limitów płatności w bankowości. Z drugiej strony - bez problemu mają działać płatności fizycznymi kartami oraz z użyciem Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay i Fitbit Pay.

Utrudnienia będą dotyczyć również klientów Santander Consumer Banku. Tutaj prace serwisowe podzielono na dwa etapy. Pierwszy potrwa w nocy z soboty 25 lutego (od godziny 22:00) na niedzielę 26 lutego (do godziny 3:00). W tym czasie klientom nie uda się skorzystać z bankowości internetowej, ani zalogować do aplikacji mobilnej Santandera. Drugi etap to prace w niedzielę (26 lutego) od godz. 6:00 do 9:00. W tym czasie wystąpią utrudnienia w dostępie do bankowości internetowej oraz usługi 3DSecure niezbędnej podczas płatności kartą za zakupy internetowe.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Inne utrudnienia mogą również spotkać klientów Banku BPS (tu problemy m.in. z aplikacją mobilną w niedzielę od godz. 20:00), właścicieli kont w Velo Banku (tutaj w nocy z soboty na niedzielę możliwe m.in. utrudnienia w płatnościach kartami online) oraz w Banku Millennium. Tutaj również niewykluczone problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej Banku Millennium oraz brak możliwości zapłacenia za zakupy w internecie - wszystko w godzinach nocnych z soboty na niedzielę.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Jesteś świadkiem próby oszustwa?Poinformuj nas o tym zdarzeniu!

Programy

Zobacz więcej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (11)