Żabka zmienia regulamin aplikacji. Od czerwca koniec Żappka Pay

Żabka
Żabka
Źródło zdjęć: © Adobe Stock
Oskar Ziomek

14.05.2024 11:09, aktual.: 16.05.2024 15:44

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Żabka zmienia regulamin aplikacji mobilnej Żappka, przy okazji usuwając z programu część elementów. Z aplikacji zniknie między innymi system płatności Żappka Pay, który pozwalał podpiąć kartę do aplikacji mobilnej, a później płacić telefonem przy kasie w sklepie. Biuro prasowe Żabki podkreśla, że chodzi o tymczasowe wyłączenie lub gruntowną przebudowę niektórych modułów aplikacji.

Żabka wysyła e-maile do klientów korzystających z aplikacji mobilnej Żappka, informując o zmianach, w tym o nowym regulaminie. Z aplikacji zniknie szereg elementów, a część usług zostanie wyłączona. Od 17 czerwca 2024 toku w sklepach nie będzie już można dokonać płatności z wykorzystaniem Żappka Pay. To system, który pozwalał podłączyć kartę płatniczą do aplikacji w telefonie, a potem zabezpieczyć hasłem lub biometrią i w ten sposób płacić za zakupy w stacjonarnych sklepach Żabka.

Chcemy, aby nasi klienci mogli cieszyć się jak najbardziej pozytywnymi doświadczeniami związanymi z korzystaniem z Żappki, dlatego regularnie dokonujemy kompleksowych przeglądów i rozwijamy funkcjonalności dostępne dla jej użytkowników. Po dokładnej analizie zdecydowaliśmy o tymczasowym wyłączeniu lub gruntownej przebudowie niektórych modułów aplikacji - Żabka Pay, Żabka Post, subskrypcji, kuponów, przelewu żappsów, Żabu oraz Żabka Nano. Wprowadzone zmiany pozwolą zapewnić naszym klientom jeszcze wyższy poziom wygody oraz lepszą użyteczność aplikacji, w odpowiedzi na ich oczekiwania.

Biuro Prasowe Żabka Polska

Z aplikacji Żappka znikną także inne funkcje. Pod koniec lipca klienci muszą liczyć się m.in. z wyłączeniem historii Żappsów oraz przelewów Żappsów. Z aplikacji zniknie również mobilna gra Żabu oraz usługa Żappka Post, która pozwala śledzić zamówienia internetowe kierowane do odbioru w sklepie stacjonarnym.

E-mail, który trafia do klientów Żabki
E-mail, który trafia do klientów Żabki© dobreprogramy | Maciej Piotrowski

Aplikacja sieci sklepów Żabka to kolejny produkt w ostatnim czasie, który zostaje zubożony o jedną z metod płatności. Podobne ruchy w tym samym czasie realizowane są m.in. w banku PKO BP - gdzie z aplikacji mobilnej IKO znika możliwość podpięcia karty oraz Banku Millennium. W obydwu przypadkach rekomendowaną alternatywą jest skorzystanie ze zbliżeniowego Blika, w przypadku którego konieczne jest wskazanie konta, z którego będą pobierane środki po bezdotykowej płatności telefonem z NFC.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (14)
Zobacz także